Dorien
31-08-2017

Keurig bezorgt, zoals aangegeven!

Heel tevreden over de bestelde artikelen. Alleen een artikel dat vertraagt geleverd werd, werd niet adequate gecommuniceerd.

Zinder mijn vraag had ik niet geweten waarom het niet bezorgd werd! Daar kan nog aan gewerkt worden

En tenslotte ik ben niet koopziek dus 2x per dag aanbiedingen, heeft niet het juiste effect!

Piter
31-08-2017

Alles is goed afgehandeld, en volgens afspraak

Goed en betrouwbaar, maar niet erg goedkoop

Yvonne

Top!

Op de aangegeven datum geleverd. Makkelijk niet duur. Gewoon top. En dan ook nog eens voor extra korting sparen.

31-08-2017

Zoals verwacht en gehoopt: perfect

Kwalitatief hoogstaand en geheel naar verwachting. contact en levering zoals overeengekomen. geen enkel minpunt.

Lucia
31-08-2017

Goed, goedkoop en snel geleverd

De producten van Koopjedeal zijn gewoon goed, tegen een erg lage prijs en meestal snel thuis afgeleverd.

Ilse mijnliefde

Goede service correcte afhandeling en goede product informatie

Tiny
31-08-2017

Klant gericht, interesante aanbiedingen en goede service

Altijd een ruim assortiment in de aanbiedingen, komen afspraken na een betrouwbare leverancier.

Top service

De bestelling werd snel en goed geleverd

31-08-2017

Koopjesdeal is gemakkelijk en doeltreffend.

Wil je iets kopen, dat kan vanuit je gemakkelijke stoel via de computer bestellen en thuis laten bezorgen. Gemakkelijker kan het niet.

Cathinka

Snelle vlotte levering

Meestal tevreden over de geleverde producten. Een enkele maal viel de kwaliteit tegen, maar voor de prijs kun je ook niet helemaal alles verwachten. De service wat betreft de levering is prima.

Bernard

Kwaliteitsprodukten voor vriendenrijzen

Koopjedeal.nl heeft immer prachtige aanbiedingen en levert snel en zorgvuldig. Ook de service is uitstekend. Kortom, een uitstekende en betrouwbare koopplaats!

Annette
31-08-2017

Leuke koopjes, perfecte service.

Mooie aanbiedingen, vlotte levering, en als er onverhoopt iets niet goed is in no time opgelost.

Super

Alles goed zo als beloofd heel te vrede.

Rolande
30-08-2017

Wat mij beviel, is koopjedeal!

Ik ben al jaren "geabonneerd" op koopjedeal en heb al heel veel producten bij jullie gekocht. Bijna alle producten zijn me goed bevallen en degene die minder goed bevielen kon ik zo weer ruilen, daar werd niet moeilijk over gedaan. Verder vind ik het aanbod zeer gevarieerd. Ga zo door!

Ineke

Goede deal

Snelle levering en goed geholpen

30-08-2017

Goede spullen. Geen probleem met terugsturen

Een kussen gekocht. Was iets te hard voor mij. Keurig kunnen retourneren.

Onovertreffend koopjedeal

Goed, betrouwbaar en goedkoop

Hansje

Aanrader

Snelle service, netjes verpakt en prima kwaliteit

Karen

Goede service

Altijd snelle verzending en leuke aanbiedingen

Broekriem

De riem die ik heb aangeschaft voldoet volledig aan mijn verwachting. Ik hoef me gelukkig niet meer druk te maken of de riem wel past hij past altijd.