12-04-2018

Aan het lijntje gehouden door onkundige helpdesk

Office pakket € 59,50 besteld en betaald 24 maart. Onduidelijke en onvolledige handleiding. Uiteindelijk duidelijk hoe ik moet bestellen, maar loop daar vast. Meerdere keren contact met klantenservice, maar die helpen onvolledig en komen met onjuiste informatie en ik moet zelf iedere keer initiatief nemen of er nog iets gebeurd. Kreeg te horen dat ik niet kon worden geholpen omdat mijn contactpersoon er niet was die dag. Werd verwezen naar leverancier van de software en die hielp me in de chat in een paar seconden adequaat en duidelijk. Geen idee waarom het bij Koopjedeal ze lang moest duren en waarom ze geen juiste antwoorden konden geven. Alleen flauwekul opmerkingen en onzin. Ook geen compensatie voor het ongemak. Waardeloos!

Thomas
11-04-2018

Dekbedovertrek

22 maart heb ik een dekbedovertrek besteld op deze site. Na een week heb ik contact opgenomen met koopjedeal omdat ik niks heb gehoord van mijn bestelling. Vervolgens kreeg ik te horen dat het overtrek niet meer leverbaar was. Ik mocht een andere uitkiezen, dit heb ik gedaan. Nu heb ik vandaag 11 April eindelijk mijn dekbed binnen. Echter is het een heel ander kleur dan dat ik heb besteld. Dus geen aanrader hier te bestellen.

Ap
06-04-2018

Beloftes pppffff

Bestelling van dekbedden gedaan voor op camping! na een maand gebeld 11 wachtende voor u uur aan de telefoon, meneer donderdag komen ze binnen heeft u ze vrijdag! wat denk je vrijdag geen dekbedden! dinsdag morgen weer gebeld, weer 11 wachtende voor u! ze zijn gek op 11 zou ik ook 11 keer moeten aanhoren donderdag komen ze vrijdag bij u in huis? vandaag kreeg ik mail wegens vertraging in bestelling krijg ik het dekbed nog steeds niet geleverd! ze beloven daar van alles maar leveren is er niet bij! dit is eerste en tevens laatste keer dat ik daar bestel! moeten wij de reclame op tv voor hun betalen en hoeven zei niet te leveren? ik vind het gewoon een goed voorbeeld van aan het lijntje houden! En daarom krijgt koopjedeal een koude douche van mij!

Kurt
03-04-2018

Opgelicht

Een zwarte box spring aangekocht en een antraciet kleur ontvangen en zelfs een ander model met een prijsverschil van 60€ in mijn nadeel. Na vele telefoons en mails uiteindelijk te horen gekregen dat het model niet meer leverbaar was. Ze dachten waarschijnlijk dat ik deze zou behouden door uitputting. Ik had ondertussen de slaapkamer vrijgemaakt dus slapen we al 1 week op de grond. Ik had door nood veroorzaakt door koopjedeal een voorstel om toch deze antraciet aan te nemen met een goede compensatie . Maar 30 € was het maximum wat ze wilden teruggeven . Terwijl de oorspronkelijke box spring 60 € duurder was. Ik ben dus opgelicht. Ook word voorgehouden dat de box spring een waarde bevat van 1999€. Een koopje voor de prijs van 649€ die ik vooraf betaald heb. het vergelijkbaar model dat ik ontvangen heb is een onderbouw zo licht dat mijn vrouw ze alleen naar boven kan dragen dus geen koopje Een doos met een beetje van een matras erop .ooit heeft een winkelier me verteld hoe groter de korting hoe lager de kwaliteit en service. Jammer dat mensen eerst moeten ondervinden voor het geloofd wordt. Ik kan mezelf wel slaan . Oja de mensen van koopjedeal blijven zakelijk afstandelijk dank hiervoor. Ook vernomen dat koopjedeal zelf geen telefonisch contact kunnen hebben met hun leveranciers enkel via mail klinkt verdacht veel Chinees. Ik heb alle mails bewaard alook de telefoongesprekken .

Melissa
26-03-2018

Vreselijk slechte service

In eerste instantie leek mijn slowjuicer een goede deal, tot deze na een paar maanden kapot ging. Helaas was de slowjuicer niet meer te leveren en bleek het onmogelijk om mijn geld terug te krijgen. Na veel heen en weer gemail ( onbegrip door de klantenservice omdat ze niet verder lezen dan een paar regels) kreeg ik een cadeaubon. Echter blijkt deze cadeaubon nu niet te werken en wacht ik nog steeds op een oplossing van koopjedeal. Koop dus NOOIT bij deze webshop!

Hulstenaar
23-03-2018

500 cupjes Koffiecups voor Nespresso

500 cupjes Koffiecups voor Nespresso van Caffé Magnani gekocht. Slechts 1 op de 2 cupjes pasten goed in onze Nespresso machine (terwijl de originele zonder problemen zijn). Gechat met koopjedeal en daarbij 1. niet serieus genomen, 2. aan het lijntje gehouden en 3. pas na lang en uitdrukkelijk aandringen een retourticket gekregen. Net het aankoopbedrag min prijs van 20 cupjes terug gekregen. Ik had nog even de neiging om de 50 % cupjes die niet werkten te reclameren, maar ik laat het er maar bij. Advies: koop hier niet!

Jacqueline
14-03-2018

Snelle levering en uitstekende service!

Ik kocht via Koopjedeal een activity tracker die ik vervolgens 2 maanden in de kast liet liggen. Toen ik hem in gebruik wilde nemen was ik de gebruiksaanwijzing kwijt. Ik stuurde een mailtje en had hem de volgende dag in mijn mail. Vervolgens bleek dat ik het niet aan de praat kreeg zoals bedoeld. Ik mocht daarop het artikel (ondanks overschrijden 30 dagen) retourneren. Super service!

