Simon
10-11-2017

Een ‘koopjedeal’ is een DEAL!

Van digitaal kopen tot levering aan de deur een betrouwbaar traject!

Jolle

Winnende website

Ben blij met jullie aanbiedingen. Goede kwaliteit tegen schappelijke prijzen

Car

Betrouwbaar.

Vele bestellingen gedaan en altijd goede ervaringen. Kort geleden door transport moeilijkheden een vetraging in de bezorging, maar gelukkig is het helemaal goed gekomen!

Snel en voortreffelijk!

Ik zag een "tuinbank" te koop. Bij navraag naar de maten leek hij precies te passen op het achterdek van mijn motorboot. Verrassend was dat de bank in een lange smalle doos aankwam: allemaal onderdelen. Maar de werkbeschrijving was duidelijk en de onderdelen pasten precies en stevig in elkaar. Hij staat prachtig en hij is inderdaad waterdicht!

Bep

Klasse

Hele mooie artikelen spotgoedkoop daar hou ik van

George

Snelheid

Keurig altijd bericht bij bestelling of als deze aangeboden is. Ook wanneer je de bestelling kunt verwachten

Ineke

Geweldige webwinkel

Mijn eerste ervaring met jullie Was via de krant,daar bestelde ik mijn eerste product .ik was zeer tevreden over de afhandeling van product tot aan thuis. En ook niet onbelangrijk de prijs Is altijd lekker laag.wat ik ook fijn vind Is de mail die regelmatig wordt verstuurd zodat je altijd op de hoogte blijft van de leukste koopjes. Met andere woorden ik ben zeer tevreden over koopjesdeal.

Maria
10-11-2017

Uit eindelijk een duidelijke site Waar ik mij thuis bij voel

Vele leuke en aparte spullen Ik snuffel hier erg vaak op toppie

Lia

Absolute aanrader

Altijd leuke artikelen voor een leuke prijs. Snel thuis bezorgd en uitstekende service. Zeker een site die ik iedereen aanraad.

Aanrader

Uitstekende ervaringen.Ook bij niet meer leverbare artikelen snelle en nette creditatie

Corry
10-11-2017

Koopjes dael is het beste wat ons overkomen is

Wat ik ook bestel is het beste van het beste de tl, verlichting. batterijen, de heren t schert , heren truien.sieraden, geweldig blijven heel mooi in de was de elegante doucheslang , argan olie help heel goed voor mijn psoriases en voor erge droge huid we zijn erg tevreden.

Joop

Meestal gaat alles goed

Veel bestellingen geplaatst.slechts een probleem gehad.Werd niet opgelost.Toch weer een nieuwe kooporder gedaan.Vanwege rima prijs kwaliteit verhouding!

10-11-2017

Best wel veel dingen gekocht.

Het is prettig kopen bij koopjedeal. Alles wordt perfect afgeleverd en bij een garantiegeval wordt er ook niet moeilijk gedaan. Onlangs nog een bed gekocht. Ligt ech heerlijk

A.

Tevreden!

Interessante koopjes, goede service en probleemloos retourneren indien nodig!

Irene

Top web shop

Reeds verschillende malen besteld , steeds perfect geleverd in goede staat. Heel vlugge afhandeling. Niets dan lof en zal mijn volgende bestelling zeker doen bij Koopjesdeal.

10-11-2017

Goed, goedkoop en heel gemakkelijk

Ik heb al vele malen gekocht bij "Koopjedeal". een keer ging het mis! ik had een blauwe poncho besteld en kreeg een zwarte. Dat vond ik niet erg genoeg om deze terug te sturen. misschien ben ik in de regen wel beter zichtbaar. tot nu toe is alles gegaan zoals het hoort te gaan. ik blijf klant!

Ger

Altijd prijs bij koopjedeal

Ik koop nu al 3 jaar bij Koopjedeal en ik maak alleen maar goeie dingen mee. Dus aanbiedingen zijn ook echt goedkoper dan bij soortgelijke sites. Maar Wanneer ik iets heb thuisgekregen wat toch niet naar mijn zin is, kan ik het gratis terugsturen. Ik vraag een retourbestelling aan en kan het pakje dan bij mij in de buurt wegbrengen. Altijd een goede service van Koopjedeal. Groet Ger

Afspraak levering artikelen

Het is me al enkele keren voorgevallen dat het bestelde geleverd zou worden binnen 5 werkdagen. Echter na 4 werkdagen kreeg ik nog altijd geen bericht dat het op de vijfde werkdag geleverd zou worden, ook geen melding via e-mail of tel. dat het later zou worden. Pas na mijn reactie over wanneer kreeg ik een e-mail dat door allerlei omstandigheden mijn goederen later geleverd zouden worden. Dat vind ik jammer dat men dan pas reageert. Voor de rest vind ik alles alleen maar lof.

10-11-2017

Koopjedeal bij Ilse, altijd verrassende aanbidingen.

Ben zeer tevreden met koopjedeal. Leuke aanbiedingen, keurige levering.

De deal die beviel.

Koopje deal ,is een organisatie met een uitdagend aanbod aan artikelen. vooral de prijzen zijn zeer aantrekkelijk en de service idem. minder vind ik soms de kwaliteit van sommige artikelen. in herinnering de hele sterk statische badjassen van een paar maanden geleden. deze is dan ook teruggestuurd. ga zo door, ik volg jullie op de voet.