Prima webwinkel

Ik ben zeer tevreden over jullie manier van werken Goede informatie zodat je precies weet wanneer er geleverd word

Vriendelijke groet Wim de Weerdt

Toppers

Al verschillende artikelen besteld en ik moet zeggen,alles in goede staat en snel ontvangen. Geen probleem.

Rein

De Tien van Koopjesdeal.

Ik heb goede ervaring met Koopjesdeal. altijd de bestelling op tijd en netje afgeleverd.

BINGO !

Heb de afgelopen tijd ongeveer 7 x iets besteld en iedere keer is het raak: gewoon bingo qua snelheid en afwikkeling Gewoon doen wat men belooft te doen.

Niets meer en vooral niets minder.

Is er iets mis met het bestelde artikel dan retourneer je gewoon en je krijgt min of meer direct een goed artikel terug. Dat zou ietwat sneller mogen worden afgewikkeld wat mij betreft. Verder niets dan lof !

Atze

Led looplamp

Ik had een ledlooplamp gekocht maar deze deed het niet. Na controle bleek er een stuk koper te missen die voor het contact zorgt tussen de batterijen. Ik heb toen gebeld en moest de lamp maar terug sturen , binnen een week had ik een nieuwe die wel goed was. Top service?

Bestseller imperfecte leveringen

Fantastisch tevreden over jullie

Wilma
10-11-2017

Toch altijd even de aanbieding mail kijken ????

Via via terecht gekomen bij koop je deal, inmiddels al een aantal bestellingen gedaan. Het zijn leuke aanbiedingen van zowel fashion, artikelen voor in en om het huis en natuurlijk de hebben dingetjes. Elke aanbiedings mail die ik ontvang wordt dus ook geopend en even bekeken en uiteraard ook regelmatig wat besteld

Geert

Best wel goede service

De aanbiedingen bij Koopjedeal.nl zijn vaak wel aantrekkelijk. Doch de kwaliteit is ook naar de lage prijs die aangeboden wordt. Soms valt die kwaliteit tegen, maar vaak is die voldoende waarvoor ik het product wil gebruiken. Als er iets fout gaat of de geleverd producten niet volgens de aanbieding zijn, mag de klantenservice wel vriendelijker en sneller reageren. Ook dient de consumentenwetgeving beter nageleefd te worden door Koopjedeal.nl.

Dealen met Koopjedeal

Elke keer nadat ik iets kocht bij Koopjedeal, viel het mij op dat de klantvriendelijke houding telkens verbeterde. De hele afhandeling in het aankoop proces is helder en overzichtelijk. Nazorg is eveneens een belangrijk item voor Koopjedeal. In de personificatie van Ilse heb je een haast vriendschappelijk contact! De toevoeging dat je ook AfterPay kunt betalen is een uitstekende keuze. Ik hoop nog vaak via Koopjedeal te kopen.

Holk
10-11-2017

Ik fyn Koopjedeal bjusterbaerlik!

Al de bestellingen die ik tot nu toe gedaan heb zijn in heel goede staat ontvangen. Ook de kwaliteit is helemaal naar tevredenheid.In het gebruik bevalt het allemaal prima!

Goede Prijs en goede kwaliteit

Koopjedeal heeft goede aanbiedingen tegen een uitstekende prijs. Ik heb alleen goede ervaringen.

Marian
10-11-2017

Geweldige site met leuke koopjes

Leuke aanbiedingen, goede producten en prima service. Kortom een aanrader

Marry
10-11-2017

Eenmaal bij koopjedeal gekocht voortaan elders niet meer gezocht

Gordijne gekocht bij koopjedeal. Na 3 weken tot de ontdekking 1 gordijn te weinig besteld gebeld met koopjedeal gordijn zonder verzendkst geleverd top. Al vaker iets gekocht en telkens weer snel en correct geleverd. Ik koop bij koopjedeal met heel mijn ziel.

Wil

Kwalitatieve webwinkel

Eenvoudig en snel iets bestellen en een volledige volging van de levering

Bep

Koopjedeal verleidelijk en betrouwbaar

Planten bij Koopjedeal? Jazeker! Twee esdoorns samen in een doos, na het planten groeien ze goed op mijn balkon. Ook andere producten bevallen goed. Na betaling berichten over de levering, klopt altijd. Snelle levering. Door de nieuwsbrieven word ik steeds weer getriggerd om iets te kopen. Dat vereist zelfbeheersing. Mij bevalt Koopjedeal uitstekend en al een aantal keren kocht ik wat als cadeau voor vrienden. Bep Voskuilen

Toni

Zeer goed

Zeer goed en wordt ook op tijd geleverd geen enkele klacht over koopjesdeal en afterpay betaling perfect geregeld.

Thomas

Echt héél goed.

Had een bestelling gedaan, en de gegevens verkeerd ingevuld. Kreeg het verkeerde artikel thuis gestuurd. In boosheid teruggestuurd, met een beperkte notitie. Ondanks dat ik geheel niet handelde volgens de gebruikelijke en duidelijke instructies, kreeg ik een vriendelijk mailtje met de vraag wat mijn probleem was. Super, wat een service. Na een verduidelijking van mij werd het gewenste artikel meteen en zonder extra kosten naar mij gestuurd. Ik gebruik het nog steeds iedere dag. Super service, sinds dien bestel ik vaker bij Koopjesdeal.nl

Goed bezig !

Prima geregeld alllemaal.

Henk Schuurman
10-11-2017

Pluimen voor koopjedeal en postnl

De samenwerking tussen koopjedeal en postnl is uitstekend. Dit blijkt uit de volgende emails: Datum: Afzender email: Bericht: 2-11 Koopjedeal Bestelling ingepakt 2-11 Koopjedeal Bestelling verzonden 3-11 Postnl Verwacht bezorgmoment tussen 9.45 en 11.45 uur 3-11 Postnl Bezorging bestelling 12.43 u

Aat

Diverse aankopen

Op tijd gebracht. Goed in de prijsklsse Voor betalen kunnen keuren. Planmatig kunnen betalen.