Zorgeloze deal!

Je krijgt wat je wilt, op tijd en met de juiste kwaliteit. Dus geen enkele zorg over de deal.

Snelheid is de kracht.

Bestelling eenvoudig. Levering vlot en correct.

Erwin

Super webshop

Een super webshop waar je veel dingen goedkoop en snel kan krijgen Elke dag andere aanbiedingen

Geweldige internet deals

Tot nu toe alles perfect afgehandeld.

10-11-2017

Goed koop is geen duur koop

Heel tevreden het is altijd goed en netjes verpakt levertijd is goed en met after pay is het perfect

A.a.

Koopjedeal een goede deal

Inmiddels diverse artikelen gekocht en sommige retour moeten zenden. (niet de goede pasvorm e.d.) Alles is tot nog toe prima gegaan. Het was een keer nodig om te chatten en dat verliep ook erg prettig. Kan niet anders zeggen dat ik elke keer weer met spanning kijk of er iets van mijn gading bij zit. Wat ik ook prettig vind, is dat er met AfterPay betaald kan worden. Ga zo door.

Nico

Alles wordt goed bezorgd

De producten zijn allemaal oke die je besteld dik te vreden

Hermínio

All in one

Alles wat ik nodig is op het puntje van de vinger. Gemakkelijk, snel en goedkoop met de kwaliteit nodig.

Eerlijk en betrouwbaar.

Concurerend en tijdige snelle afhandeling van geplaatste opdrachten.

Tineke
10-11-2017

Koopgedrag.nl, goed, betrouwbaar en snel!

Alles snel geleverd en over ruilen niet gezeverd.

RG

Prima om mee te dealen

Heb al redelijk aantal keren iets besteld bij Koopjedeal naar alle tevredenheid. Alleen wordt de beloofde levertijd niet altijd gehaald. Kleinigheidje houd je altijd Livechat en service verder prima

Harm

Boxershort en sokken

Ik had jullie graag een negen gegeven, maar ik heb de ervaring dat met mijn bestellingen vaak iets mis is gegaan. Als iets in de aanbieding is en besteld worden goed inkopen en bewaken.

Sirach

Meestal goed

Enkele goede en goedkope zaken gekocht, maar ook een keer 2 planten, die er op de foto echt veel te mooi en groot uitzagen, dus blijf vooral realistisch presenteren

Jurgen
10-11-2017

U kunt ook een Koopjesdeal hebben, net als ik!

Heb al vaak wat besteld bij Koopjesdeal, en ben er zeer gevreden over. Producten zijn netjes verpakt in doos met luchtkussentje erin. Prima service, en krijg altijd met 2-3 dagen het pakketje netjes aan de deur geleverd. Ook het assortiment is veel en orgineel. Ga zo door Koopjesdeal!

Jugen Meijer, Aalsmeer

10-11-2017

Een prima deal met Koopjedeal.

Altijd tevreden over de aangeboden artikelen. Het bestelde wordt snel geleverd maar zou nog iets sneller mogen zijn. Goede prijs-kwaliteit.

Topdeal=koopjedeal.nl

Beste Ilse, Al jaren ben ik klant bij Koopjedeal.nl Naar volle tevredenheid bestel ik graag bij jullie. Elke dag kijk ik uit naar de nieuwe mail of er voor mij iets interessants bij zit. Makkelijk te bestellen betrouwbaarheid en snelle levering tegen een redelijke prijs. Ook regelmatig nieuwe producten houden mij getriggerd . Dat zijn voor mij belangrijke redenen om met Koopjedeal.nl in zee te gaan. Mijn opmerking: Gewoon zo doorgaan !

Met n tevreden groet John.

Annette

Betrouwbaar en Snel!

Tot nu toe: Ga zo door!

Theun

Foutje?

Hoewel mijn laatste ervaring met de klantenservice van Koopjesdeal niet echt positief genoemd kan worden, wil ik het bedrijf toch niet om één incident negatief beoordelen. Ik heb namelijk verschillende andere bestellingen netjes op tijd ontvangen en ben daar goed over geïnformeerd. Vandaar dat ik dat er tegenover wil zetten.

Ingrid

Koopjedeal heel goed

Vanaf het begin kopen wij al als klant, hele goede website, hele goede spullen , hele goede prijzen Een aanrader voor allen

Prijs, kwaliteitsverhouding is prima

De door mij bestelde artikelen werden keurig volgens aangegeven schema afgeleverd. een keer voorgekomen dat er vertraging was, en dat is prima op rijd en daarna volgens afspraak geleverd.