Susan

Snelle service

Producten werden snel geleverd

Simon

Sneller dan verwacht

Vaak komen de bestelde artikelen eerder dan in eerste instantie aangegeven

Yvette
12-11-2017

Goede ervaringen tot nog toe

Bestelling snel binnen, geleverde voldoet aan de verwachtingen

S.L.

Kwaliteit producten

Alles prima. Aanteraden.

Aantrekkelijke aanbiedingen

Kwaliteit produkten niet altijd mooi

Albert
11-11-2017

Vergelijk prijzen met die die op het net te vinden zijn.

Meerdere keren een bestelling geplaatst. Vaak ging het goed en enkele keren goed fout.

Refurbished PC teruggestuurd omdat het niet klopte met de specificatie zoals was geadverteerd.

Nu wordt er weer een PC aangeboden waarbij niet duidelijk wordt vermeld dat het om een refurbished PC gaat.

Bij bestelling van Windows 10 software wilde de voucher niet werken. Heb er meerdere berichten over moeten sturen. Prijs was OK, maar vergelijkbaar met wat ik elders had moeten betalen. De zogenaamde "mega besparing" was behoorlijk overdreven.

Ik zal daarom alleen producten kopen bij Koopjedeal waarbij het risico voor mij miniem is.

11-11-2017

De Klant is Koning bij Koopjedeal!

Inmiddels zo'n 16 bestellingen gedaan bij Koopjedeal. Zeer vlotte afhandeling en je wordt prima op de hoogte gehouden wanneer het artikel geleverd wordt. Óók indien er onverhoopt vertraging optreedt! Dit gebeurt zelden. Indien het artikel tegenvalt: geen probleem als je t terugstuurt en je krijgt het aankoopbedrag netjes teruggestort op je rekening.Indien je een vraag hebt tijdens het bestellen dan kun je prima chatten met een vriendelijke en slagvaardige medewerker. Kortom: een dikke 9!

Klantvriendelijkheid troef

Verschillende artikelen tot tevredenheid ontvangen echter twee artikelen niet. Ik wilde deze graag ruilen. Dit kon zonder moeite en met daarbij alle hulp. Terug brengen bij een afhaalpunt. Een paar dagen later het juiste artikel weer in de bus of het geld terug op mijn rekening. Hulde!

Gérard

Ongekend makkelijk!

Ken jij dat ook dat je iets ziet op een site en denk van dat wil ik hebben. Dan begin je eraan en loop je steeds weer tegen die rare vragen aan, nou bij koopjedael is dat niet het geval. 1 keer een account aanmaken en klaar voor gebruik, druk op je onderdeel wat je wilt hebben en afrekenen maar. Ook het terugdraaien van een koopje/deal gaat ook zonder tegenslag of stoot. Erg behulpzaam op diverse manieren via de helpdesk.

Sef

Spectaculair

Het zijn bijna allemaal spectaculaire aanbiedingen die je blind allemaal in een keer zou moeten bestellen maar dat is natuurlijk ook jammer want dat zou het "winkelen" op jullie niet meer leuk zijn. Enkele keren paar maand bij jullie een KOOPJE doen blijft altijd leuk een spannend.

Doen wat ze beloven

Regelmatig bestellingen gedaan zonder problemen ontvangen en dus ik heb ik geen klachten!

Winfried
11-11-2017

Je krijgt waar voor minder geld

Zelfs na een bestelling van een I pad (refurbished) voor mijn dochter kreeg ik nog een verrassing. Ofschoon ik hier niet om had gevraagd kwam het initiatief van Koopjedeal zelf! Geweldig, zij konden zich niet vinden in de te lange levertijd en zodoende kreeg ik een mail voor nog betere uitvoering, GEWELDIG.

Fred

Goede deal met koopjedeal

Kopen bij koopjedeal is dealen met een goede zaak die niet alleen een groot assortiment heeft maar ook nog eens erg snel is met het bezorgen van deze aanbiedingen. Kortom: "Koopjedeal" is een goede deal om te doen.

Goede webshop

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

11-11-2017

Een goede deal om te kopen.

Persoonlijk heb ik maar enkele bestellingen gedaan bij Koopjedeal, en die zijn naar volle tevredenheid verwerkt en ook afgewerkt.

Simon
11-11-2017

Info, bestelgemak en adequate levering, helemaal oké!

Ik doe regelmatig bestellingen bij Koopjedeal.nl. In de krant staan duidelijke advertenties met goede informatie. Een fluitje van een cent om iets op de website te bestellen. Vaak heb ik nog een kortingscode, dus de prijs wordt nog interessanter dan die al was en het bestelde wordt op tijd geleverd. Vertouwenwekkend!

Goedkoop en betrouwbaar!

Al vele malen bestellingen gedaan bij koopjesdael. Het werd snel bezorgd. Vergeleken bij andere websites is de nazorg voor de klant goed. Bij foutieve bestellingen , of als jou smaak misschien wat anders is kan je het na melding daarvan het product retour zenden waarna je tegoed binnen een week weer wordt bijgeschreven!

Leuk kopen bij koopjesdael.

Ton Storre .

Albert

Betrouwbaar en snel

Regelmatig plaatsen wij een bestelling bij Koopjedeal/ Onze ervaringen zijn erg positief. Zowel de kwaliteit, de procedures rond de verzending en de snelle uitvoering bevallen ons zeer.

11-11-2017

Altijd snel en goede profucten

Geen enkel vervelende ervaring met Ilse!

Sonja

Altijd op tijd geleverd

Ik bestel geregeld iets en moet zeggen het is een goede service wat ze bieden. ben heel tevreden.