06-09-2017

Prima service en scherpe prijzen

Veel artikelen besteld maar incidenteel geretourneerd. Kwaliteit goed/zeer goed. Naar verwachting. Verzendinformatie altijd zeer accuraat. En stipt op tijd. Zeer aan te raden website.

CAL

Koopjedeal en Service.

Alles klopt van begin bestelling tot de vriendelijke aflevering door post-nl binnen de opgegeven tijd.

Alles goed geregeld

2x iets besteld,kwaliteit goed,levertijd goed,prijs goed,wat wil je nog meer

Gewoon goed

We erg veel email per dag

Leo

Goedkoop, snelle levering.

De producten worden goed omschreven en zijn zeer scherp geprijsd. Tevens worden de producten netjes en snel geleverd.

Louise
06-09-2017

Elke dag nieuwe en spetterende aanbiedingen !

Prima keuze en grote variatie in de aanbiedingen, die dagelijks wisselen. En de prijs is écht een stuk voordeliger. Snelle levering plus een kosteloze mogelijkheid tot retourneren. Uitstekend allemaal !

Edward

Besteld en bezorgd

Zeer snelle levering en dat bevalt mij uitstekend.

Ingrid

Leuke en voordelig koopjes

Tot nu toe 1x wat gekocht maar tevreden

LEO
06-09-2017

Mooie prijs, snelgeleverd, en goede kwaliteit.

Mooie prijs, snelle levering en goede kwaliteit.

Ben

Prima

Goed in service

Angelique

Goedkoop en goed

Meerdere malen wat gekocht en altijd tevreden

Louis

Afspraak

De bestelde goederen werden volgens afspraak en op een correcte manier bezorgd.

Marieke
06-09-2017

Koopjedeal geweldig goed en snelle service.

Ik had diverse spullen besteld, ook lampen voor de tuin.

Alles was goed behalve de lampen, eentje was een draad van los en werkte niet. Ik heb onmiddellijk dit gemeld en kreeg de Mededeling, het is gemeld bij de leverancier en ik moest even wachten met terug sturen. Een kleine week later kreeg ik nieuwe lampen. Super goed geregeld mensen van koopjedeal! Vooral de persoonlijke benadering vind ik vertrouwend. Ik zal zeker vaker hier kopen.

06-09-2017

Goede afhandeling en herstel perfect (na)geleverd

Nadat bestelling was geleverd, bleek een van de bestelde goederen beschadigd / defect. Na een korte en snelle mailwisseling, perfect hersteld en de vervanging zeer spoedig nageleverd. Helemaal tevreden.

Huiberdina

Heb een deal met Koopjedeal

Bestellen en betalen en je bestelling wordt geleverd

Interessante producten, scherpe prijzen

Laatste 2 bestellingen snel geleverd en tevreden over de producten

06-09-2017

Alles voor een leuke prijs

Iets zien wat je altijd had willen hebben en daar dan niet te veel voor betalen.

Joop

Alles onder een dak

Vaak gezellig druk

Cees

Prima service

Ook nu ervaring met terug sturen, geen enkel probleem

Ary

Langzame verandering!

Vroeger werden kussenslopen altijd per 2 st. verkocht.In jullie aanbieding staat er niets over het aantal. Ook als je er dan 2 besteld worden de verzendkosten iineens verdubbelt. Het pakketje van 2 slopen kon in de brievenbus. Verzendkosten:€ 5,95. Na een belletje naar jullie kreeg ik overgens wel een kortingcoupon van € 5,95 , dat dus wel weer! Ik wil hiermee zeggen: heel langzaam en met kleine dingen komen er toch veranderingen bij jullie. Blijf nederig en oplettend. Mag ik een reaktie op deze ervaring?