Gert

Topsite voor superdeals!

Zeer goede site die topmerken of topproducten aanbiedt aan zeeeer scherpe prijzen! Echt een aanrader

Jacqueline

Zo blij met koopjesdeal!

Een paar maanden geleden een boxspring gekocht bij koopjesdeal, ik dacht wel.dat word spannend wie koopt er nu een bed on line. Ondanks dat het eerste bed verkeerd / kapot was ( wat natuurlijk kan gebeuren ) is de service echt top en binnen no time een nieuw bed en slapen als een roosje! Het leuke van koopjesdeal is dat je punten spaart dus bij je volgende aankoop kan je punten inwisselen waardoor je aankoop bedrag lager word dus dat maakt het kopen voor mij nog leuker. Wat ik tot nu toe gekocht bevalt allemaal goed.

José
11-11-2017

Je goede koop bij Koopjedeal.

Boxspring gekocht, slaapt heerlijk, er zaten verkeerde pootjes bij maar dat is goed opgelost.

Eddy
11-11-2017

Goede kwaliteit voor een perfecte aanbiedingsprijs

Al vele malen dingen besteld en altijd lekker snel geleverd, waarbij de communicatie vlotjes verliep en de spullen van een goede kwaliteit waren. Vooral het spaarsysteem waarbij je extra korting kunt sparen is goed. Wel jammer dat je voor je gevoel die korting snel kwijt bent aan de verzendkosten.

Betrouwbaar

Duidelijke website met eerlijke en voordelige deals en een mooi spaarsysteem. Goed bereikbaar voor vragen.

Goed

Bestellingen wordt snel en goed geleverd. Spulle die ik tot nu toe besteld heb bij jullie zijn goed van kwaliteit en gunstig geprijsd.

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Prima service, handige tips en aanbiedingen, goede kwaliteit en lage prijzen en dat allemaal van uit huis.

Super deals met koopjedeal

Altijd tevreden over levering en producten!

Wilma

Goede service

De meeste bestellingen gingen prima. 1 bestelling was fout, maar kreeg direct vervanging! Dus prima service

11-11-2017

Een deal van koopje deal is de beste deal.

Wij bestellen regelmatig wat bij koopje deal.en altijd tevreden en blij en supersnel geleverd.en natuurlijk lekker goedkoop.ga zo door koopje deal.gr willem huntink.

Sylvia

Goede site

Mijn ervaring is kan ik een ieder aanraden

Arend
11-11-2017

Koopjedeal? Met hart en ziel!

Goede service. Leveringen op tijd, vaak snellen dan afgesproken. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

11-11-2017

Koopjedeal.nl betrouwbaar en snel!

Aanvankelijk was ik enigszins huiverig om de stap te zetten naar Koopjedeal.nl Die vrees bleek ongegrond. De producten zijn van goede kwaliteit en de levering is supersnel. De heldere productbeschrijving vergemakkelijkt de keuze. Ik bekijk de aanbiedingen van Koopjedeal.nl altijd met aandacht en kies met regelmaat uit hun assortiment. Tot volle tevredenheid.

Een uitstekende deal ,Koopjesdeal

Snelle en correcte levering , goed aan te bevelen

11-11-2017

Goed maar ook een punt van kritiek

Wij hebben al diverse artikelen bij koopjedeal gekocht, over de artikelen zijn wij goed te spreken. De prijs kwaliteit is prima. Alleen hebben we wel een punt van kritiek over de bezorging. We hebben 2x gekozen om onze bestelling bij een postnl punt te laten bezorgen, en 1x een andere bezorg datum, dit om de buurt niet met onze spullen op te zadelen. Maar helaas is dit alle 3 de keren mis gegaan. 2x is het pakket gewoon thuis bezorgd ipv bij postnl punt en de andere bezorg datum is ook geen rekening mee gehouden jammer.

Magreet

Betrouwbaar

De artikelen zijn betrouwbaar En staan snel voor je klaar

Manon
11-11-2017

Je weet waar je aan toe bent!

Er is bij ons nog nooit iets voorgevallen, waar ik niet tevreden over ben. De site is duidelijk, je weet waar je aan toe bent. Je betaalt, je kan duidelijk zien waar je pakketjes is etc. En altijd netjes (optijd) geleverd. Het is gewoon precies zoals beschreven. En met een vraag wordt je netjes geholpen bij de klantenservice! Dus een dikke!

Snel en eenvoudig

Alles is normaal binnen 2 dagen thuis.

Sylvia

Super tevreden

Ik heb al heel wat spullen gekocht en zeer naar tevredenheid . Een leuke bijkomstigheid is dat je ook nog eens spaart waardoor je bij een hele dure uitgave je punten kunt inzetten en daardoor het product nog goedkoper wordt.

Marianne

Fantastisch

Goede kwaliteit artikelen en snelle levering.