Will

Service is real bij Koopjedeal

Koopjedeal is een ervaring dat goedkoop géén duurkoop hoeft te zijn. Ik ben geregeld klant en heb vele verschillende artikelen gekocht, alles is van uitstekend kwaliteit en prijsbewust. heb deze ervaring in mijn kennissenkring gedeeld, die nu ook klant zijn geworden. Mijn advies aan Koopjedeal. ga zo door !

Femmie

Service

Dacht dat ik een onderdeel miste. Gebeld en meteen geregeld. Met een paar dagen bezorgd. Super.

Femmie

Anton

Geweldig

Ben blij met koopjes deal

Eveline
10-11-2017

Perfecte producten en snelle levering

De producten die ik heb besteld zijn altijd in perfecte staat bezorgd, de levering is altijd snel. Ik vindt koopjedeal een prettig bedrijf om spullen te kopen.

Geen nep producten

Ik heb de laatste tijd redelijk wat producten gekocht via deze site en vooral de afhandeling en informatie was goed verzorgd. De kwaliteit van alle producten was volgens verwachting (hoop) en dus heel blij.

10-11-2017

Kopen bij Koopjedeal is altijd een super koopje.

Als je iets bestelt wordt het altijd zo snel mogelijk en keurig bezorgd. Af en toe gaat het heel snel, de ene dag bestelt de andere dag bezorgd. Ben zeer tevreden over Koopjedeal.

Bereaustoel

Zeer tevreden over het product en verzorging

Ger
10-11-2017

Ik ga nergens anders kopen dan bij koopje deal

Ik vind koopjes deal een fantastische site ik bestel heel graag bij jullie we worden altijd heelcorrect behandeld

10-11-2017

Goedkope artikelen met snelle afhandeling

Zeer aantrekkelijke aanbiedingen tegen zeer lage prijzen. Als je dan een artikel aankoopt wordt er heel snel geleverd. Zelfs binnen 24 uur.

10-11-2017

Je staat als klant merkbaar centraal!

Bij de aanschaf van schoenen bleek de maat aanvankelijk te klein. Ruilen tegen een groter paar verliep probleemloos terwijl ik (nog onervaren met ruilen) de procedure niet correct had gevolgd. Helaas bleek echter ook het grotere paar niet goed te passen, doordat mijn voeten te breed bleken te zijn voor dit model. Zonder langdurig gedoe werd het aankoopbedrag teruggestort.

Betrouwbaar en kwaliteit

Prima ervaringen. Betrouwbaar want tijdige levering tegen een goede kwaliteit/ prijs verhouding. EEN TOPPER.

Leo
10-11-2017

Koopjedeal is geweldig en veelzijdig

We hebben best al veel bij jullie besteld en zullen dat zeker blijven doen. Het was echt telkens naar volle te redenheid. Ga zo door!

Edwin

Superdeals

Koopjedeal heeft heel veel verschillende maar vooral praktische deals. Deze worden snel geleverd en ook het bestellen gaat eenvoudig.

Koopjes deal geweldig

De service is geweldig En als het niet goed is krijg je geld terug Moet niks aan me keren Ik was uit geschreven van mij nieuwsbrief Ik had gebeld en een no time had ik mij nieuws brief weer Als ik een punt moet geven een 9

10-11-2017

Koopjesdeal speelt goed in op de wensen van klanten. En ze weten van wanten

Snelle levering van bestelde goederen. Wanneer je niet thuis bent kan er geleverd worden op een andere locatie. Chapeau!

Dik
10-11-2017

Ruime keuze met nette prijzen.

Fijn bedrijf met veel keuzes en nette prijsjes. Indien je een vraag hebt krijg je meestal dezelfde dag daar nog een antwoord op. Levertijden zijn redelijk.

Jelle

Betrouwbaar en snel

Meerdere keren artikelen besteld, tot nu toe zeer tevreden.

Gewoon heel bijzonder goed

De bestelling op tijd en bijzonder goed verpakt ontvangen

Kopen zonder zorgen

Ik bestel met regelmaat mooie producten van Koopjedeal, ben zeer tevreden over de snelle afhandeling van de bestellingen.

Thea

Snel en goede service

Ik heb al een aantal keren bij koopjedeal.nl ge kocht en ben zeer tevreden. De producten werden snel geleverd en hoefde geen weken te wachten. Snel en zeer goede service. Ik blijf de koopjes volgen. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet Thea van Dijk