Hollands

Gemakkelijk, goedkoop en goede kwaliteit, Hollandser kan eigenlijk niet; ons bin zunig. Helaas ontbreekt wel eens een gebruiksaanwijzing (en is dat ook op internet te vinden) of klopt de instructie niet om het product in elkaar te zetten. Eén product gebruik ik daardoor niet.

J.W.
13-11-2017

Mening over meerdere aankopen in de loop van ruim een jaar.

Er waren goede producten bij en producten die eerst goed goed en handig leken, b.v. een oprolbare (platte) tuinslang, maar na een paar maal gebruiken niet meer op wilde rollen. Er was een set met vliegengordijn, dat bij mij niet paste, en dat na overleg netjes terug kon en waar ik mijn geld van retour heb gekregen.Recent een robuuste houten kledingrek solide, maar de bijgeleverde schroeven voor de onderzijde waren te kort en heb ik draadeinden gekocht en die in langere stukken afgezaagd en er moertjes opgedraaid, daarna was het wel oké en stevig. de Led wekker is prima, de inktpatronen stukken minder, dan de vorige zending. Nu zaten er bijna uitgedroogde inktpatronen bij en wel goed gevulden en de set buiten gloeilampen, á € 14,95 bleken niet geschikt voor regen en zeer onprofessioneel van kwaliteit Het leek wel op slecht kinderspeelgoed. Na overleg heb ik dit terug mogen sturen, maar ik ben zéér onaangenaam verrast van wat ik als waarde terug kreeg! € 2,59 ! Meer was het zeker niet waard!?, maar ik heb er wel € 14,95 voor betaald! Ik had, door vele vorige aankopen kortingswaarden opgespaard en die waren van mijn TOTALE bestel rekening (dd. 25 september 2017) afgetrokken, zodat die eindafrekening € 106,63 werd,na aftrek van de 10% korting! Maar ik vermoed, dat nu alle korting van de hele bestelling van die retour zending van de buitenlampen zijn afgetrokken. EINDCONCLUSIE: ik ben soms tevreden, soms heel ontevreden en ben na vele aankopen in het verleden en nu van plan om het niet meer te doen in de toekomst.

Cor

Scherp geprijsde irgineke Koopjes

Vaak aparte, leuke koopjes. Vlotte levering.

Hellen

Verrassend

Ik heb verschillende keren iets gekocht bij koopjedeal. en het ziet er op foto allemaal heel goed uit + het is goedkoop, meestal komt er dan een hele grote MAAR, ik moet echter toegeven dat dat bij jullie niet het geval is, de kwaliteit is goed en de spullen die ik binnen krijg zijn ook zoals ik het verwachtte, al met al, mij zullen jullie nog vaak als klant terug zien komen.

Nicole
12-11-2017

Met koopjedeal kom je tot een deal

Allereerst Proficiat met jullie 2 miljoen bestellingen IK als vaste klant ben zeer tevreden met mijn aankopen bij jullie de snelle service de correcte afhandeling van bestellingen en vooral de service mocht iets geroutineerd moeten worden gaat dit ook probleemloos. Met veel plezier zie ik jullie aanbiedingen tegemoet. Ik zou zeggen op naar de volgende miljoen. Groetjes Nicole

Snel en goed!

Bestellingen worden snel uitgevoerd, de artikelen zijn prima verpakt en (meestal) van goede kwaliteit. Wel nog aandacht voor retourneren van goederen. Als een artikel niet goed functioneert moet dit zonder meer terug worden gezonden en het volledige bedrag worden teruggestort. Ervaring: ik had een set lampen gekocht die niet bleken te werken. Bij het retouraanvragen bleek dat eerst wordt beoordeeld of retourneren mogelijk is en zo ja in welke staat. Als de verpakking niet meer aanwezig zou zijn of beschadigd, zou niet het volledige bedrag worden terugbetaald. Een vreemde gang van zaken: niet goed is geld terug en neem dan als verkoper je verlies. Dat is kwaliteit. Gelukkig kwam ik door de ballotage heen en had dus recht op volledig retour.

