Marieke

Tevreden

In ben zeer tevreden over de communicatie dat vind ik erg goed geregeld. De producten komen zorgvuldig aan. Iets minder tevreden ben ik en het is een kleinigheid maar ben het nu twee keer opgelopen dat de producten later geleverd moesten worden omdat ze niet voorradig waren. Wederom de communicatie was helder en duidelijk. Wat misschien ook beter kan is de product informatie. Ik ervaar die soms als te beperkt.

Prima bedrijf

Prima en snelle servise Alleen de bezorgkosten vind ik aan de hoge kant. Bij 8 Gillette scheermesjes zijn de kosten bijna 6 euro en dat vind ik wel veel bij een gewicht van ca 60 gram

Jh

Bijzonder

Het artikel is goed en de afhandeling prima

Charly
30-08-2017

Koopjedeal staat eenzaam aan de top !

Zeer snelle, accurate bezorging. Geen trammelant.

Raymond

Snelle levering

Groot asortiment degelijk materiaal

George

Koopjedeal maakt je blij

Bij tel.kontakt wordt je netjes maar ook met kennis te woord gestaan. De produkten die aangeprezen worden zijn van goede kwaliteit. De service vind ik zeker bovengemiddeld.

Wil

Bestelling

Alleen maar lof zowel hulp van de medewerkers bij de bestelling als de verzending kan iedereen aanbevelen zal dit ook zeker doen

30-08-2017

"Ieder zijn stiel maar slagen doe je bij koopjedeal".

Goede prijs-kwaliteitsverhouding en super gemakkelijke, snelle levering.

Albert
30-08-2017

Een prima adres om wat te bestellen

Goede service en correcte verzorging

L.F. Bosmans

Klant is Koning

De service is prima en levering is snel, iets retour sturen is geen punt ook dat wordt snel afgehandeld. Wij komen zeker terug.

Arie

Echte aanrader

Top, op tijd afgeleverd in beschermende verpakking

Riny

Prima

Bij alle bestellingen prima leveringen gehad,geen problemen, goede uitleg bij vragen. Heb verder goede ervaring met koopjedeal.

Jacqueline

Top!

Snelle levering van mooie aanbiedingen!

William

Vlot & correct

De ene dag besteld en de andere dag al in huis! Dat noem ik service.sterker nog: vlotte service!

Geert

Altijd doeltrffend

Er word altijd correct gehandeld als er niet goed is pakketje is er altijd op tijd, soms duurder dan kruidvat.

Jenny

Duur artikel zomaar afgeven

Ik had een Mac besteld, die ik weliswaar moest terusturen omdat hij te oud was voor Sierra, maar toen hij aankwam om 4 uur (de hele dag gewacht omdat er geen tijd kon worden aangegeven) hoefde ik niks te tekenen. Achteraf vond ik dat wel heel raar. Stel je voor dat iemand anders daar stond en hem had ontvangen. Dat zou ik niet eens geweten hebben en de chauffeur zou beweren dat hij hem had afgegeven.

Heral
30-08-2017

Super goedkoop, snelle levering en topkwaliteit!

Zoals hier boven omschreven->

Cornelis

Fijne produkten, goede levering

Prijzen zijn ok, sommige zijn koopjes, zoals de buraustoelen, twee gekocht, en de opzet tandenborstels.andere produkten hebben ee redelijke prijs

Dagelijks hou ik de koopjes in de gaten.

Verder veel succes toegewenst

Diny

Geen gemiste kansen

Tot nu toe erg tevreden ,over de snel geleverde goederen ,uitstekend kwaliteit

Prim
29-08-2017