Jaap

Onovertroffen goed

Ik geef mijn mening met korte woorden/zinnen:

betrouwbaar snelle afwikkeling prima communicatie alert op vertraagde leveringen goede omruilmogelijkheden ruime keuze nuttige gadgets overzichtelijke website

Lineke
01-09-2017

Heel verzorgd en goede kwaliteit.

Alles wat ik heb besteld, is zo verzorgd en snel afgeleverd. Ik ben Zeer tevreden.

Aad

Vintage Vinyl platenspeler

Leuk om te gebruiken, kan eindelijk weer mijn heel oude platencollectie afspelen.

Prijs kwaliteits verhouding prima

Gordijnen besteld. Helemaal blij mee.

Simone

Aankoop

Goede service en word prima op de hoogte gehouden over de bestelling/ bezorging per mail. goede kwaliteit materiaal en verpakking.

Bernadette

Na ontvangst betalen

Alleen de kleuren kon je niet zien op de site dus ik heb nu een donker groen jasje ipv lichtgroen. Daarom geen 10. Koop beslist de volgende keer Groet Bernadet

Adriaan
01-09-2017

Soms geloof je t niet maar is t zo!

Soms geloof je t niet dat product zo goed koop als deal word aangeboden maar is t echt zo. Let op product kan ook tegen vallen maar dat moet je dan op de koop(deal) toe nemen. Ook de levertijd valt vaak mee.

01-09-2017

Goede spullen voor een goede prijs

Recent diverse aankopen gedaan en allemaal waar voor het geld.

Julia

Teencorrector.

Vlugge levering en van mij uit geen klachten.

2e hands spul

Camera besteld, deed het niet, terug gestuurd en omgeruild, andere camera gehad, was al gebruikt geweest, gebruiks aanwijzing ontbrak. Via chat gevraagd om alsnog gebruiksaanwijzing. tot op heden 0

Snel en accuraat

Altijd correct, snel en volgens specificaties geleverd

Jeannet

Goedkoop bij koopje deal

Bij koop je deal zijn de producten goedkoop en goed. je krijgt wat je hebt besteld en de levertijd is kort. Ik ben zeer te vreden Ga zo door

Groet Jeannet

Leo

Snel en correct

Goede levering en service

01-09-2017

Echt voordeel vind je alleen híer!

Dagelijks kijk ik even naar de koopjedeals. Allicht zit er iets voor je bij. Zo ja, dan is het bestellen een fluitje van een cent. Bezorging klopt. Ook het eventuele terugzenden is eenvoudig. Prettig zaken doen met Koopjedeal n.l.!

Arnold
01-09-2017

Koopjedeal, nooit eerder een betere naam gevonden voor wat ze bieden

Geweldig leuk gevarieerd aanbod, met waanzinnige kortingen.

Niels
01-09-2017

Scherpe prijzen en snelle levering????

20 led tl balken besteld, 2 dagen later in huis

01-09-2017

Maken waar wat ze zeggen!

Prijs/kwaliteit bijzonder goed!

01-09-2017

Netjes op tijd goede kwaliteir

Zonder problemen heb al vaak wat besteld

Louise
01-09-2017

Goed product met flinke korting.

Snelle levering. een maal een product teru gestuurd. Snel geld terug gestort. Geen gezeur.

Janny
31-08-2017

Heel erg klantvriendelijke webshop!

Beloften worden nagekomen. Bij klachten wordt er adequaat gehandeld! En uiteindelijk altijd opgelost. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant.