11-01-2018

De bestelingen wordt verzorgd volgens afspraak.

Wij hebben zeer goede ervaringen, wat betreft het afhandelingen van het voor komende problemen wordt snel en correct opgelost, het is een aanrader.

André
11-01-2018

Goedkoop, aantrekkelijke spaaractie en prima service.

Regelmatig gebruik gemaakt van leuke aanbiedingen en kortingsacties. Ook het spaarsysteem bevalt mij zeer goed. De service is prima en er wordt bij een vraag snel gereageerd. Kortom, ik ben een tevreden klant.

Jenny
10-01-2018

Je krijgt wat je bestelt

Je krijgt wat je bestelt, soms is het niks - had ik kunnen weten, een andere keer ben ik enthousiast. Het is er meestal vlot, altijd goed ingepakt, maar wel veel mailtjes waar het pakje nu weer is (laat maar). Ik word wel kritischer wat ik koop, want vraag me altijd af: waarom wordt dit aangeboden?

10-01-2018

Koopjedeal belde mij om een probleem op te lossen

Ik had een voor mij tegenvallend product ontvangen en heb bij Koopjedeal aangegeven dat ik dit retour wilde zenden, maar wist niet hoe dit moest. Ik werd de volgende dag al door een medewerker gebeld die mij keurig uitlegde hoe dit in zijn werk ging. Dat is service: een klant die met een probleem zit serieus nemen. Zo bind je klanten aan je bedrijf. Klasse! Dus daarna gewoon weer bij Koopjedeal producten besteld.

Cor

Heel tervreden

Ook wanneer er iets niet naar tevredenheid was, lossen jullie dit prima op!

Jarich

Interesante artikelen

Veel profijt van gekochte artikelen, bijvoorbeeld de Multi tool hier kun je zoveel kusjes tot een mooi eindresultaat brengen. Levert mooi werk met weinig moeite, opnieuw voegen is geen probleem, het uitkrabben van oude voeg is geen probleem.

Pascualita
10-01-2018

Ik vertel mijn kennis en vrienden altijd over Koopjede

Ik mag niet klagen altijd even vriendelijk geholpen als ik iets niet snap.En mijn bestellingen altijd perfect en op tijd ontvangen.

André

Een goede aanrader.

Koop al jaren bij koopjedeal,er is een goede service en de levering is altijd als afgesproken.

N. Verburg-Quack

N.v.t.

Ik ben zeer tevreden alles wordt correct afgehandeld

Johannes

Dit is heel goed

Koopjes Deal kan je goed kopen

Huibert

Prima webshop

Alles goed geregeld,voor uitstekende prijzen,en nooit geen klachten!

Geweldig goede online winkel

Al verschillende keren besteld,en altijd heel goed gegaan,en het spaarsysteem is helemaal geweldig,ik ga daar nog dikwijls bestellen,ga zo door.

Eettafel verschrikkelijke kwaliteit

Eettafel van Indonesisch Boothout besteld. Snelle levering, echter tafel is van zeer slechte kwaliteit. Verlijmde delen die loslaten en beschadigingen op de tafel. Ook de poten zijn niet echt stabiel. Na 3 weken eindelijk een retourformulier ontvangen, zou ik een loodzware eettafel als pakket naar een PostNL servicepunt moeten brengen. Na een wat bozig telefoontje eindelijk afspraak gemaakt om tafel om te ruilen. Niet alleen is deze tafel ineens een andere kleur, ook deze is weer beschadigd. nu in afwachting van een nieuw retourformulier en geld terug. hopelijk is het nu snel geregeld en hoef ik niks meer met koopjedeal te maken te hebben.

Trudy

Koopjesdeal, een goede DEAL, DOEN

Correcte en snelle afhandeling en goede kwaliteit van de producten

H.G.

Goed koopjesdeal.nl

Heel erg goed

Liane

Korting

Jammer dat ik niet gewacht heb totdat er 30% korting was, dat had mij meer als 10 Euro gescheeld. Nu had ik 20% korting. De service was verder goed.

Carlo

Mooi product en degelijk

Na een verwachte levertijd van vier weken, het product al na vier dagen in huis, echt top?

Ger

Kortingscode werkt niet

Bij mijn laatste bestelling werkte polseling mijn kortingscode niet meer

Ingrid

Vlotte verzending

Goede kwaliteit. Precies zoals afgebeeld.Snelle verzending met correcte informatie .

Mieke

Top service

Service is erg goed, snelle levering, toppie.