Tineke
13-10-2020

Wat ik heb besteld ging vlekkeloos.

Mooie producten

Snelle bezorging

Tevreden klant

Dank

12-10-2020

Bestelde artikelen

De tot nu toe bestelde artikelen tot tevolle tevredenheid ontvangen. Afhandeling en behandeling vlot en correkt.

Koopjedeal is door mij aan te bevelen!

Xxxx
12-10-2020

Snelle levering goede betalingsmogelijkheid

Omdat ik principieel tegen online bankieren ben, kan ik bij veel bedrijven niet bestellen. Koopjedeal geeft de mogelijkheid om achteraf via overschrijving (After Pay) te betalen. De snelle levering is uitstekend. Ik heb alleen heel erg moeten zoeken naar wat te doen bij retourneren.

Jochum

Besparen!

Het zijn aanbiedingen die veel geld besparen.Ook als je een smalle beurs hebt.

Nel

Heel mooi

Snelle levering en goede service als iets niet goed is super

Kitty
11-10-2020

Prima product en super snelle levering

Twee toppers voor op de bedden van de kinderen. Ze slapen er heerlijk op

Snel bezorgd in een mooie hoes.

Teri
10-10-2020

Besteld en heel tevreden!

Ik moest even wachten, da's waar, maar mijn plantjes kwamen ongelooflijk goed verpakt en ze zien er geweldig uit. Precies als op de foto!

Sven

Gewoon Goed.

Hierboven zegt genoeg

08-10-2020

De koek en de gard

Na de bestelling moesten we als gevolg van een vreemdsoortige miscommunicatie bij postnl bijna een week wachten op onze keukenmachine, die nu gelukkig figuurlijk gesproken nergens om maalt, want na de programmering wordt het resultaat gesneden koek.

Ingrid
08-10-2020

Suuuuuuuuuuuuuper

Mijn ervaring met jullie was echt top . De levering is top en ondanks dat ik een fout gemaakt had hebben jullie dit perfect opgelost . Ik was eerst een beetje wantrouwend maar dat was echt niet nodig .

Joke
07-10-2020

Solar buitenverlichting

Goede en duidelijke website, snelke levering en komen na wat ze beloven. Telefonisch contact heb ik als heel klantvriendelijk ervaren en problemen netjes en correct opgelost?. Ga er zeer zeker meer bestellen. Toppie?.

Giovanna
06-10-2020

Dekbed + vaatwas tabletten

Heel vriendelijk, en altijd snel en luef te woord gestaan

Nancy

Beste prijsklasse

Ik koop.veel omdat ik altijd krijg wat ik besteld

En ben tevreden met de kwaliteit en omdat ik punten inlevert heb áltijd minder betaald.

Joyce
04-10-2020

Snelle levering voor goede prijs/kwaliteit

Ik heb split topper hoeslakens besteld van goede kwaliteit voor een prima prijs. Met de snelle levering lagen ze zo op bed!

Anja

Super

Snelle verzending, top product

Lisette
03-10-2020

Rond wandrek

Snel geleverd! Je wordt er snel geholpen als je een vraag hebt en ze regelen het ook heel snel mocht er iets zijn

Dick
03-10-2020

Top

Keurig snel geleverd

Adrie
02-10-2020

Weer zo'n geweldige aanbieding

Mooie aanbieding gezien op de site.

Makkelijk bestellen.

Snelle levering.

Helemaal top.

Wies
02-10-2020

Hyundai stofzuiger

Uitermate tevreden en blij met dit product.

Een aanrader!