10-11-2017

Het op de hoogte zijn van artikelen

Soms zijn er medewerkers die via de chat niet op de hoogte zijn van bepaalde zaken. Laatst bestelde ik twee lichtwekkers maar stelde de vraag via chat of er ook een USB kabel met adapter bij de wekkers geleverd zou worden. Het antwoord was nee. Dus ik via een andere webwinkel twee kabels bestelt. Komen de wekkers binnen met de kabels etc er wel bij dus moest ik de andere kabels weer terugsturen. Allemaal extra werk.

H.

Eerlijk bedrijf

Het is een goed eerlijk bedrijf wie de afspraken ook nakomen

Simone
10-11-2017

Bestel zonder twijfel bij Koopjedeal !

Altijd goed en snell geleverd ! Echt heel goed ! Een keer een artikel bestelt dat niet functioneerde (na zo een 10 bestellingen of meer). Meteen een tegoed bon gekregen ! Ik kan alleen verder aanbevelen !

Nelly
10-11-2017

Gewoon goed. De bezorging, contact, bestelling etc

Bestelling, bezorging, bereikbaarheid .top

Bram
10-11-2017

Een prima winkel waar je goed beholpen wordt, een aanrader

Alle bestellingen zijn netjes en spoedig verzonden.

Geen lange wachtlijst om je artikelen te ontvangen.

Mieke
10-11-2017

Super deals voor nog supere prijzen! Lov’it!

Naast bovenstaand verder snelle levering van al de mooie producten.

Top koopjes

Beste producten.beste prijs.tevreden.top

Esther

Bijna perfect

Alles gaat prima en alles naar wens, totdat. .er iets teruggestuurd wordt. Vanaf dat moment gaat het vrij moeizaam.

Ilse de topkoningin

ILSE ik ben heel blij met jou alles loopt perfect ha zo door

Albert

Leuke producten.prima prijzen

Leuk productaanbod. Prijzen zijn ok. Productomschrijving kan soms beter. Nadeel Nabestellen vaak niet mogelijk. Is ok maar wel jammer

P.M.G. Godschalk
10-11-2017

Koopjedeal.nl, top kwaliteit voor een eerlijke prijs

Ik heb al wat producten van deze site gekocht. Het is snel en van goede kwaliteit. Hierdoor kan ik mijn zuur verdiende geld, aan andere dingen uitgeven.

Leendert
10-11-2017

Snel geleverd, kwaliteit niet altijd tevredenstellend

Meeste bestelde zaken in orde. Portmonee besteld in het munten vak zaten gaten waardoor het geld eruit rolt. Andere zaken oké.

Paul Jansen
10-11-2017

Prijs bewust en goede artikelen die nuttig in gebruik zijn

Ik dit jaar wel een behoorlijk aantal artikelen gekocht bij koopjedeal.nl die mij goed zijn bevallen, vriendelijke groet P.Jansen.

Harrie
10-11-2017

Prjjs kwaliteit verhouding goed.

Vorig jaar eerste bestelling gedaan. Koopjedeal is betrrouwbaar. Goede prijs en toch kwaliteit. Geweldig. Doe mee en vertel het voort.

Snel helder en correct

Alle bestellingen worden snel en correct afgehandeld. De afhandelings voorlichting is prima.

Ria

Ben heel tevreden!

Wij zijn gewoon tevreden. Alles prima

Hee

Alles na wens

Alles is na wens alleen raad de usbkabel 2m raad ik af ivm het loszitfen in de telefoon

Marga

Goedkoop geen duurkoop

Heb meerdere bestellingen gedaan,zeer netjes verpakt, alles correct ontvangen,,zeer tevreden, leuke artikelen

10-11-2017

Scoor 'n deal, voor 'n koopje !

Mijn ervaring met Koopjedeal.nl is prettig neuzen in de aanbiedingen met de zekerheid van nuttig nieuw bezit.

Jo

Boxershorts

Ik heb via Koopjedeal .nl een aantal boxershorts van het merk : "Pierre Cardin" in katoenen uitvoering besteld. Deze zien er prima uit op het eerste gezicht en dragen ook uitstekend. Echter na de eerste wasbeurt blijkt bij alle shorts het stiksel rondom de pijpjes los te raken en je ziet dan allemaal lange losse draden. Mijn conclusie : afgekeurde partij. Jammer, dat zo'n merk zich hiervoor leent. De leveringen verliepen probleemloos.