20-11-2017

Bijna altijd juiste bestelling, eerlijke prijs en op tijd!

Al veel producten besteld en naar tevredenheid ontvangen en in gebruik. Maar de bestelling van een luxe boxspring van €2900 voor €650 was een flop. Het geleverde product voldeed niet aan hetgeen in de beschrijving stond. Ik voelde me belazerd. Heb alles op tijd kunnen retourneren en heb keurig een melding gekregen dat ik m’n geld terug krijg, ondanks dat de onderdelen niet meer in de originele verpakking konden worden geretourneerd. Ik heb ze zelf weer keurig in plastic verpakt. Ik ga zeker nog vaker van de aanbiedingen gebruik maken.

Ivonne
18-11-2017

Geweldige aanbiedingen.

Voor een gevarieerd en leuk aanbod van koopjes is dit de ideale kans. Tot nu toe nog nooit teleurgesteld en alles loopt gesmeerd, van bestellen tot bezorgen.

Andre
17-11-2017

Goed

Goed best goed

Geerhard

Koopjesdeal Superdeal.

Ik kijk iedere dag uit naar de nieuwsbrief met hele mooie aanbiedingen, en als dit voor mij aantrekkelijk is dan besteld ik dit. Ga zo door.

MICK

Goede artikelen en service

Artikelen bleken niet op voorraad keurig mailtje met alternatieven Wat een service

Cor

Werk aan de winkel

De korte termijn levering is geweldig in opzet en uitvoering

Joost

Zoals het hoort

Geweldige service , snel ,veilig en voordelig .Diet werd vroeger ook van de NS gezegd . Voor Koopjedeal van toepassing met als aanvulling : en goede kwaliteit !

Rien

Bijstelling

Vanmorgen een 7 gegeven ivm een pakje dat rechtstreek uit China kwam en waarover ik 19,30 euro moest bijbetalen, btw en afhandelingscode douane, maar na telefonisch overleg zonder moeite de belofte dit terug te storten.

Sietze

Afwisselende aanbiedingen

Indien besteld binnen een week in huis

Alexander

Echte Deals

Snelle afhandeling. Geweldige kortingen. De ene keer dat iets niet op voorraad was kreeg ik daar keurig bericht van. Plus de mail wanneer iets verstuurd is en wanneer het aankomt. Prima service.

Kuno

Toegezegde korting niet gegeven

Fusion scheermessen besteld met extra korting. Bij het afrekenen via ideal is de korting niet verwerkt. Gebeld met koopjedeal. Helaas is dit niet meer te corrigeren. Enige oplossing: pakketje weigeren. En dan maar hopen dat het bedrag wordt teruggestort .

Diane
14-11-2017

Super acties bij koopjedeal!

Koopjedeal is geweldig, je besteld iets voor een super deal en je krijgt het sneller geleverd dan soms wordt aangegeven. Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling en ook nog eens met after pay betalen. Kortom Koopjedeal is super, ik heb al vaak spullen besteld!

Ludwig

Koopjedeal ipv koopjesdeal

Ik had gelezen koopjesdeal in plaats van koopjedeal,maar het is veel meer . duizenden deals goede prijzen, concurrerend. ja vaste koopjesjager geworden, nee geen dealer. Het bevalt goed. zeker nu ik gepensioneerd ben

Dick

Vrijwel foutloos

Al jaren maak ik gebruik van de aanbiedingen van Ilse Koopjedeal. Tot op heden is alles naar wens verlopen. Geen fouten, altijd goed bezorgd, slechts zelden uitstel i.v.m. levering. Dat is om trots op te zijn. Misschien is een verbeterpuntje: stuur een aankoopbon mee en een ( eventuele) retourbon. Maar daar blijft het bij. Ilse: BLIJF ZO DOORGAAN!

Toffe site

Altijd leuke producten tegen een scherpe prijs! de spaarmodule die ze hanteren geeft je nog eens extra korting! TOP!

Harry

Afspraak is afspraak

De bestelling wordt conform afspraak afgewerkt. Uitstekende ervaringen met de geleverde kwaliteit. Gaat er iets mus dan wordt het opgelost

13-11-2017

Betrokken medewerkers zorgen voor tevreden klanten

Er is ontstaat een persoonlijke band met medewerkers.

Vertrouwen neemt toe.

Maatwerk ontstaat.

Betrokkenheid van medewerkers en royaal met klanten.

Klantgericht

13-11-2017

Maakt de kwaliteit voor een aantrekkelike prijs waar.

Alle bestellingen die ik mocht bestellen en ontvangen werken zeer goed. Ga zo door, als klant ben iok zeer tevreden.

Leuke koopjes snel thuisbezorgd

Vandaag besteld , snel in huis , meestal 3 dagen. Lage pijzen , leuke en handige koopjes. Een keertje iets verkeerd besteld , makkelijk geretourneerd. Ook contact gehad via de website ging heel goed.

Hollands

Gemakkelijk, goedkoop en goede kwaliteit, Hollandser kan eigenlijk niet; ons bin zunig. Helaas ontbreekt wel eens een gebruiksaanwijzing (en is dat ook op internet te vinden) of klopt de instructie niet om het product in elkaar te zetten. Eén product gebruik ik daardoor niet.