H.J.

Super!

Prima aanbiedingen, prima prijs en snelle levering!

Aankoopblijheid

Inmiddels hebben we al vele malen producten besteld en op exact geplande, cq afgegeven tijden geleverd gekregen. De producten beantwoordden altijd aan de verwachtingen en hoefden nooit te worden geretourneerd.Ons vertrouwen was groot en is nooit beschaamd.

Jessica

Super super super!

Ik ben altijd zooooo blij als ik mijn bestellingen binnen krijg van jullie! :) ik weet gewoon als ik iets bestel het altijd goed aankomt. Jullie leveren zowel kwaliteit als kwantiteit en ik denk dat wij als klant daar heel erg tevreden over kunnen zijn, ik heb nog niet meegemaakt dat er iets verkeerds is gegaan. Levertijden zijn ook super vlug en daarbij worden we netjes op de hoogte gehouden wat de eventuele leverdatum zal zijn, nou kortom ik ben erg tevreden en wil vooral meegeven dat jullie door moeten gaan met wat jullie nu Al allemaal bereikt hebben! Oja, de prijzen en acties zijn echt super leuk en voor veel mensen ook betaalbaar!

Frits

Goede reclame

Het assortiment is zeer goed en de levertijd gaat altijd snel en goed. De reclame die koopjedeal maakt is uitmuntend.

Stephanie
11-11-2017

Leuke producten voor een toppers

Zoals de titel al zegt, goede en leuke producten voor een topprijs. Zelfs de levering is supersnel. Ook fijn dat dezelfde producten met enige regelmaat terug keren. Altijd handig als je meer wilt. Hopelijk komt de tafel van oude scheepsplanken uit bali ook weer terug, want helaas visten we net naast de boot;) Aanrader deze site

Gerry

Gewoon goed !

Niet zo heel veel besteld maar alles volgens wens !

Sven

Zeer veel voordeel!

Meerdere keren gebruik gemaakt bij koopjedeal. Artikelen zijn van goede kwaliteit, communicatie over levering is duidelijk. Betaling verloopt vlot en daarnaast bouw je heel snel voordeel op voor nieuwe bestellingen in de toekomst. Extra voordeel welteverstaan, want de artikelen zijn eigenlijk al zeer voordelig geprijsd.

Andrea

Goede service

Snelle levering goede produkten

Tevreden Karin

TOPPIE

Hallo.,

Moet even iets kwijt. Wat een super klantenservice bij KOOPJESDEAL! Heb regelmatig via CHAT contact gehad met KOOPJESDEAL . SNEL EEN SUPERVRIENDELIJKE MEDEWERKER/STER die zich daar meldt aan de telefoon. Ze hebben daar echt altijd een oplossing. Is ook altijd ten gunste van de klant. Koop regelmatig kleine dingetjes, maar ook,zelfs een tuinstel dat keurig afgeleverd wordt Het is al leuk,om elke dag ff te neuzen naar al die bruikbare hebbedingetjes. Mijn vrienden en kennissen zijn ook enthousiast geworden. Retourneren is ook geen punt. Heb ik nog maar weinig hoeven te doen.

JE KUNT ER VAN ALLES VINDEN. HOEFT JE HUIS NIET UIT. WORDT NETJES BEZORGD EN Bij VRAGEN ALTIJD ! HULPVAARDIGE VRIENDELIJKE MEDEWERKERS!

Niet meer voor boodschappen door weer en wind naar het centrum gaan, je auto duur parkeren , lange rijen bij kassa's en.sjouwen met je spullen. NEE HOOR! Lekker thuis op,de bank onder het genot van een lekker kopje koffie winkelen bij KOOPJESDEAL. EN. BINNEN EEN PAAR DAGEN GAAT DE BEL EN DAAR ZIJN JE BESTELDE SPULLETJES. KEURIG VERPAKT. Petje af voor,iedereen die hier voor heeft gezorgd . NIET GOED FF EEN BELLETJE EN HET KAN WEER TERUGGESTUURD WORDEN.

EEN KLANT VAN KOOPJESDEAL.

R.

Kort en krachtig

Ik houd het kort en krachtig Ilse , je producten zijn prachtig Bezoek daarom snel www.koopjedeal.nl

Ad

Smartwatch

De levering was op tijd. Er zat echter geen nederlandse beschrijving bij het product. In de bijgeleverde beschrijving staat ook niet aangegeven dat de smartwatch eerst moet worden opgeladen. M.a.w. de beschrijving noet volledig

Annick

Fantastische site

De eerste keer dat ik jullie site ontdekte was met gemengde gevoelens. Maar mijn aankoop was helemaal in orde en naar wens Vanaf dan bekijk ik dagelijks jullie site en heb al dikwijls hele goeie koopjes kunnen doen en iedere keer was het helemaal zoals jullie beschreven Onze beste aankoop was een boxspring We hebben dan zelfs nog ene cadeau gedaan voor ons dochter die te samen ging gaan wonen met haar vriend. Dagelijks als we gaan ga slapen zeggen we nog tegen elkaar dat dat onze beste koop is in jaren

Wat klanten beweegt

Innovatieve producten verrassen klanten

Erica
10-11-2017

Prettig, voordelig en van alle markten thuis

Prettige website, goede informatie en zeker handig voor mij als seniorgebruiker

Nienke

Zeer tevreden

Mijn ervaringen met Koopjedeal.nl zijn zeer naar tevredenheid verlopen

Alie

Dekbed hoes

Ik heb 1x een Dekbedhoes gekocht van katoen satijn. De voorkant is anders dan de achterkant. Het was ook maar 19, 95 euro dus ja laat het maar zitten. Maar de volgende keer doe ik dat niet meer.

Arie
10-11-2017

Heel goede ervaring er prima deals

Prima en aantrekkelijde deals

E.Tr

Uitstekende service, klasse

Ik brstrl brst wel veel bij koopjesdeal en is altijd netjes op tijd op een keer na. Voor de rest ben ik heel tevrede mee, bedankt voor de vertrouwen.

Rie
10-11-2017

De allerbeste deal is de "Koopjedeal.nl".

Altijd snelle en correcte bezorging. Nooit problemen.

Prima webwinkel

Ik ben zeer tevreden over jullie manier van werken Goede informatie zodat je precies weet wanneer er geleverd word

Vriendelijke groet Wim de Weerdt