Anita
29-05-2018

Goede producten en geweldige deals

Snelle levering, telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam

Laatste ervaring.

3 weken geleden plaatsten wij een bestelling voor 2 dekbedden. Beloofde levering binnen 5 dagen. Nu ruim 14 dagen later nog niets geleverd. Wij ontvingen een week na plaatsing van de order wel een berichtje dat levering met zo'n 5 dagen vertraagd is. Helaas deze belofte is dus niet gerealiseerd.

29-05-2018

Zeer nette prijzen en correcte levering

Bij koopjedeal profiteer je van extreem hoge kortingen. De levering vindt snel plaats zodat je spoedig over je product kunt beschikken

HENK
29-05-2018

Toppie in het leveren en verzenden van bestellingen!

Tot op heden nooit iets verkeerd ontdekt bij levering en verzending. Koopje-deal is dus mijn favoriet voor mobiel winkelen!

Franc

Parasol

Na een parasol besteld te hebben (12 mei j.l.) niets meer gehoord ook niet na tweemaal telefonisch contact,zonder enige aankondiging lag de zware doos in de carport.zelfs geen briefje in de bus,,matige service!

Anny

Goede site

Snel bestellen super snel in huis materialen goede kwaliteit een site die altijd de moeite waard is

Jaap

Tevredenheid kent geen tijd

Ik ben tot nu toe erg tevreden dus hoef ik er verder niets aan toe te voegen

Bokko

Snel en accuraat

We hebben positieve ervaringen opgedaan met Koopjedeal. Snel en efficient geleverd, tegen acceptabele prijzen en een leuk spaarsysteem.

Prijs info

Ik bestelde op 24 mei j.l. n.a.v. een aanbieding in de krant een parasol voor 69,99 euro Een dag later staat de zelfde parasol bij Koopjedeal in de zelfde krant voor 59,99! Dat vind ik niet leuk!

29-05-2018

Zorgeloze behandeling door koopjedeal.

Ik bestel met regelmaat iets bij koopjedeal en heb alleen maar goede ervaringen. Ook wat betreft retour zendingen en contacten met de service afdelingen.

Gérard

Licht in de duisternis, die zaklantaarntjes11

Snel besteld, beresnel geleverd. Hulde!

Lia en Loek
29-05-2018

Bij Koopjedeal ben je nooit bekocht!

Tot nu toe goede ervaring bij de aankoop van het een en ander. De mail noopt altijd tot een even kijken.

Karel

Onkruidbrander werkt goed

Snel is geleverd!

29-05-2018

Retour goederen gecrediteerd ?

Inktpatronen retour gestuurd. Zijn die gecrediteerd

Marja

Servicegericht vlotte afhandeling!

Prima on line bedrijf! De afwikkeling de mails en service zijn goed en duidelijk! Prettige overzichten via de nieuwsbrief, kortom klantgericht!

Han

Waanzinnig goede webshop

Betrouwbaar en snel en als er problemen zijn worden die onmiddelijk en zonder gezeur opgelost!

Dirk
29-05-2018

Omdat het altijd goed gaat

Het komt altijd op tijd aan

Nooit meer zonder.

Wij hebben regelmatig een bestelling gedaan bij Koopjedeal en we zijn nooit teleurgesteld. Heel soms is iets niet meer leverbaar maar met zo'n grote klantenkring is dat niet verwonderlijk. Wij zijn blij met Ilse en haar medewerkers!

Ad

Dhr

De bestelde artikelen zijn conform de bestelling en op tijd geleverd dus naar tevredenheid

Klaas

Leuke producten, aantrekkelijke prijzen

Al jaren koop ik met enige regelmaat producten bij Koopjedeal. In het assortiment zitten veel leuke dingen tegen heel aantrekkelijke prijzen. De leveringen verlopen eigenlijk altijd soepel en snel, heel soms wat langer, maar bezwaarlijk is dat niet. Een enkele keer is de kwaliteit van het geleverde niet top, maar van de meeste dingen die ik via Koopjedeal heb gekocht heb ik veel plezier. Ik denk dat ik in de toekomst nog regelmatig aankopen via Koopjedeal zal doen.