Marianne
22-02-2018

Medewerker helpdesk

Ik ben heel fijn geholpen door medewerker Els van de koopjedeal.nl website. Mijn probleem is nog niet helemaal opgelost, dat ligt nu bij haar supervisor, maar als die ook zo klantvriendelijk is dan komt het vast goed. Ik heb zelf het probleem veroorzaakt door een fout te maken bij het registreren van mijn email.

Dorien
21-02-2018

Bestellen, betalen en dan niets ontvangen!

Wat een slecht bedrijf. Twee producten op 15/1/2018 besteld. Eén product ontvangen in de eerste werk ontvangen. Prijs en kwaliteit staat totaal niet in verhouding. Product qua kwaliteit nog niet een derde van de prijs waard. Andere product nog st Eeds niet ontvangen op 21/02/18 Eerder verzocht te annuleren, was niet mogelijk. Meerder keren beloofd te leveren, maar gebeurd dus niet. Slecht bedrijf, slechte service en kwaliteit waardeloos.

Fred
20-02-2018

Hofftech laser

Een fantastische service Laser direct omgeruild gisteren per mail uitgelegd wat er niet goed aan was en vandaag reeds de nieuwe binnen sneller kan niet. bedankt Fred van Duijn

12-02-2018

Altijd een fantastische website .

Al de nodige ervaringen gehad met koopjesdeal en al deze ervaringen uiterst positief. Of het nu iets kopen/bestellen is of een vraag of iets retour zenden … Alles top!

Laatste ervaring was een 'online chat' met medewerkster Floor en dit verliep ook uitermate bevredigend.

HPC
26-01-2018

Koop NIET bij Koopjedeal

Super slechte kwaliteit. Echte Chinese shit.

Mijn advies: Koop NOOIT bij Koopjedeal.nl

Truce
22-01-2018

Goed en goedkoop willen we toch allemaal

Altijd een goede ervaring met de bestelling en levering van de producten

M.
22-01-2018

Oplichting

Bestelling geplaatst en betaald op 27 oktober 2017. Werd aan een lijntje gehouden tot 15 december. Niets ontvangen. Het bedrag zou gecrediteerd worden en tot op heden niets retour ontvangen. Ruikt naar oplichting. Ga ik het bedrag nog terug krijgen?

Jane
18-01-2018

Betaald voor product maar nog steeds niets geleverd en geen geld terug

Ik wordt telkens aan het lijntje gehouden met smoesjes ik zou niet graag in dit bedrijf willen werken.n

Jaap
18-01-2018

Ondeugdelijke LED lampen

Op 9 oktober 2015 kocht ik bij Koopjedeal 5-pack LED lampen - Altijd handig om in huis te hebben! Een half jaar later draaide ik de eerste lamp in een fitting. Veel brandt deze lamp niet, in de winter een uurtje per dag. Toch is de lamp in maart 2017 stuk. Deze lamp wordt door Koopjedeal vervangen. Het leveren van de vervangende lamp duurt enige tijd doordat overleg met de leverancier tijd vraagt. Inmiddels heb ik daarom een vervangende lamp uit de bestelling van oktober 2015 geplaatst. Die geeft 20 december 2017 de geest. Ik heb nu 2 lampen uit de bestelling van 2015 geplaatst, beiden zijn snel kapot. Inmiddels vind ik het niet meer handig om deze lampen in huis te hebben. Ik vraag ze te mogen terugsturen. Ook de nog niet gebruikte, waarvan ik weinig beters verwacht. Koopjedeal geeft aan dat op grond van haar leveringsvoorwaarden de garantie al verstreken is. Ook de eerdere vervanging viel buiten de periode, dit was coulance. Ik beroep me op de wettelijke plicht van een verkoper een deugdelijke product te leveren. Volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek moet een product alle eigenschappen bezitten die voor normaal gebruik nodig zijn. LED lampen die na korte tijd de geest geven vertonen deze eigenschappen niet. Koopjedeal geeft aan veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. Koopjedeal geeft aan dat in de Nederlandse wet staat dat het product dat de consument koopt 'deugdelijk' moet zijn. Dit is correct. Het is niet de termijn die bepalend is, maar de deugdelijkheid van het product. Ik geef nogmaals aan dat een LED lamp met een korte levensduur niet deugdelijk is. En dat ik daarom aanspraak kan maken op de wettelijke garantie. Koopjedeal antwoord dat de garantietermijn is overschreden. Het eerst erkende gegeven dat een verkoper een deugdelijk product moet leveren wordt hiermee terzijde geschoven. We zijn terug bij af. Wel biedt Koopjedeal een korting van 5% aan op nieuwe LED lampen. Gezien mijn ervaring met de eerdere zending heb ik weinig vertrouwen in de levensduur van die lampen.

Koopjedeal houdt zich niet aan de Nederlandse wet.

Aad
16-01-2018

Wij hebben op 19-12-2017

Wij hebben op 18-12-2017 bestelling gedaan , niet geleverd , worden tot aan vandaag aan het lijntje gehouden , ADVIES NIETS kopen! Krijgen ook geen geld terug

J.P.
13-01-2018

Top bedrijf

Veel waar voor mijn geld

12-01-2018

Voordelige shop met goede artikelen en zeer uiteenlopend assortiment.

Ervaringen zijn goed. Snelle levering, makkelijke betalingen, goede produkten.

Caesilia
12-01-2018

Goede spullen

Snelle service Super Tevreden.