Dirk

Altijd goed

Kopen al een paar jaar en af en toe een misser maar in 90%oke

Carry on dealing!

Meerdere malen gekocht bij Koopjesdeal.nl, altijd top! Uitstekend dus, ga zo door

Elias

Koopje Deal is Super Deal

Mijn ervaring met koopje deal is bijzonder. Tot nu is elke koop nog een koopje geweest in prijs en kwaliteit

Marianne
10-11-2017

Betrouwbaar en heel veel aantrekkelijke aanbiedingen.

Alle bestellingen werden correct en zeer snel uitgevoerd. Klasse!

10-11-2017

Wat je ziet, is wat je koopt!

Het is een dagelijks genot om naar de deals te kijken en te zien waar het past bij je behoeften

10-11-2017

Een eerlijk en fantastisch bedrijf

Zelden meegemaakt bij een online shop dat alles tot in de puntjes verzorgd is.en buiten dat.klantvriendelijk personeel. Dikke pluim

Alex
10-11-2017

Koopjedeal verrast niet alleen in de prijs !

Alhoewel de naam anders doet vermoeden zijn alleen de prijzen een koopje bij koopjedeal , de rest , de service , de kwaliteit , de afhandeling , eigenlijk alles behalve de prijs, is van hoge kwaliteit.

Philly

Veilig aankopen doen

Diversen malen aankopen gedaan bij koopjesdeal,correcte voorlichting en spoedige bestelling,geen risico,s. Eenmaal een artikel retour gestuurd en netjes binnen 3 dagen mijn geld terug op mijn rekening,artikelen zijn keurig verpakt,en goede inlichting erbij voor eventueel retour sturen,een goede service verdient aanbeveling,daarom een aanrader voor iedereen,ga zo door.

José
10-11-2017

Snel en keurignetjes afgeleverd.

Mijn ervaring is dat het allemaal supersnel gaat Bestellen ,betalen en 'n paar dagen later heb je je bestelling in huis .Als het niet voorradig is krijg je 'n mailtje .

Arie

Koopjedeal is de beste

Al diverse keren heb ik naar volle tevredenheid iets gekocht bia koopefeal. Ik kan het iedereen aanraden. Ze zijn snel en goedkoop en hebben mooie spullen

Herman
10-11-2017

GGG (goedkoop, gebruikersvriendelijk, goede kwaliteit)

Koopjedeal is een internetshop die precies doet wat zij beloofd, niet meer, niet minder maar precies goed. Gemakkelijke bestelling Goede kortingen Goede kwaliteit van het produkt Goede informatievoorziening met betrekking tot de levering en bezorging Kortom een aanrader voor iedere kritische consument.

Wi

Prima webwinkel

Als iets niet aan je wensen voldoet is terug struren geen knel probleem (en het is nog gratis ook)

Kan veel beter

Als het misloopt denken jullie traag en niet met de klant mee

Goed en snel

Heb nog nooit problemen gehad met jullie, dus is alles ok oftewel goed en snel

Ger
10-11-2017

Koopje? Dat is pas een deal !

Altijd goeie deals, correcte levering en altijd tevreden !

Elgin

Makkelijk winkelen

Prijs ,kwaliteit,aanboden vooral service is zeer goed

10-11-2017

Je klacht word snelleropgelost dan max verstappen naar de streep rijd !

Bestel regelmatig bij jullie,snelle levering,veel uitzoek,en ook retourtjes worden snel verwerkt,nog nooit problemen gehad!

Roland
10-11-2017

Hele leuke en aantrekkelijke aanbiedingen

De aanbiedingen die ik via mail ontvang geven mij altijd aanleiding om verder op de site te zoeken of er nóg meer van die leuke artikelen staan tegen weggeefprijzen.! De leveringen zijn vinden altijd netjes volgens beloften plaats!

Ab

Goed is goed

Heb aan vraag een niets toe te voegen

Anton
10-11-2017

Koop je deal is koopjes deal

Nooit problemen gehad met de afwikkeling, ik ben heel tevreden