Wendy

Super service

Snelle service en goede producten

Paula

Goeie deal bij koopjedeal

Snelle levering en handig dat je punten kunt sparen die je bij een volgende aankoop weer korting geven, terwijl de producten zo wie zo al goede deals zijn.

Benno

Perfecte service

Een klacht werd prima opgelost.

Marinus
09-01-2018

Leuke prijsjes voor fijne produkten

De aangeboden produkten zijn kwalitief goed en de prijs is zeer scherp gesteld. Ook de leveringen zijn binnen de geatverteerde tijd bezorgd. Het asortiment wisselt gereegeld zodat het aanbod vele leuke artiekelen herbergt. Een aanrader

Mario
09-01-2018

Zeer mooie webwinkel en scherpe prijzen!

Heb al veel gekocht snelle leveringen, en goede service als er wat mis is maar prima producten en zeer kwalitatief .

Dik tevreden

Al diverse keren wat besteld bij Koopjedeal.nl. Qua prijs, levering, kwaliteit en service gelukkig goede ervaringen.

Magdy

Kopen

De artikelen die ik kocht waren over het algemeen goed, kunt dus gerust bestellen.

Dekselopener

Wekt totaal niet gebruiksaanwijziging lijkt nergens (e-mailadres verwijderd)

6 stoelen besteld

Snelle levering, er wel bij vermelden dat de stoelen aankomen als bouwpakket. Verder was informatie compleet.

08-01-2018

Met Koopjedeal heb je altijd een goede fealdeal

Wij zijn heel tevreden met de artikelen van jullie, en ook met de snelle levering, en de digitale betaling gaat ook perfect.

Ga zo door.

Ineke
08-01-2018

Fijne aanbiedingen en echt een fantastische service

Heel fijn dat ik zo goed, vriendelijke en geduldig geholpen ben. Bijzonder dat dit in deze tijd nog bestaat.

Harmien

Goede webshop

Goede service en vlotte levering

Goede service

Producten worden snel geleverd. Bij eventuele klachten worden deze prima opgelost.

Nico

Knalkoopjes

Ik koop div.artikelen en ze bevallen me uitstekend erg goedkoop en een perfecte service

Ingrid

Perfect

Snelle levering en goede kwaliteit en ze staan je altijd vriendelijk te woord als je belt

Yvonne

Alles snel geleverd

Snel levering en grote keus in aanbiedingen

H.

Goede service

Bij één van bestellingen was een onderdeel stuk bij het uitpakken, na een telefoontje was het geregeld en kreeg een nieuwe toegestuurd. De oude kon ik gratis terug sturen

Barcelona chakra met voetenbank

15 december besteld alles betaald echter tot op heden geen levering En slechte terug koppeling

JAap
06-01-2018

Leuke gadgets en handige dingen

Vlotte bediening en goede service

Egge

Prima internetwinkel

Heb goede ervaringen snelle levering en je spaart punten leuk voor de volgende aankoop .