25-10-2020

Duidelijke bestelwijze

Sommige websites zijn moeilijk te volgen. Bij Koopjedeal is de route naar je bestelling duidelijk.

Gijsbert
24-10-2020

Ze doen ( zelfs in deze tijd van covid ) wat ze beloven.

De bestelling die ik geplaatst had was keurig en op tijd afgeleverd, daarom zal ik Koopjedeal met een gerust hard bij bekende van mij aanbevelen.

Ga zo door.

Arie

Verrassend, blij makend, betaalbaar

Meermalen koopje gekocht, prima producten

Gerti

Nette en snelle levering

Pakket was netjes in 2 dozen gebracht

het enigste vraagteken was het plastic dat op de display zat was wat frommelig

en daaronder was dat net of het vet was dus dacht dat maak ik wel schoon maar ging niet eraf dus ziet er minder mooi uit

werkt wel heel goed

en smaakt lekker wat je er ook in klaar maakt

Toon

Gordijnen

Ze voldoen heel goed ben heel tevreden

Simon

Zoals altijd.

Zoals altijd klopt ons hart.

23-10-2020

Fietsplezier terug

De zadels van de fietsen van zowel mijn dochter als van mijn kleindochter waren door de kat stuk gekrabd. Gevolg: Natte zadels, die je niet verwacht. De zadels van Koopjedeal brachten uitkomst en de zit is ook nog comfortabeler!

Joke
22-10-2020

Hiep hiep hoera voor jullie bedrijf

Goede bezorging en snel was zeer tevreden ga zo door en een goede prijs voor jullie artikelen vooral voor mensen met een klein burger zoals ik

Lotty
22-10-2020

Prima producten en snelle levering.

Ik heb vaker bij Koopjedeal gekocht. Ben zeer tevreden over de producten. Levering is altijd snel.

AAFKE

Ervaringen

Alle producten zagen er goed uit en ook de levering ging vlot. Dus een prima ervaring.

Ik vind wel dat ik teveel mails krijg, vaak 2 keer daags.

Ik laat me dan uitschrijven en zodra ik wat bestel krijg ik automatisch weer 2 keer per dag e-mails

Vrg Aafke

Mieke

Stoffen mondkapjes

Snelle levering en prima kwaliteit

Bonno
21-10-2020

Uitstekende kwaliteit voor een lage prijs !

Via koopjedeal heb ik een aantal dekbedovertrekken en hoeslakens besteld. Deze werden snel en keurig geleverd. De kwaliteit is prima, inmiddels slaap ik erop als doornroosje. Met vriendelijke groet, Bonno Mijnlieff, Amstelveen.

Arzu

Matrashoes 90-120 bij 200-210

Het is heel moeilijk om een matrashoes te kopen die 120x200 is en ook nog is goedkoop is. Deze past precies is goed van kwalitijd en ook nog eens goedkoop. Ben er blij mee!

20-10-2020

Waardeloze gezichtsmaskers verkopen ze

Voel me voor 26 euro getild door de aanschaf van 2x 10 stoffen gezichtsmaskers. Echt flutdingen, veel te groot, passen niet, sluiten niet aan. Meteen de vuilnisbak in kunnen gooien want terugnemen doen ze niet. Een bedrijf wat zichzelf serieus neemt zou deze troep niet moeten willen verkopen!

Benedikt
20-10-2020

Geweldig

Zeer overzichtelijke producten goed beschreven grote kortingen goede na service

Ellen
19-10-2020

Het was prima. koop graag bij koopjedeal.nl.

Het is prima.

Mondkapje bevalt goed!

Christ
18-10-2020

Snelle afwikkeling

Mijn ervaring tot op dit moment is goed. bestellingen worden goed en correct op afspraak afgeleverd.

Ed
22-10-2020

Service is goed, er was een probleem met het product maar dat is vlot opgelost

Wasbare mondkapjes voldoen niet

Zwarte wasbare mondkapjes na ruim 2 weken ontvangen. Ze zijn anders dan op de foto en de stof blijkt niet elastisch. Daarom past het kapje maar bij één van onze vier gezinsleden: voor de anderen zijn de kapjes gewoon te klein of te groot. Nee, ik raad dit product af. Vanwege hygiëne natuurlijk niet te ruilen.