Willi

Klantvriendelijk

Zeer behulpzaam en maken het in orde als het mis gaat.

Prima service

Alleen maar lof.

05-09-2017

Prima prijs-kwalitieit verhouding en ruime keus in artikelen

Snel en goedlopend bestelproces en snelle aflevering; een jaar geleden heb ik een overhemd geretourneerd omdat de maat niet goed was, ook het retourneren en terugkrijgen van mijn geld verliep uiterst soepel

05-09-2017

Koopjes zijn betaalbaar naar kwaliteit.

Vele produkten aangeschaft, waarvan bijna alles ontvangen zoals besteld. Eenmalig compressiekousen niet in de gevraagde kleur. Na reclamering werd alsnog een paar in de juiste kleur toegestuurd. Zonder kosten!

Bij een 7-inch tablet met Android besturing na een klein jaar gebruik pech gehad. Hij is niet meer op te starten, ik kom niet meer in het startscherm. Waarschijnlijk gechrast. Is geen merk-tablet, aangeschaft voor een prijs van nog geen Euro 50,-. Ook geen garantie. Ik krijg hem niet gereset.

05-09-2017

Eerlijk bedrijf zie je niet veel meer.

Ik heb een een paar keer iets besteld en alles is keurig bezorgd. En wat ook belangrijk is je word steeds keurig op de hoogte gehouden over de bestelling. Ga zo door en ik blijf zeker klant.

Joseph
05-09-2017

Zeggen wat zij doen. Maar! Doen ook wat zij zeggen.

Jasjes 1 maatje te groot besteld vervolgens via de voorgeschreven procedure teruggestuurd en nieuwe jasjes per wederkerende post ontvangen. Hartstikke goed, maar onderwijl ook prima op de hoogte gehouden omtrent vertragingen en vorderingen. Top! Ga zo door.

Géke Martien
05-09-2017

Kwaliteit en prijs hoog in het vaandel!

Reeds diverse artikelen aangeschaft. Steeds tot volle tevredenheid! Hoge kwaliteit/ prima prijs!

Marion

Goed en goedkoop

Bestelling snel geleverd, doet wat de advertentie zegt, en supergoedkoop

Elly

Ga zo door

Goed georganiseerd mooi op tijd

Bob

Koop van Koopjedeal.nl

Alles prima bij Koopjedeal!

Willie

Goede ervaringen

Duidelijke website. Goede en voordelige aanbiedingen en redelijk snel in huis. Aanrader

Margriet
05-09-2017

Goedkoop en toch duurzaam!

Goede service, snelle afhandeling, mooie producten. Niet goed? Geld terug, prima

P.H.

Koopjedeal = Toppiedeal!

Snelle korrekte afhandeling en procedureinformatie!

Weltevreden

Informatie en communicatie in alle fasen helder, op maat en in orde. Ik had eigenlijk via iDEAL willen betalen maar dat lukt niet en daarom maar gekozen voor After Pay.

Herman

Uitstekende service

Zowel bij retourneringen van besteld product als goede informatie van levertijd met mogelijke vertraging!

Ank

Ruilen.

Verkeerde schoenen. Gebeld. Keurig geholpen. Heb de goede schoenen nog niet, maar kijk er naar uit. Tot zover geen klagen.

Wilco
04-09-2017

Snelle leverinG. Goede producten. Prima service.

Geleverd voor de aangegeven datum. Producten voldoen ruimschoots aan de verwachtingen. Is er een keer een probleem dan word naar een oassende oplossing gezorgd (ook duurt het soms wat lang).

Riny

Vlot en betaalbaar.

We wilde een oplichtende waterkoker en na Google kwamen we op jullie site terecht en daar hebben we geen spijt van. Een snelle volgbaren bezorging en tegen de laagste prijs.

Vlotte voordelige levering

Hoewel er voor de levering 5 dagen stond, ontving ik mijn bestelling al met 2 dagen. Prima verpakt en voordelig.

Gewoon goed

Alle bestellingen altijd keurig op tijd afgeleverd en goed verzorgd bij een eventuele klacht altijd correct geholpen