Thea

Overgordijnen super

Ik heb 6 kant en klaar overgordijnen gekocht voor een superlage prijs had ze binnen 4 dagen binnen. Ze waren keurig verpakt incl haken een mooie kleur Wine. Ik had ook nog punten die ik kon verrekenen waardoor ik nu voor €43 overgordijnen heb hangen over een breedte van 6 meter. Met r gr Thea van der Doorn

Nooit geen problemen

Bij de door ons tot nu toe gedane bestellingen hebben we nooit problemen ondervonden. Wanneer een artikel niet op de afgesproken datum geleverd kan worden, wordt dit gecommuniceerd en aangegeven wanneer wel.

11-11-2017

Koopjedeal is uiterst betrouwbaar en correct

Regelmatig kocht ik aanbiedingen van Koopjedeal. Afhandeling is correct en transparant. Eén keer ging het fout; iets was niet meer leverbaar. Even gebeld en mijn geld was terug! Zo hoort dat. Van te alte aflevering door externe oorzaken werd ik op tijd op de hoogte gesteld. Prima winkel, aanrader!

Goede service

Jullie hebben altijd zeer veel producten te koop En ook nog eens voordelig ook nog. In een woord super

Aanraden 9

Het enigste is als je wat besteld dan heb een keuze nummer maar dat vergeet je wel eens of je bent met kwijt, dan krijg geen korting op dat artikel en vind ik wel eens jammer is daar niks aan te doen.

Coby

Superdeals

IK heb alleen maar prima ervaringen met Koopjesdeals. Accurate afhandeling .Prijs/kwaliteit altijd naar wens .Eventuele retourzending altijd naar wens afgehandeld

Luci
11-11-2017

Sneller als je ademen kunt, is je bestelling daar.

Heb met jullie fijne ervaring, ook via de scheht en korecte afhandeling.

Aanrader

Zeer leuke aanbiedingen en goedkoop , altijd een mooi pagina in de krant met veel verschillende leuke dingen vlotte levering , een goede aanbeveling .

Interessante aandiedingen

Positieve ervaringen, niks mis mee.

Snel simpel en goed

Snel simpel en goed

Sietske

Snel en goed

Ik ben zeer tevreden met vlotte levering

Ineke

Makkelijk en voordelig

Over de aanschaf van een tas was ik niet zo tevreden.Bij eerste gebruik direkt kapot. Afhandeling zonder problemen, goed opgelost! Ik heb al redelijk wat via koopjedeal aangeschaft: bezorging goed, kwaliteit goed, kortom een 8.

Fred

Zeer goed

Ben erg tevreden met de geleverde bestellingen snelle levering goede producten. ga zo door ik vind het zeer goed

Netty

Prima geregeld

De bestelling wordt prima en snel berzorgt en heel goed verpakt aangeleverd. Alleen de bestelgegevens verloopt soms een beetje moeizaam.

11-11-2017

Kopen met een goede ervaring.

Ik koop regelmatig via Koopjedeal.nl. Over het systeem ben ik zeer tevreden. De levering van de artikelen is goed, en ook over de kwaliteit van de goederen ben ik tevreden. Ik zou zeggen ga zo door.

Betreft: regendouche

Ik ben over het algemeen heel te vrede over bestelling en levering, maar de kwalietijd laat bij sommige artikelen te wensen over zoals b.v. de regendouche. Ik heb dan wel een nieuwe gekregen i.v.m. lekken aan de buitenrand, maar die lekt inmiddels na twee maanden ook weer.

m.vr. groet,

J.van den Goor

Henny

Klantvriendelijk.

Ik tot 2 maal toe een slechte ervaring met een product, maar zonder problemen werd het geld inclusief bezorgkosten heel snel terug geboekt. Het contact met de klantenservice was ook heel prettig.

Henny
11-11-2017

De naam zegt het al. een koopje van kwaliteit en altijd origineel

Nog nooit een miskoop gehad. Prettige kontakten en geweldige service.

Stella
11-11-2017

Voor koopjes ga je naar koopjedeal.nl

Regelmatig koop ik via koopjedeal.nl leuke artikelen voor weinig geld. Eén keer heb ik een kapot artikel gekregen, maar na een mailtje kreeg ik direct een nieuw product toegezonden. Leuke artikelen, betrouwbare site en goede service. Ik hoop dat de site nog heel lang in de lucht blijft.

Ab

Goedkoop, snel en betrouwbaar

Snelle levering, bij retourneren goede afhandeling, snel je geld terug. Kortom, een betrouwbare internetwinkel