Dick
16-10-2017

"Koopjedeal" staat gelijk aan "transparant kopen".

"Je wordt volledig op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Daarmee is Koopjedeal geen "blackbox" maar volledig transparant. Dat geeft een vertrouwd gevoel. Vanaf het moment van bestellen zie je de gekochte artikelen - bij wijze van spreken - stap-voor-stap naar je toe komen. Verrassend dat men het tijdstip van afleveren van het gekochte tot op plus-of-min een uur kan aangeven. Je hoeft daarom niet de gehele dag thuis te blijven wachten.

Marja
15-10-2017

Super service en mooie leren stoelen!

Buffelleren eetkamer stoelen besteld, binnen een week werden ze geleverd. Helaas zaten er 2 bij met een verkeerde kleur, één telefoontje en het werd geregeld. Toch wat zenuwachtig, zou het goedkonen, even gechat met koopjedeal en gerustgesteld. En inderdaad 3 dagen later werden de stoelen omgeruild voor de goede kleur. Het geheel staat prachtig in drie kleuren, zittencomfort is ook goed. Van de gespaarde punten meteen weer wat leuks besteld. Super tevreden!

Gerrit
15-10-2017

Korting, Kwaliteit en Klantvriendelijk.

Onlangs hadden we een waterkoker met led-verlichting aangeschaft, maar deze ging na enkele maanden stuk . Een servicemedewerker van Koopjedeal hielp ons op een klantvriendelijke en correcte manier en binnen een week hadden we een nieuwe waterkoker.

Goede service

Als ik wat bestel en niet tevrede ben kan ik het zonder problemmen terug sturen klasse toch

Menno

Keurige en betrouwbare levering

Als je iets besteld bij Koopjedeal.nl weet je zeker dat alles tijdig (binnen de aangegeven bezorgtermijn) en netjes wordt geleverd. Daarnaast ontvang je hierbij altijd weer extra kortingen voor een volgende bestelling

Claudia
14-10-2017

Waar hebben jullie het over ?

Ik zit al 10 dagen op mijn bestelling te wachten. Totaal geen snelle levering dus!

Tjitte

Hier koop je goed goed!

Leveringen zijn nog immer op de gegeven dag gekomen. Mijn laatste was zelfs nog eerder. HULDE

A.A.
13-10-2017

Uitstekende kwaliteitsproducten en snelle levering

Altijd stipt op tijd en van goede kwaliteit.

Treed

Afwisselend aanbod

Ervaar snelle levering

Corien

Hele snelle goede service

Toen ik iets terugstuurde had ik snel mijn geld terug en het werd goed begeleid

Ed
13-10-2017

Bij Koopjedeal.nl slaag je zeker wel!

Goede service en snelle levering. Prima aanbiedingen tegen altijd de laagste prijs

Retour zending

Retour zending is prima geregeld, betaling ontvangen

Retour afhandeling

Snelle afhandeling als iets onverhoopt niet past. Ook geld snel terug gestort

Els
12-10-2017

Mooie producten voor een scherpe prijs

Ik gebal heel veel vesteld via Koopjedeal. En altijd naar tevredenheid. Snelle aflevering en je wordt goed op de hoogte gehouden van de staat van de bestelling.

Kortom, ik blijf de aanbiedingen volgen.

groet Els Spaanstra

Wybo

Wollen Vloerkleed

Een prima kleed voor een hele mooie prijs.

Albert
12-10-2017

Goede service, wel wat aanmerkingen.

Alles wordt volgens afspraak geregeld. Ik heb wel een paar keer wat retour gezonden, omdat de betreffende artikelen niet functioneerden. (wifi versterker en alcoholtester). Ik kon zien dat beide ( defecte) artikelen al eens gebruikt waren door een vorige afnemer. Mooi dat je artikelen terug kunt sturen, maar controleer eerst of teruggestuurde artikelen deugdelijk genoeg zijn om weer naar andere cliënten te sturen. Ik heb keurig netjes mijn geld terug ontvangen, maar sommige artikelen durf ik niet meer te bestellen ivm gebruikersschade.

Dien
12-10-2017

Alles wordt prima gedeald !

Goede service gegeven.

Anny Lans

Goede ervaring met Koopjedeal

2 heerlijke fleecejackets besteld.Maar ik vond de maat te groot. Het retourproces ging super.Vrij snel een maat kleiner en de informatie van het geheel is heel goed.

Roger

Waar voor je geld

Ook als je een keer niet ervaart wat je verwacht, dan is het retourneren ook prima geregeld.

Fr

Verkeerde onderdelen bij levering

Steeds zou ik binnen een werkdag een terugkoppeling krijgen maar moet er steeds zelf weer naar informeren dit nooit weer