Betsie
04-09-2017

Goede service

Iedere bestelling zorgvuldig en netjes afgeleverd.

Artje
04-09-2017

Gordijnen

Zien er netjes uit, mooie kwaliteit, snelle levering

Nard

Goed koopjes deal site

Snel en goed

Jh

Goede deals

Er is genoeg keuze en de koopjes worden snel geleverd. Ook de kwaliteit is goed. Ik ben er erg tevreden mee.

Tim

Geweldige webwinkel

Snelle levering van producten en met een kortingscode extra goedkoop. Goede bereikbaarheid, beschrijvingen bij producten mag soms wat uitgebreider (denk aan afmetingen).

Joos
03-09-2017

Bij Koopjedeal krijg je wat je verwacht !

Koopjedeal .nl Heeft mij nog nooit teleur gesteld voor wat betreft levering en kwaliteit van de producten die ik heb besteld

Emmy

Goede website

Je krijgt wat je ziet

Joost J.c.

Kwaliteit

Verschillende levering ontving ik tot nu toe. De snelheid van levering en verdere afhandeling zijn voortreffelijk, zo is mijn mening. Waar ik wel kleine vraagtekens bij zet is de kwaliteit van de producten. Als voorbeeld: onlangs kreeg ik solarlamppen toegestuurd na bestelling, ik plaatste ze direct. Na een dag voldoende licht te hebben ontvangen, bleven enkele lampjes -2 van de vijf- maar een beperkte tijd licht geven. Pas nadat ikwas overgegaan tot het vervangen van de oplaadbare baterijen van die 2, voldoen ze aan de verwachtingen.

H.j.

Lekker vlug en goedkoop

Blij met aankoop

Wim-jan
03-09-2017

Snel, correct en geen poes pas

Snellerre levering dan verwacht

Snelle levering

Artikel door mij besteld werd de volgende dag al geleverd.

Louis
03-09-2017

Correcte leveringen én tevreden klanten

Bestellingen werden steeds netjes, overeenkomstig de informatie vooraf(!), en ingoede staat afgeleverd

Joseph
03-09-2017

Een verkeerd bestellinkje gedaan. Voor Koopjedeal geen enkel probleem !

Per abuis verkeerd besteld. Afwikkeling voor terugzenden verloopt voortreffelijk. Terugbetaling zal daarom ook vast goed komen. Heus échte klantenservice.

Mieke

Een GOED KOOPJE!

Afspraak is afspraak, dus keurig op tijd geleverd. De tafelstoelen zitten erg lekker en passen bij mijn interieur. Betaling gaat snel en gemakkelijk met Ideal. Alleen de punten bij het bestellen er af trekken gaat niet gemakkelijk.

02-09-2017

Koopjedeal.nl is een puike deal.

Ik heb pas geleden 4 solar led tuinlampen gekocht via Koopjedeal.nl. Dit was niet mijn eerste aankoop. Mijn ervaring is zeer goed. Betrouwbaar en een snelle levering welke óók nog online te volgen is.

Koopjedeal echt goedkoop!

4 prachtige eetkamerstoelen gekocht Alles correct geleverd. Prima deal.

Goede producten, snelle levering

De bestelde artikelen zijn van uitstekende kwaliteit en de levering was zoals gewoonlijk super snel.

Tevreden

Prima klant vriendelijk

Prima

Binnen een dag ontvangen en je kan achteraf betalen

02-09-2017

Koopjedeal.nl is zijn naam meer dan waard!

Ik heb al diverse keren diverse zaken bij Koopjedeal.nl besteld en deze zijn altijd snel geleverd en van uitstekende kwaliteit voor een mooie prijs !