Nico

Betaalbare gadgets

Bijna alles werkt, er is nog ruimte voor beter.

M.J.M

Pasjeskluis

Was er meteen al een kapot. En achteraf is de tweede ook niet goed. Sluit ook niet.

Loek

Gewoon goed

GOED : de prijs, de snelle levering, de service als er iets niet klopt.

Ad

Snel en duidelike afhandeling

Nog te korte ervaring ( 1 Malig)

Degelijk en tijdig

Bestelling binnen de gestelde termijn ontvangen en tijdig bericht hierover ontvangen

Ina

Snel

Artikelen snel geleverd en ze voldoen aan de verwachting

Ik deal met een koopje

Mis nog een goede Ipad -deal als koopje.

Anja

Bonuspunten

Ik wist zelf niet hoe ik m'n bonuspunten kon inzetten en heb na verloop van tijd maar eens gebeld. Ik werd toen zo duidelijk en vriendelijk te woord gestaan en uiteindelijk is het helemaal goed gekomen door opnieuw een account aan te maken. Ik was altijd al erg tevreden over de producten, het bestellen en bezorgen, maar na dit, ben ik nog meer een trouwe klant!

Met vriendelijke groetjes, Anja

Pia

Best 4less

Goede deals mooie prijsjes en goede levering. Top!

Mijnheer

Vlotte bediening, en prima waar.

Henry

Super goed !

Goede service en levering is super snel !

Jeanette
30-08-2017

Iel plantje, zou 70 euro gekost hebben!

Krijg een iel plantje toegestuurd en mag het in eerste instantie niet retourneren

REA
30-08-2017

Voor ieder wat wils en voor een acceptabel bedrag.

De producten worden zelfs eerder bezorgd dan de verwachte levertijd.

Gerda

Van alles

Jullie hebben leuke aanbiedingen met goede uitleg erbij

Joop

Snel-soepel en save

Snelle en betrouwbare levering-heldere site-uitstekende communicatie over de bestelling-voortgang en af levering- soepele afwikkeling met evt retouren.

Arie
30-08-2017

Klasse die begrijp hoe het in elkaar zit

Een paar beugels besteld voor gebruik in de douche ,helaas was een houder defect ,een mail gestuurd

Ik werd keurig netjes geholpen door Erric Faddel '

Dat is pas meedenken. VRIENDELIJK

30-08-2017

Retour sturen van een te veel ontvangen product

Per telefoon ben ik uitstekend geholpen om het product retour te kunnen zenden.

Pretwinkelen?

Dagelijks een aanbieding van Koopjedeal ontvangen is altijd leuk. Dagelijks zeer bruikbare en praktische aanbiedingen zijn altijd welkom. Het zijn vaak voorwerpen die (nog) niet leverbaar zijn bij de reguliere websites en middenstand. De leveringstijden zijn kort, dus geen weken wachten op je bestelling. Kortom : ik ben tevreden !

E.
30-08-2017

Bestelling niet geleverd, wel betaald.

Twee weken geleden een bestelling geplaatst bij Koopjedeal en meteen betaald. Na 5 dagen krijgen we bericht het het misschien wel 5 werkdagen langer kan duren voor de bestelling geleverd wordt. (hoeft niet, kan ook eerder wordt erbij vermeld. Intussen is ook deze termijn al enkele dagen verstreken en we krijgen niets geleverd, ook geen bericht.

Jolanda

Prima snelle levering!

Na de bestelling is onze order heel snel geleverd! Top!

Wat wel een beetje jammer was is dat we de order moesten retourneren omdat de constructie bij ons niet werkte en omdat het een groot pakket was moest het opgehaald worden.

En daarvoor moest ik de gehele dag thuisblijven omdat er geen dagdeel/uur kon worden opgegeven dat de pickup gedaan zou worden. Jammer, dat zou wel beter kunnen.