Toon

Nooit geen moeilijkheden

Eva
10-09-2017

Geweldige stoelen

Mooie stoelen geleverd gekregen en zelfs nog twee dagen eerlijk dan de afgesproken leverdatum. Veel plezier van in ons nieuwe huis!

Nifertiti

In twee clicks

Simple and easy

K A
08-09-2017

Voordelige webshop met goede aanbiedingen en goede service

Al van heel wat aanbiedingen gebruik gemaakt. Goed bevallen meestal en de weinige keren dat iets tegenviel kosteloos kunnen ruilen of terugsturen (en geld terug). Een irritante eigenschap van de webshop: na bijna iedere handeling verschijnt er een pop-up scherm om je over te halen je in te schrijven voor de Nieuwsbrief. Dat heb ik al lang geleden gedaan!

Wilfried

Perfecte dienstverlening.

Bij het aanvragen van een ruilzending stelde ik vast dat ik geen bestelnummer kon opgeven (de e-mail daarover bevond zich in mijn pc voor herstelling in de winkel). Na wat correspondentie over en weer, werd alles perfect en snel geregeld. Ik bedank in het bijzonder Jenna voor haar geduld en prima inzet om mij snel en accuraat te helpen.

Ineke
07-09-2017

Vertrouwd, voordelig en snel!

Al menig jaar, vroeger Ilse Koop je deal, bestel ik af en toe een product wat me aanstaat maar wel altijd inktpatronen voor onze HP printer. Een keer was er een lekkende cartridge bij. Een berichtje en de zaak was geregeld! Bravo voordelig, snel en goede service!

Huguette

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Goede kwaliteit, goede prijs en snelle levering.

Lekker makkelijk

Altijd fijn om dagelijks even te zien wat je leven makkelijker zou kunnen maken. Bij een aantal "lang lopers" zie je echter dat de kwaliteit soms te wensen over laat, maar als je er niet blij mee bent dan doen ze bij koopjedeal.nl gelukkig niet moeilijk.

Ben
07-09-2017

Koopjesdeal make you happy feel

Goede informatie over aangeboden producten en snelle en correcte levering

Nooit een miskoop

Makkelijk , ruime sortering ,zeer goede kwaliteit ,mooie producten ,goede service en vlotte afhandeling.

Lizzy

Goede service

Pakketje goed ontvangen. De producten, die ik tot nu toe heb gekocht zijn goed. Geen klachten of problemen onder vonden! De prijzen zijn betaalbaar. Ik ben een tevreden klant!

Manuela

Snelle afhandeling

Reageren snel, goed contact

Shirley
07-09-2017

Goeie aanbiedingen en goeie service

Al veel gekocht en nog nooit een negatieve ervaring gehad

Danielle
07-09-2017

Goedkope goede producten, snelle service en indien nodig persoonlijk contact

Ik koop regelmatig iets van koopjedeal en ben heel blij met mijn aankopen. Één keer vond ik het gekochte product bij nader inzien toch niet passen in mijn woonkamer en heb dit zonder probleem weer kunnen terugsturen.

Ralf

Prima service

Prima service. Producten snel geleverd.

E.A.
06-09-2017

Alleen de afleverdatum was even onduidelijk.

Toen de afleverdatum kwam, nam ik via chat contact op om de aflevertijd te vernemen. Helaas, was het antwoord: Morgen. En Morgen was het Overmorgen, toen was het Vandaag, maar Morgen nog niets. Na een aantal chats en telefoontjes begin je te twijfelen. Annuleren? Niet doen! Soms loopt niet alles perfect, maar alles komt goed!

Barth

Goede service

Heb al verschillende keren bestellingen gedaan bij jullie. Wat me echter steeds opvalt, en wat ik in een vorige reactie ook al heb aangegeven.vrijwel altijd is er een vertraging in de levering en/of artikel kan niet meer geleverd worden. Hier wordt dan wel een mail over gestuurd. Zo ook bij deze laatste bestelling weer het geval. Een besteld artikel bleek dus niet leverbaar meer te zijn. Andere artikelen zijn direct verstuurd nadat er telefonisch contact is geweest. Echter; Afterpay was niet ingelicht, dus de nota klopte niet.het niet geleverde artikel stond wel op de rekening. Hierover gemaild naar jullie, en de zaak is rechtgetrokken; de juiste rekening kwam binnen van afterpay. En een kortingscoupon erbij voor een volgende bestelling omdat 'een collega' vergeten was de rekening te corrigeren bij Afterpay.Dát vond/ vind ik zeer attent en een mooie geste. Dank daarvoor.

L.Sachs

Vloerkleed

Ik ben tevreden over koopjedeal

06-09-2017

Ilse koopje deal je krijgt wat je verwacht!

Prima prijs/kwaliteit Levering altijd op tijd zoals verwacht

H.J.
06-09-2017

Goedkoop en een goede service

Na een mislukte aankoop is mijn retour aankoop goed afgehandeld,met vriendelijke medewerkers. Prima service houden zo.