Ernst
06-01-2018

Vlot reageren op klacht

Snel retourneer advies, maar wacht nu nog op antwoord

Jorrit
05-01-2018

Veel betaalmogelijkheden, gunstige prijzen en heel snelle levering

Een aanrader voor mensen die mooie producten tegen schappelijke prijzen, absoluut value for money. Ik heb diverse gereedschapstrolleys gekocht die ik binnen 3 dagen in huis had. Betrouwbare verzending via PostNL. De website vind ik er uitnodigend, verzorgd en professioneel uit zien!

05-01-2018

Perfecte en zeer snelle aflevering.

Bestelling doorgegeven in drukke tijd nl. Vrijdagmiddag 29 december 2017. Zaterdag 30 december om 11.45 uur in perfecte staat afgeleverd.

Angelique

Goed georganiseerd

Snelle levering prijs kwaliteiten goed waar voor je geld

Louise
05-01-2018

Grote keuze, goede prijs.

Tot op heden uitermate tevreden. Leuke artikelen, goede service. De berichtgeving van verzending en bezorging is heel fijn.

Fred

Super proffessioneel

Een mening is zo belangrijk na een ervaring die niet zo leuk, goed is / was. Jaren probleemloos zaken gedaan, gebeurt er onverwacht zo uit de lucht gevallen een domme, foutieve afhandeling van een bestelling. Die niet te corrigeren blijkt ondanks uitgebreide uitleg, toelichting. Zeer teleurstellend na jaren van super. En dit schaadt uw immage, uw betrouwbaarheid. En dat is in principe helemaal niet terecht. Maar onnozele, domme of niet gemotiveerde afhandeling is uw cllent genezen! En vraag je je af : Waar zijn we mee bezig. Mijn advies: Schenk veel meer aandacht aan teruggezonden bestellingen die fout, onjuist door u zijn afgehandeld/verstuurd.Als client wordt je er gefrusteerd van als je niet ontvangt wat je hebt besteld! Met vr. grt. Fred Groenenstein.

Gerryt.

Bjusterbaarlik lampe!

Wy hienen him jierren earder keapje moatten. Samar ljocht yn in tsjustere hoeke fan de tún.

Constance

Kapotte LED-lamp

Na overleg en terugsturen snel een nieuwe gekregen. Super!

Brigitte

Snelle service

Ontzettend leuke producten met een goede prijs/kwaliteitsverhouding en altijd goede snelle service

Bea
23-12-2017

Slechte kwaliteit

Wat betreft de eettafel van Indonesisch Boothout is het blad idd robuust, maar het onderstel zo wankel als wat. Niet doen! Bovendien slechte service bij een klacht erover.

MIke
15-12-2017

Retour halen product is een drama

Eettafel gekocht maar niet tevreden dus mail gestuurd om retour te halen. Tafel staat al 2 weken in huis te wachten op vervoerder.

Joop
12-12-2017

Service bij schade en moeizame aflevering prima!

Beschadigd product werd prima vervangen. De bezorger nam echter het beschadigde product niet mee terug. Dit is via PostNL keurig afgewerkt.

Jane
06-12-2017

Levering?

Op 24 november besteld. Volgens website wordt binnen 5 dagen geleverd worden. In de bestelling staat bezorgmoment 1 december. Via de chat navraag gedaan omdat op 1 december niets is geleverd. Er werd verzekerd: uiterlijk 5 december. Let op uw mail! Vandaag maar weer eens gechat omdat er niets is binnengekomen. Nu blijken enkele artikelen niet op voorraad te zijn, waardoor niet geleverd kan worden. Hadden ze de vorige keer toch ook kunnen aangeven? Dus heb ik zo mijn twijfels. Ik heb meerdere artikelen besteld, ook voor die artikelen konden ze geen leveringsmoment van geven. Hopelijk worden ze nog voor de kerst geleverd, want de voorraad wordt vermoedelijk 10 december aangevuld volgens de chat. Bij de bestelling is niet duidelijk of de artikelen niet meer op voorraad zijn.

Maikel
06-12-2017

Levering?

Besteld 24 November, zou geleverd worden op 1 Dec., niets dus. Gebeld op 2 december, volgens mevr. aan de lijn zou het geleverd worden op 5 december, en weer niets. En online is niets te zien van een indicatie wanneer wel, hopeloos.

Arjen
30-11-2017

Levertijd is vrijblijvend

Niet op tijd geleverd en onvriendelijke medewerkster

Coen
27-11-2017

Hulp bij retour via chat: prima

De advertentie was niet geheel duidelijk en zo bleek ik niets aan het apparaat te hebben. De link voor retouren werkte niet maar via een chatmogelijkheid kon het retour snel geregeld worden.

25-11-2017

Probleem perfect opgelost

Een klein pakketje bestaande uit extra borstels voor elektrische was niet bezorgd. Na telefonische melding werd het alsnog bezorgd. Later hoorden we van buren dat er in de buurt veel uit brievenbussen was gestolen. Waarschijnlijk is dat ook het geval bij ons geweest. Toch heeft Koopjedeal het betaalde product alsnog bezorgd. Een grote pluim.

Victor
22-11-2017

Excellente dienstverlening

Via Koopjedeal.nl refurbished iPhone besteld.

De batterij ging kapot binnen garantie termijn. Defect gemeld. Binnen (!) een week was de telefoon hersteld terug in mijn bezit.

Dus melden, reactie koopjedeal, contact/afstemmen leverancier telefoon, opsturen naar leverancier, reparatie, en terug sturen van leverancier aan mijn binnen een week zonder kosten. Dat is excellente dienstverlening!

Minnie
21-11-2017

Bakje besteld betaald niets ontvangen

Ik heb een bakje besteld van 19.00 betaald nooit gekregen

20-11-2017

Bijna altijd juiste bestelling, eerlijke prijs en op tijd!

Al veel producten besteld en naar tevredenheid ontvangen en in gebruik. Maar de bestelling van een luxe boxspring van €2900 voor €650 was een flop. Het geleverde product voldeed niet aan hetgeen in de beschrijving stond. Ik voelde me belazerd. Heb alles op tijd kunnen retourneren en heb keurig een melding gekregen dat ik m’n geld terug krijg, ondanks dat de onderdelen niet meer in de originele verpakking konden worden geretourneerd. Ik heb ze zelf weer keurig in plastic verpakt. Ik ga zeker nog vaker van de aanbiedingen gebruik maken.