Fons
28-05-2018

Eerlijk en snel zijn Ilse trefwoorden.

Datgene wat wij hadden besteld kwam keurig op tijd en zonder beschadigingen bij ons thuis . Hierdoor onze complimenten voor ILSE . Dank en verder veel succes gewenst .

PAUL

LIEFSTE INTERNETWINKEL????

Geregeld kopen wij bij Koopjedeal. bijna altijd gaat de bestelling zeer goed. maar als er eens iets fout gaat, of een artikel niet naar wens is. dan zijn de hele attente dames van koopjedeal altijd daar, om voor een goede oplossing te zorgen. er zit vast een heel team van “jongens en meisjes” …… om alles tot in de puntjes te regelen!

Zeer dankbare en vriendelijk groet,

Paul.

Altijd prjs

Leuke aanbiedingen, snelle levering en uitstekende kwaliteit. Alle tot nu toe bestelde artikelen voldoen 100% en bevallen uitstekend. Ga zo door, Ilse!

Onno

Niet alles goed

Bijna alle gaat goed maar als het fout gaat moet je wel heel veel moeite doen om het hersteld te krijgen ook al is het jouw fout niet.

Marije

Tevreden en teleurstelling

Over het algemeen ben ik zeer tevreden, echter begin mei heb ik poloshirts besteld, betaald en tot nu toe nog niets ontvangen, bij navraag zou ik binnen 24 uur antwoord krijgen op mijn vraag wanneer mijn bestelling geleverd gaat worden! Ik wacht inmiddels 3 dagen. Ben dit niet gewend van Koopjedeal.

Correct en punctueel.

Bestelling keurig op tijd afgeleverd.

28-05-2018

Kwaliteit en goede service.

Geweldigige service. Ze doen wat ze beloven. Kwaliteit en zorg voor het product en klant. Ook na de aankoop is de service en contact geweldig.

Henry

Beste winkel van Nederland

Goed ervaring mee heb besteld producten op tijd en naar wens ontvangen is een aanrader deze site Henry

Helemaal goed

Echt niks op aan te merken - aanbiedingen zijn goed en service en levertijd ook!

Netty
28-05-2018

Geweldig bedrijf met mooie aanbiedingen

Bijna altijd goed,als er niet aan verwachting wordt voldaan kan het zo weer terug gestuurd worden.

Ben

Gewoon goed!

Niets overdreven, kwaliteit-prijs-levertijd!

Janny
28-05-2018

Met ere een koopjeswinkel.

Goeie kwaliteit en snelle levering. En niet goed, makkelijk te retourneren en snel je geld terug.

Jo
28-05-2018

De beste koop en beste deal natuurlijk bij koopjedeal.nl

Duidelijk goed en goedkoop Prima levering , wat wil je als klant nog meer.

J.C.

Retourzending goed geregeld

Retourzending redelijk goed geregeld

Joke
28-05-2018

Veel goede ervaringen, één minder goede.

Bijna altijd verlopen mijn bestellingen soepel, alleen die ene keer toen ik een voucher kocht om een canvasvergroting te laten maken. Eerst kreeg ik geen vouchercode, daarna heeft het nog lange wachttijd aan de telefoon gekost en verschillende keren uitleg gegeven, uiteindelijk hebben we toch een mooie canvasvergroting ontvangen.

Maurice
28-05-2018

Ilse van Koopjedeal denkt met je mee!

Prima aanbiedingen voor een leuke prijs!

Koopjedeal

Iets wat via koopje deal gekocht wordt en het product is niet goed dan is er nooit een probleem het te retourneren Je krijgt via de mail een retourbon en kan hhet terugbrengen naar ophaalpunt. Prettige manier om iets te kopen Via koopjedeal zijn vaak fijne producten te bestellen

Gezegd is gezegd

Bij het plaatsen van een bestelling, weet je meteen wanneer deze wordt bezorgd. Hier wordt stipt aan voldaan

Harry

Artikelen divers - prijsstelling laag - service hoog

Reeds cliënt sedert zeer vele jaren ( werd bedrijf nog gerund door 4 man) sedertdien flink gegroeid en op allerlei manieren een VOLGROEID bedrijf geworden.

Advies:Hulp-service moet ook meegroeien.nu tot 16 min. aan telefoon hangen eer er contact tot stand komt.

Els

Slordig en niet profeedioneel

Plantjes besteld , niet meer verkrijgbaar bij leverancier! Zouden als nalevering komen . Verschillende keren gebeld ( hoge tel. Kosten ivm zeer lange wachttijden ) en gemaild dat de plantjes niet verstuurd mogen worden ivm afwezigheid mijnerzijds , vakantie! Er zou hiervoor zorggedragen worden . Gelukkig had ik de namen genoteerd van de desbetreffende telefoniste van Ilse Koopjesdeal! Heen zorgen , ze zouden ma 7 mei jl geleverd worden! Maar niets is minder waar toch verstuurd , dus uitdrogen van plantjes! Uiteindelijk om een lang verhaal kort te maken heeft denk ik een leidinggevende dit opgepakt en zijn de plantjes alsnog verstuurd! Behalve zijn dit heel zielige kleine plantjes die zo niet op de site stonden. Al met al ik ben niet tevreden en zal ook nooit meer iets bestellen , hoewel het opgelost is! En iedere keer werd mij beloofd dat ik me heen zorgen hoefde te maken! Werd hier behoorlijk geïrriteerd van!