Loes

Tevreden

Twee dingen gekocht snel en achteraf betalen perfect en goede kwaliteit

Miel
29-08-2017

Altijd top producten voor een leuke prijs.

Vandaag besteld morgen in huis , en netjes verpakt.

Heleen

Goede service

I.v.m. vakantie had ik wat meer tijd nodig om een aankoop te kunnen bekijken. Na een telefoontje werd de teruggeef tijd verlengd. Toen daarna dezelfde aankoop ook nog goedkoper werd aangeboden, kreeg ik na een telefoontje, het verschil teruggestort (binnen 2 dagen!)

Bernard

Deal je koop!

Ik heb zulke goede ervaringen met "Ílse, koop je deal", dat ik al mijn vrienden en kennissen graag laat de(a)len in mijn ervaringen.

Thea
29-08-2017

Leuke producten en snelle levering!

2 spiegels voor fiets besteld, 1 was helaas tijdens verzending kapot gegaan. Mailtje was genoeg om 2de spiegel vervangen te krijgen. Klasse!

Sepha

Goed

Fijne ervaring besteld en vlug aangekomen

Harry

Uitstekende levering.

Snelle en correcte levering van het bestelde produkt !

Wil
29-08-2017

Goedkoop is geen duurkoop bij Koopjedeal.

Komen afspraak over bezorging na en altijd geïnformeerd als product later geleverd wordt. Goede communicatie .

Dolf

Gemak, snel en betrouwbaar

We hebben al enkele bestellingen bij Koopjesdeal gedaan en onze ervaring is prima. De bestellingen zijn makkelijk via de website te doen. De levering is snel. Ook bij de betaalmethode Afterpay zijn geen problemen.

Mieke

Echte Aanrader

Mijn ervaring met Koopjesdeal is ronduit goed. Vriendelijke en behulpzame medewerkers aan de telefoon.En goede artikelen.

Voor ieder wat (w)ilse

Goede en duidelijke website Geleverde artikelen voldoen geheel aan de beschrijving en de beloofde kwaliteit. Geen sprake van mooischrijverij.

Financiële afwikkeling vlekkeloos.

Bedrijf maakt een professionele en betrouwbare indruk.

HHW
29-08-2017

Uitstekende producten tegen lage prijzen

Ik heb al heel wat producten gekocht en heb nog nooit klachten gehad

Marianne

Voordelige deals?

Bijna altijd is dit het geval. De deals zijn goedkoper damn de normale prijs. Helaas -bIj nader onderzoek- is dat niet altijd het geval. Ook deckwaliteit is niet altijd je dat! De pierre Cardinpyijama is zon'n voorbeeld. Twee dezelde maten besteld en die bleken verschillend, kortere mouwen en broek. Helaas. Verder ben ik prima te vreden en zal zeker een volgende keer opniwuw een bestelling plaatsen. NB let op de kwaliteit beij de tricot hoeslakens. Bij mij gaan ze 'rullen' en krijgen dan een soort van pluisjes. Ook deze zijn te krap. Geen twee meter lang. Service is goed en betrouwbaar. Wij hadden een probleem met de Guardia dashcamers en de fabriek zorgde voor een vervanging. Klant blijf kritisch en in het oerwoud van stuntaanbieders, is Koopjedeal toch 1 van de betere!

Prima service

Te veel mail verkeer, verder prima

Hille
28-08-2017

Snelle reactie en service.

Het op de hoogte houden wanneer het bestelde artikel afgeleverd wordt.

Annick
28-08-2017

Mooie producten voor lage prijzen

Paar keer een product gehad. Eigenlijk altijd naar tevredenheid. Bijzonder goed geprijsd. En kwalitatief goede producten.

J.A.
28-08-2017

Altijd de juiste koopjes op het juiste moment

Artikelen tegen concurerende prijzen. Snelle en betrouwbare levering

Petra

Goedkoop en snel

Ik had een set campingdouche zakken besteld. volgens de info zou het op 2 september geleverd worden maar het kwam al op 23 augustus. grandioos.

Verrassing

Verleidt door de duidelijke advertentie de gok gewaagd. Het aanbod straalt voldoende kwaliteit uit. Wat daarbij scheelt is de garantie op retourzending. Voldoende borg voor de bestelling. En vervolgens blijkt dat de geleverde spullen kwalitatief echt goed zijn. Bedankt.

Johnny

Camera

Is snel en correct bezorgd. En je wordt er netjes behandeld.