Betrouwbare deals met Koopjedeal.nl

Heb niet zoveel ervaring met sites op Internet, maar Koopjedeal.nl is wel prima.!

Rien
04-09-2017

Snelle levering tegen zeer aantrekkelijke prijzen

Onkruidbrander en scheermesjes zeer snel geleverd: sneller dan aangegeven! Alles in uitstekende staat ontvangen.

Eddy

Goedkoop en goed geregeld

Zeer tevreden had 4 led tl balken gekocht bleek dat 1 lamp kapot was gegaan tijdentransport dit werd zeer snel opgelost

zeer tevreden klant

Ellie
04-09-2017

Het is koopjedeal waar ik voor viel!

De presentatie van de producten zijn duidelijk.Ook de Beschrijving klopt met de werkelijkheid. De verzending gaat steeds prima. Goed ingepakt en de tijd, die beloofd is waarop het pakket thuis bezorgt wordt, klopt.

Koopjedeal een goede deal

Altijd de voordeligste aanbiedingen.

Margriet

Uitstekende koopjes site

Koopjesdeal is een uitstekende site voor vele koopjes. Ze hebben een uitstekende afhandeling en de verzending is vlot en keurig!

Jo

Koopjedeal fijne deal

Altijd goed en fijn behandeld door koopjesdeal en leuken koopjes

Irene
04-09-2017

Snel e, goed en waar voor je geld!

Ik heb nu een paar keer wat besteld bij Koopjedeal.nl en ben enthousiast! Wat wordt beloofd, wordt waargemaakt en je bent voor goede producten veel minder geld kwijt dan voor hetzelfde elders!

San

Goede spullen!

Goede producten, mooie kwaliteit en snelle levering

Ronko

Rock & Roll!

Zoals altijd top prijzen en superlevertijd. Ik had alleen voor een specifieke afleverdag gekozen, maar die info ging blijkbaar ergens in het proces verloren.

Maar goed, mijn aankoop is veilig gearriveerd en ik ga ervan genieten.

Sjef

Prijs / kwaliteit verhouding

Hou vooral de kwaliteit in de gaten en bespreek intern hoe om te gaan met garantie gevallen. Dit laatste is mij na aankoop van een artikel enorm tegen gevallen en daarom niks meer besteld.

Koopjedeal maakt beloftes waar

Snelle en betrouwbare levering tegen concurrerende prijzen

Nel

Fietstassen

De fietstas kwam wat later, maar daar werd goede informatie over gegeven!

Marius

Klasse snelle levering

Goede kwaliteit en supersnelle levering

Vlotte bezorging

Ik ben zeer tevreden onze onlangs bestelde traag schuim hoofd kussens bevallen prima!

Mieke

Supervoordelig shoppen!

Koopjedeal heeft altijd super voordelige deals. Ik heb al veel artikelen besteld. De levering is altijd snel en voor eventuele vragen zijn ze altijd bereikbaar. Mijn voorkeur gaat uit naar schatten.

Doet wat het zegt

Diverse keren artikelen besteld via Koopjedeal.

Iedere keer is alles tot in de puntjes goed geregeld.

Leen
04-09-2017

Riem met metalen sluiting.

Eindelijk geen getob met gaatjes prikken. Altijd op juiste lengte. Beslist een aanrader. Ook wat betreft de prijs. (Koopje voor een uitstekend product).

Wout

Prettig winkelen!

Vaak handige en praktische spullen, met aantrekkelijke kortingen voor maar weinig geld. Maar per nieuwsbrief of advertentie ook vaak slechts enkele laag geprijsde bruikbare spullen, waardoor het moeilijk is om voor gratis verzending in aanmerking te komen.

Betsie

Goede service

Iedere bestelling zorgvuldig en netjes afgeleverd.