12-11-2017

Prijs je leuk en snel rijk!

Steeds worden er leuke "hebbe" dingen aangeboden, die aantrekkelijk zijn door kwaliteit, prijs en levertijd. Iedere keer kijk je uit naar het pakje, waarbij je steeds weer geniet van iets dat via andere winkels 3 tot 4 maal meer kost.

Klaas

Heel blij

Want met KOOPjedael zijn wij heel blij dat is voor ieder een op zijn best want koopjedeal toet de rest en wij doen de rest in het bestellen van pro duk ten en koop jedeael ver zend naar ieder een die wat besteld dan gaat de post met het pa ket po weg met gieren de banden over de weg en rijt de straat in naar de KLAND toe want dit is heel wat waart maar een paard met een are slee want zo blei als een vogeltje met koop jesdeael wan ze ver dienen een dikke gouden plak met tien steren van goud en een griffel en een lij van egt goud en geen houd want KOOPJESDEAEL is het waard want goede wijn behoef geen krans maar wel de PLUIM en een gouden hand druk van goud en een dikke knuffel en ik raat ieder een aan bestelt bij koopjesdael en daar wort je blij van

Toine

Een vertrouwde webwinkel!

Met plezier bestel ik mijn artikelen bij Koopjesdeal omdat deze webwinkel een gevoel geeft van vertrouwen en een goede service! verleend! De artikelen zijn zorgvuldig verpakt en komen altijd onbeschadigd aan. Ik blijf dus altijd kopen bij Koopjesdeal.

Super voordelig

Al jaren bestel ik goederen en ben ontzettend tevreden over de prijs/kwaliteit en de bezorging.

W.J.

Zeer tevreden

Goede ervaringen gehad

Koopjedeal Specials

Een zeer goede ervaring gehad.

Lex

Betrouwbaar aanschaffen

Onze ervaring is dat hetgeen je besteld er altijd binnen een paar dagen is. Vergelijkbaar met andere aanbiedingen zijn de aanbiedingen van koopjesdeal het meest interessant. Vandaar ook dat we regelmatig bestellingen doen.

Alie

Makkelijk en betrouwbaar

Een paar keer iets besteld, van begin tot eind te volgen en keurig bezorgd waar je wil.

Ympje

Makkelijk bestellen

Bij Koopjedeal kan je heel makkelijk bestellen, alles is begrijpelijk en de levering volgt meestal snel. Ik heb er geen klachten over. Leuk dat je ook nog punten spaart die je bij je nieuwe bestelling kunt inwisselen voor korting. Vind alleen de bezorg/administratiekosten een beetje hoog.

Simpel en niet duur

Wat ik bestel komt snel binnen en voldoet aan mijn verwachting.

Wat ik wel heel storend vind, zijn de verzendkosten. Als ik b.v. twee telefoonhoesjes tegelijkertijd wil bestellen moet ik tweemaal de verzendkosten betalen terwijl het in één pakketje in één keer verzonden wordt.

Onjuiste info.

Afgelopen jaren regelmatig wat besteld. Is naar alle tevredenheid geleverd. Bij de laatste bestelling via de chatt een aantal keren te horen gekregen dat de bestelling "de volgende week geleverd zou worden". Na vier weken bleek dat het één item van de bestelling niet geleverd kon worden. Uiteraard kan dat voorkomen, maar geef dat dan als antwoord en geen onjuiste info. Was een incident. Geen reden voor mij om niet meer bij Koopjedeal aankopen te doen.

Alice
12-11-2017

De waterflosser:Ideale manier van flossen

Geen gedoe meer met raggertjes of flosdraad. Zelf doe ik mondwater in het apparaat en binnen 3 minuten een heerlijk fris en schoon gebit!

Uta

Makkelijk en voordelig scoren

Goede (merk)producten die je altijd net nodig hebt tegen een prima prijs.

Realistisch zin aub

Vrijwel bij elke bestelling wordt de levertijd zoals op de website staat niet gehaald.