Thea

Snel en goede service

Ik heb al een aantal keren bij koopjedeal.nl ge kocht en ben zeer tevreden. De producten werden snel geleverd en hoefde geen weken te wachten. Snel en zeer goede service. Ik blijf de koopjes volgen. Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet Thea van Dijk

Koopjesdeal moet blijven.

Alle artikelen die wij hebben besteld, zijn altijd goed aangekomen. Keurig verpakt, etc. Gezeur over betalen is er ook niet, omdat wij direct betalen met Ideal. En vooral op tijd geleverd.

Met Koopjedeal trefzeker

Producten goed en op tijd geleverd. Bij vragen word je vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Retourneren is geen probleem kortom: een aanrader

Mario

Degelijke goede producten.

Heb al meerdere artikelen bij Koopjedeal besteld en nooit een kat in de zak. De prijzen zijn erg laag en de artikelen zijn van goede kwaliteit. Het contact is prima geregeld mocht er zich wat voordoen. Prima winkel en dagelijkse nieuws brief. Ik ben zeer tevreden.

Gewoon goed

Al een aantal keren spullen besteld en gewoonweg altijd goed en op tijd geleverd zonder problemen en snel

Meintje

Goede servics

De bestelling is altyd goed en vlug geleverd dat prettig en vaak leuke aanbiedingen perfect

Corrie

Prima webshop

Nadat er bij 1van onze bestellingen een probleem was heeft Koopjedeal ons fantastisch geholpen , super.

Cornelius

Koop je deal safe 100%

Geweldig goede ervaring gehad en uiterst tevreden met een problematische retourzending en met de afwerking hiervan !

Anita

Koopervaring

Wat ik tot nu toe besteld en gekocht heb,is steeds redelijk snel binnen gekomen en ook voor een betaalbare prijs. De goederen die ik had voldoen goed.

Jantina

Super klant vriendelijk

Een artikelbwat niet beviel ná de omruilperiode nog retour kunnen sturen. Een kleed hebben we retour moeten sturen omdat de kleur niet bleek te matchen met de vloer. De pakketdienst heeft het kleed vol vlekken afgeleverd. Tóch 75 % retour. Verder alleen maar prima producten! Tip: maak klanten erop attent dat ze voor duurdere retourzendingen een verzekering kunnen afsluiten .

10-11-2017

Bij koopjesdeal besteld, echt waar voor je geld

Goede producten die concurrerende prijzen hebben

Joke van Gelder

Feilloos

Tot nu toe nog geen enkele fout kunnen ontdekken, ga zo door.

Doeltreffend kopem

Met grote tevredenheid kop ik veel Bij Koopjefeal

JaapJan

Snel en correct

Goede prijs snelle levering

Cisca
10-11-2017

Bij Koopjedeal vind je altijd wat je zoekt

Wij zijn erg tevreden over de aankopen die we hebben gedaan.

Goede zaak!

Goede kwaliteit/prijsverhouding! Snelle levering en nooit geen problemen!

Wicher

Leuke en spannende side

Allemaal heel goed geregeld

Wieger

Goede site

Goede site goede zorg klantvriendelijkheid

Marja

Serieus?

Het verhaal gaat terug tot 26-9. De details zal ik je besparen, maar na heel veel chat-contact, mails, telefoontjes, heb ik nog steeds mijn geld niet terug. En eindelijk is mijn bestelling gisteren (9-11!) binnengekomen. Bij navraag waar mijn geld van de verkeerde levering blijft, krijg ik nauwelijks antwoord. Heel kort: binnen 5 werkdagen. De retourzending was al op 1-11. Ik voel me echt niet serieus genomen. Gesprekken/chat wordt gewoon afgekapt. Niet zo netjes.

Jeanet

Matrassen

Heb vorig jaar matrassen gekocht bij koopjedeal. tot dit jaar in 1 van de matrassen een veer sprong en had netjes een andere matras gekregen. nu blijkt dit geen nieuwe matras te wezen maar zoals hun zeggen wel ik moet de matras maar omdraaien en dat blijkt gewoon een doorlig matras te zijn. al ruim een week met hun bezig dat allebei matrassen slecht zijn mijn ouders hebben het zelfde probleem ze reageren niet op mail. de manager zou mij gisteren bellen niet gedaan hij zeg van wel hij heeft mijn man zijn werk gebeld zeg die ( hij weet niet waar die werk) allemaal leugens hij zou mij vandaag 2 mailtjes sturen doen ze ook niet. vindt het telefoon mensen zeer onbeschoft je wordt gewoon voor leugenaar uit gemaakt. en nu gaan ze dreigen met rechters en mijn telefoon nr wordt nu bij hun aan gegeven dat ik niet meer mag bellen. dacht altijd dat klant koning is niet bij koopjedeal ze zijn onbeschoft om ook nog de telefoon neer te leggen ze laten je niet uitpraten en zijn ook niet voor oplossing. SLECHT