Martin.

Uitblijven van bestelling

Er komt een mail dat ze je bestelling aan het inpakken zijn en dat de bestelling snel de deur uitgaat, maar het gebeurt niet. Reeds 2x gebeld, vriendelijk aan de telefoon en ze zullen het snel nakijken. Maar er gebeurt niets. Geduld is een schone zaak maar we hebben toch liever onze bestelling in huis.

Louis

Prima prijs kwaliteit

Prijs en kwaliteit is prima

Ko

Altijd goede service

Wij hebben altijd goede ervaring met koopjes deal. Wordt er correct en netjes behandelt. Met korte levertijd

Sraar

Prima

Alles word goed en op tijd geleverd, ga zo door!

Greet

Ervaring koopjedeal

Bij Koopjedael is het prettig winkelen. altijd correct en op tijd afgeleverd. Ben een heel tevreden klant, ook wat de prijzen betreft.

Janine

Prima site

Gevarieerde site, levertijd wordt niet altijd gehaald. Spullen worden wel altijd geleverd, kwaliteit van die spullen wil ook nog wel eens verschillen.

28-05-2018

Goed en lekker snel thuis.

Leuke artikelen niet duur en toch goed werkend,

Harry
28-05-2018

Verrassende deals met hele grote korting!

Heb al menigmaal iets bij Koopjedeal gekocht. Altijd snel geleverd. Nooit teleurgesteld over de kwaliteit.

Mieke

Duidelijk en degelijk

Spullen die er toe doen,geen waardeloze lokkende hebbedingetjes. Snel geleverd! Jammer dat de onkruidbrander ,die goed werkt,twee weken later € 10 goedkoper werd,ik heb er 2 gekocht is toch € 20 ,zeer jammer,je hebt dan geen verhaal.

Riny

Topkoopjes met koopjedeal.

Meerdere keren artikelen besteld tot volle tevredenheid en daar ook nog leuke kortingen erbij.ik ben dik tevreden over koopjedeal.

28-05-2018

Betrouwbare partner voor goede aanbiedingen

Snelle levering volgens afspraak. bestelde goederen zijn van goede kwaliteit

Meestal echte deals!

Voor het merendeel zeer goede deals. Met één uitzondering: een product werd aangeboden als van 'echt leer' zijnde. Dat bleek kunststof (skai?) te zijn. Ondanks mijn opmerking en retourzending, stond het artikel later nog steeds als van 'echt leer' op de website.

Ans
28-05-2018

Bij Ilse kopen is binnen lopen.

Onze ervaringen zijn alleen maar positief

Anny

Zeer tevreden

Artikelen van goede kwaliteit en zeker voor die prijzen

Ben

Ben zeer tevreden over Koopjedeal

Zeer betrouwbare en zorgvuldige leveringen, en omruilen was in een enkel geval geen enkel probleem en vlot geregeld. Ik vergeet dan bijna nog de zeer aantrekkelijke prijzen te noemen waartegen de artikelen worden aangeboden. Allemaal zeer aanbevelingswaardig!

Jozien

Beste deals, die koopjes

Bestel regelmatig artikelen, die altijd naar behoren afgeleverd werden. Ook een retourzending werd correct afgehandeld. Complimenten.

Huib

Huibsdeal-koopjedeal

Fijne aanbiedingen en strak geleverd

Sonja

Netjes

Wordt netjes en op tijd geleverd,

28-05-2018

Mooie prijs aanbiedingen snel geleverd

Producten voldoen aan de beschrijvingen, snel geleverd tegen een goede concurrerende prijs.

Xander

Koopjedeal een prima deal

Alles keurig op tijd aangeleverd. Iets retour zenden,geen probleem. Alles wordt finacieel netjes afgewikkeld.

Xander V