Claire
04-11-2017

Verschrikkelijk!

Ik bestel hier nooit maar dan ook nooit meer! Een topdekmatras + kussen besteld, na een maand van over en weer contact (via de chat van Facebook want op geen elke andere manier word er op mij gereageerd) vol met loze beloftes, eindelijk levering. Levering van de niet bestelde maat! Terug mogen sturen en ik zou het aankoopbedrag terug krijgen. Niets was minder waar, er werd geld op ingehouden. Toen uiteraard weer contact opgenomen maar niemand die mij heeft kunnen vertellen waarom dat bedrag werd ingehouden. "Dit word automatisch berekend door de computer" Inmiddels begint het voor mij lachwekkend te worden. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Zoals ik al zei bestel ik hier nooit meer!

Dick
02-11-2017

Koopjedeal verschuilt zich achter "het systeem"

Ik wilde voor ongeveer € 30,00 aan inktcartridges bestellen en met een deel van mijn spaarpunten betalen. Dat lukt niet, ik kon maar voor € 20,00 aan punten gebruiken terwijl in mijn account duidelijk voor ruim € 30,00 aan spaarpunten aanwezig zijn. Tijdens een live chat met D. van koopjedeal verschuilde hij zich achter het systeem dat met behulp van algoritmes bepaalde hoeveel van je spaarpunten gebruikt konden worden. Dit is werkelijk bij de wilde spinnen af. Als je bij bivoorbeeld AH een volle spaarkaart inlevert dan krijg je 100% van het bedrag. Niets geen "systeem"of algoritmes.

Pfkuil
01-11-2017

Goed

1 art.beviel terug stuurt geen enkel probleem [zonde alleen van bezorgkosten]

Lucas
27-10-2017

Service en betrouwbaarheid 0.0

Product met hun etiket geretourneerd. DHL bevestigt dat! Maar koopjedeal zegt dat het nooit is ontvangen. Schande, en € 28 kwijt.

27-10-2017

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Bestellen, betalen en niets ontvangen.

Windows 10 Pro besteld en 29,95 betaald. Wachten.wachten.wachten maar de bestelling (voucher) wordt niet geleverd. Bellen.bellen.bellen.bellen. Vier keer gebeld. Het wordt morgen geleverd mijnheer. Nog steeds niet ontvangen mijnheer ? We zetten uw klacht door naar het management mijnheer. (doorzetten, ook zo'n modieus jeuk-woord) Etc. etc. enz.

Betalen en niet ontvangen is een vervelende ervaring.

Francis
21-10-2017

Koopjesdeal voor iedereen.

Sinds ik klant ben, in alle opzichten, een zeer goede ervaring. Niets op aan te merken.

At
20-10-2017

Dunlop fietstassen

Snelle levering. Fietstassen vallen tegen omdat er geen uitsparing voor het gebruik van snelbinders op de bagagedrager.

Anita
19-10-2017

Goed en betrouwbaar

Goede service en leuke gevarieerde aanbiedingen

Ben
18-10-2017

Snel en voordelig

Snel men voordelig.helemaal waar.

bij grotere metalen trolleys bv is het wel zaak om deze beter te verpakken ivm steeds terugkerende schades.

Gerda
17-10-2017

Een perfecte oplossing als je zelf niet naar de winkel kan

Een hele goeie ervaring vertrek en bezorging wordt duidelijk doorgegeven Ik weet alleen nog niet hoe ik de spaarpunten moet zetten Vriendelijke groeten Gerda

Kitty
17-10-2017

Koopjedeal: Gemak en prijs zijn de ingrediënten waar ik voor viel.

Snel en betrouwbare service.

Herlander

Mooi Bedrijf

Excellent service (dienst)

Arie
17-10-2017

Koop kwaliteit voor weinig geld

Nieuw horloge met kapot glas opgestuurd gekregen . Het duurde even voordat het opgelost was. Oorzaak:ik moest even aan de spelregels wennen. De spelregels werkten prima. De volgende keer zal het makkelijker gaan,als het nog voorkomt.

Maria
17-10-2017

Snelle service en prima prijs/kwaliteit !

Donderdagavond bestelling voor 4 traagschuim kussens geplaatst en zaterdag al geleverd, dus heel snel!

Helaas kon ik er door nek-schouderproblemen niet op liggen en gebeld of er 2 retour konden. Geen probleem en kreeg dezelfde dag al het gratis retourlabel toegestuurd per mail! Retourzending was al in 2 dagen binnen en nog weer 2 dagen later het geld al op mijn rekening gestort!

Petje af voor de snelle levering, maar zeker voor de retourservice!

Ik kan iedereen KOOPJEDEAL aanraden!

Maria

Esther

Waar voor je geld

Snelle levering, top producten.

Nanky
16-10-2017

Hoe een foutieve maat opgelost werd

Ik kreeg de verkeerde maat dekbedovertrek toegestuurd, na over en weer chatten had ik binnen enkele dagen de juiste maat zonder extra kosten waarvoor dank

R.W.

Wat een ramp

Verkeerde aflevering veel gedoe om te retourneren. geen nieuwe aflevering. Klanten'service' onbeschoft. Betaalde koopprijs niet terugontvangen.

Nynke

Goed

Snelle levering, afhandeling retour n.a.v. schade aan product kan wel beter

J.A.

Goede ervaring

Het terugzenden van artikelen is heel gemakkelijk gebleken. En het betaalde bedrag is snel retour.

Dick
16-10-2017

"Koopjedeal" staat gelijk aan "transparant kopen".

"Je wordt volledig op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Daarmee is Koopjedeal geen "blackbox" maar volledig transparant. Dat geeft een vertrouwd gevoel. Vanaf het moment van bestellen zie je de gekochte artikelen - bij wijze van spreken - stap-voor-stap naar je toe komen. Verrassend dat men het tijdstip van afleveren van het gekochte tot op plus-of-min een uur kan aangeven. Je hoeft daarom niet de gehele dag thuis te blijven wachten.