Ab

Goed is goed

Heb aan vraag een niets toe te voegen

Anton
10-11-2017

Koop je deal is koopjes deal

Nooit problemen gehad met de afwikkeling, ik ben heel tevreden

Tevreden koper

Regelmatig met grote tevredenheid leuke artikelen gekocht tegen zeer billeke prijzen. Tot nu toe nooit reden gehad producten te retourneren, dus met dat facet heb ik geen ervaring

Henny

Snel en goed.

Al een aantal keren iets besteld , zeer tevreden , goede producten en een snelle levering.

Snel,voordelig enbetrouwbaar

Ik heb altijd zonder ptoblemen en snel mijn bestelling Ontvangen

10-11-2017

Snel en goed met bestellingen afwikkelen

Produkten zijn attractief Prijs is goed Afwikkeling bestelling keurig op tijd

Dinie

Gewoon goed.

Het enige minpuntje vind ik dat er soms bij gebruiksvoorwerpen (in mijn geval een gaatjes/knopen tang) geen nederlandse gebruiksaanwijzing is. Die tang heb ik dus nog nooit gebruikt.

Amy
10-11-2017

Leuke artikelen voor een leuke prijs

Ik wordt steeds verrast door nieuwe artikelen, handig, aantrekkelijk en dan de prijs: Top

Voor elke deal naar Koopjedeal.nl

Heb bij koopjedeal.nl al vele malen gekocht en is perfect allemaal Zelf te service is uitmuntend want bij vragen heb je snel antwoord Zeker een aanrader en je hoeft er de deur niet voor uit bij slecht weer

Fatima

Verzendkosten

50€ bestelling = gratis verzending vind ik goed en slim, soms wil je iets van 10 € en dan moet je bijna de helft betalen voor verzendkosten dat vind ik wel veel.

Mijn deal, koopjedeal

Altijd goed, altijd op tijd. Veilig betalen en punten sparen om een volgende keer nog voordeliger te kunnen kopen.

Toos

Koopjesdeal tip top!

Waarom Koopjesdeal tip top is.Gewoon duidelijk en attent reageren on een vraag of toesturen van de gebruiksaanwijzing echt super en bedankt

Leuke aanbiedingen

Leuke artikelen, goed bezorgd.

Marijke
10-11-2017

Voor elk wat wils bij koopjedeal.nl

Diverse malen iets besteld en.altijd keurig en op tijd geleverd.

Joke

Tevreden

Ik ben altijd tevreden over iedere bestelling die ik heb gedaan bij koopjesdeal. Levering op tijd en goed verpakt.

Alex

Zeer tevreden

Ik wilde even zeggen Dat tot nu toe al mijn bestellingen Goed en volgens afspraak geleverd Zijn en ik in de toekomst zeer zeker Nogwel zal bestellen

Nicoline

Goed(e)koop

Super lage prijzen voor goede producten en een snelle levering

Verzorgd

Goede service prima verzorgd

10-11-2017

Comlplimenten voor niet veel centen

Koop je bij deal,dan weet je dar word behandeld met hart en ziel.De service is goed dus af de hoed en ik kan u vertellen dat ik bij koopjedeal blijf bestellen

10-11-2017

Snel bekeken goed bevonden en besteld!

Mijn ervaring is niet zo lang,maar inmiddels wel om spontaan te volgen. Het vertrouwen via internet te kopen en te betalen heeft mij snel gerust gesteld.