Willy

Klasse

Vanmiddag besteld en morgen in huis

Anuschka

Tevreden

Alles word netjes verpakt. Je word heel goed via de mail op de hoogte gehouden van je pakketje. En een zeer snelle levering.

Aad

Accuraat en snel

Wat ik bestel, komt supersnel in keurige verpakking. Voor betaalbare prijs.

Snel en eenvoudig

Als ik iets leuks zie is het goedkoop, makkelijk te bestellen en vervolgens snel in huis

Remie

Beste Deal

Je hoeft helemaal niet te dealen en krijgt toch de beste deal!

Joke

Koopjesdeal (Y)

Mijn ervaring met koopjesdeal is goed verlopen. Bestelling zou 5 dagen duren maar was er toch al 2 eerder in huis!

Waar voor je geld

Correcte en snelle levering volgens afspraak

Annelies

Leuke aanbiedingen

Jullie hebben altijd leuke aanbiedingen en de service is uitstekend.

Klaas
02-09-2017

Bij koopjedeal ben je verzekert! Van je aankoop.

Snel direct leverbaar over het algemeen.zeer betrouwbaar.

Ben

Kan niet duurder

Grapje natuurlijk, deze titel. Veel spullen via koopjesdeal gekocht omdat de prijzen minimaal 25% onder het gemiddelde liggen.

Goed kan beter

Bestelde goederen steeds volgens verwachting goed. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Jammer dat post.nl bij de laatste bestelling niet heeft aangebeld en twee keer een niet-thuisbericht heeft achter gelaten terwijlik gewoon thuis was.

Milena
02-09-2017

Medewerkers zijn zeer behulpzaam en ter zake kundig

Een goed serviceen ook kwaliteit. ook al kan het gebeuren, dat iets tegenvalt. Niet erg. Retourneren kan eenvoudig. Hartelijk dank en ga zo door. M.v.g. Milena Kolfoort

02-09-2017

Goede koop voor weinig geld!

Alles top geregeld!

Jo
02-09-2017

Goedkope, maar wel goede artikelen.

Ik koop veel via internet en heb met Koopjedeal uitsluitend positieve ervaringen. De prijzen zijn zeer laag, de artikelen worden snel geleverd en voldoen aan de verwachtingen. Ook bij een telefonisch contact word je prettig en deskundig te woord gestaan. Aan koopjedeal kunnen veel webwinkels een voorbeeld nemen.

Goed

Snel en goed

Tom rosa

De service is super!

Nu besteld en de aflevering volgens afspraak is afspraak. Retourneren wordt uitstekend begeleid.

Elisa
01-09-2017

Koop bij Koopjedeal en je bent bij het beste adres

Bestellen en als het niet bevalt zonder problemen retourneren. Ik ben zonder meer tevreden.

Daan
01-09-2017

Bij koopjedeal.nl koop je zeker wel.

Mijn ervaring is bij koopjedeal.nl heel goed. Heb wel eens iets niet in orde gevonden. Even een mailje of telefoontje en het is altijd opgelost. Super

Nico
01-09-2017

Koopjedeal doet wat het beloofd

Mijn bestelling was niet binnen 3 werdagen geleverd maar binnen 1 dag, toppie

Prima Service

Heb een prima bureaustoel besteld en ontvangen die mij heel goed bevalt voor een prima prijs.