Aaltje
04-10-2017

Het bekijken waard.

Zeer snel mn bestelling in huis.Alleen heb ik gebeld 2x plus nog mail gestuurd wan ik wil mijn bestelling graag betalen! Graag zie ik de oplossing tegemoet! Eerlijk duurt het langst!En door aan deze koopjes ervaring mee te doen weet je nooit stel dat ik iets win,zou toch leuk zijn. Eigenlijk vindt ik de Ilse koopjes deal zo leuk dat als de krant komt ik gelijk opzoek naar koopjes ga!

04-10-2017

Mensen die bij Koopjesdeal kopen, vinden als goede service de deur steeds open!

Recentelijk een beschadigd artikel gekocht. Ze hebben het probleem op een zakelijke manier uitstekend opgelost.

03-10-2017

Goed, vlot en verrassend goedkoop.

Zie boven al beschreven.

Uta
03-10-2017

Prima spullen

Mooie dingen en altijd verrassend

Bea
30-09-2017

Prima boxspring

De electrisch verstelbare boxspring bevalt tot nu toe prima, maar ik heb er pas 2 nachten opgeslapen. Ik had gekozen voor het bed zelf te monteren en dan zou het fijn zijn als er een montage-beschrijving bijzit maar helaas was dat niet. Dat is echt wel een minpunt.

Hedwig
28-09-2017

Totaal geen service

E board gekocht,hij gaat kapot in de garantietijd.Nu begint t.Ik bel en mail regelmatig krijg telkens iemand anders aan de lijn met de mededeling dat ze t gaan oplossen. We zijn nu 4 maanden verder en nog steeds geen idee wat ze gaan doen. Mijn zoon van 11 heeft geen eboard en ook zijn geld is weg!

Rien
25-09-2017

Alles wordt netjes afgehandeld.

Ik had zelf iets besteld wat achteraf niet was wat ik dacht dat het zou zijn. Ik kon het product gratis retour sturen en mijn betaling werd volledig terug gestort op onze rekening. Netjes opgelost dus.

Daniel
23-09-2017

Gewoon goed !

Alles keurig geregeld en afgeleverd.

Tonny
23-09-2017

Armband

Ik ben heel blij met de snelle en mooie af levering van mijn produkt,en de goede verpakking,keurig netjes bedankt

Philippe
22-09-2017

Koopjedeal probeert mij af te zetten/te trucen waar ze maar kunnen.

Koopjedeal: ik heb daar begin augustus volgens advertentie 4 eetkamerstoelen echt leder buffelleer besteld. Er kwamen 4 stoelen waarvan ik en iedereen vindt: duidelijk kunstleer.

Koopjedeal stelde een expert voor: vanbeekexpertise. Er kwam een contract tussen de 3 partijen: koopjedeal, ik, vanbeekexpertise. Koopjedeal en vanbeekexpertise hebben het contract echter nooit getekend. Nabellend bij vanbeekexepertise bleek dat Koopjedeal met vanbeekexpertise probeerde een APART contract te sluiten, met veel meer voorwaarden, o.a. dat ik als klant het expert rapport niet zou krijgen van de expert!

Er heerst weinig/geen vrijheid van meningsuiting in NL (alles wordt afgestraft met art 361-71 WvS, aan grondwet art 7 mag je niet toetsen, alleen EVRM blijft over), maar ik krijg toch wel langzamerhand de mening dat Koopjedeal bewust zeer te kwader trouw is en zich nergens voor schaamt: levering nepleer, daarna dubbel contract zodat ik expertrapport niet krijg, kan ACM Autoriteit Consumenten Markten niet optreden tegen wat volgens mijn voorlopige oordeel inderdaad 'maffiosi' zijn?

Dorine
20-09-2017

Goede en snelle service, uitstekende producten

In de afgelopen tijd heb ik een aantal bestellingen via Koopjedeal.nl gedaan. Van een bed tot schoenen tot andere zaken. Ik ben erg tevreden over zowel de kwaliteit van de producten als de service. Via de chat is het goed overleggen, er wordt snel geleverd en afspraken worden nagekomen. Kortom; ik raad Koopjedeal.nl van harte aan!

Herman
19-09-2017

Een prima koop

Onlangs heb ik bij Koopjedeal.nl een rugband gekocht. Wat mij helemaal heeft verrast was dat het aanhebben van deze rugband mijn houding direct heeft verbeterd. Alles gaat nu op een goede manier (zoals rechtop lopen) en ik voel me er wel bij. De band is niet zichtbaar en ook dat is prettig. Voor de prijs hoefde ik het niet te laten, dat is inderdaad een koopje. De service is prima. Deze band kan ik zeker aanbevelen. H.H. Lubbers

Anneke
19-09-2017

Tuinbankje met barst in de gietijzeren leuning

Nadat ik had gemeld dat er in de leuning van mijn pas aangeschafte bankje een breukje zat is dit tot alle tevredenheid opgelost. Ik heb een nieuwe leuning ontvangen. Goede service dus!

Roel
18-09-2017

Herstel van omissie

Foutje leverancier binnen no-time hersteld en dus opgelost

Hendrik
17-09-2017

Mooie producten en prima service

Ook wanneer je een probleem hebt met je aankoop wordt je professioneel en naar tevredenheid geholpen.

Nico
16-09-2017

Leuke artikelen, goede prijs en service.

Ook als een keer een artikel tegenvalt stuur je het zonder problemen terug; echter de meeste aankopen zijn helemaal naar de zin.

Herke
15-09-2017

Koopjedeal.nl voor een tevreden klant.

Ik ben al lang klant bij en via Koopjedeal.nl. Krijg altijd hetgeen ik besteld heb snel geleverd. Mocht er enige vertraging zijn dan word ik hierover goed geïnformeerd. De website is duidelijk en de informatie daarop klopt. Geen teleurstellingen. Het is 1 x voorgekomen dat een product niet werkte. Geen probleem het werd zonder meer omgeruild. Zeer goede service dus.

14-09-2017

Kanjer

Maanden gemail over en weer. verscheidene heren en dames gesproken. maar er stak er één met kop en schouders bovenuit: JOCHEM. En als ik nog eens een probleem ondervind dan wil ik alleen JOCHEM aan de lijn. Daar word je tenminste goed door geholpen. Jochem, dank je wel.

Mw. S. Vortman-Eimers

Eugene
14-09-2017

Klantenservice

Schaf regelmatig iets aan. Een keer voorgekomen dat er iets ontbrak, na een belletje op korte termijn geregeld.

Truus
13-09-2017

Snelle koopjesdeal

Snel en keurig geleverd en nog eerder dan verwacht