Arie
28-08-2017

Goede service en juiste prijs kwaliteit verhouding

Goederen besteld en keurig volgens afspraak afgeleverd.

Annet

Snelle levering

Bestel af en toe en tot heden dik tevreden

Miryam

Zoals gewoonlijk

Alles Top geregeld en geleverd

Koopjedeal heeft verrassende aanbiedingen

Ik heb nog niet vaak iets terug gestuurd en dat betekent dat Koopjesdeal waar maakt wat zij belooft!

Hėlène

Transparantie in verzending

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de verzending van je aankoop.

Nellie

Teveel porto kosten

N artikel niet ontvangen maar meteen werd het geld terug gestort. maar iets besteld dat Door de brievenbus past daar 4,95 voor te vragen vind ik veel teveel

Fred

Micro USB platte kabel 2mtr lang

De bestelde kabel was zoals aangekondigd binnen 2 dgn in mijn bezit. Netjes verpakt en tegen een zeer laag aankoopbedrag. Zo mag ieder aanbod zijn. Proficiat.Bedankt voor de snelle zending.

CP

Altijd een deal

Snelle levering en betaalbaar

28-08-2017

Voorkom een kat in de zak

Een tweede bestelling leverde een teleurstelling op met een besteld artikel. De terugzending verliep, met hulp van de chat, probleemloos. Na enig gedimdam over de optie mogelijkheid tegoedbon of contant geld terug kwam alles in orde.

Margreet

De gordijnen

Snelle levering en alles netjes verpakt, super cool

Margit

Super

Snel in huis

Overzichtelijk

Koopjesdeal munt uit in een competatieve en snelle presentatie van haar producten. Altijd actueel en altijd up to date !

Grace

Koop knaller

Bestellen duurt gelukkig niet lang, de bestelling is dezelfde week nog in huis! Voor de aanbiedingen die ik hier tref, mag ik zéker zeggen dat het een goeie deal is. knaller dus!

OPLICHTING

Op 3 juni 2017 besteld en afgerekend:1 handventilater met waterspray.na zeer vele mailtjes gestuurd te hebben en ook veel mailtjes terug te hebben gekregen steeds met de naam Samuel Steenstra eronder en natuurlijk het ene excuus na het andere en leveringsproblemen en steeds weer een nieuwe datum van levering en ga zo maar door,Het is nu bijna september en nog steeds niets.Ondanks waarschuwing van mijn kant dat ik het bekend zou maken heeft het allemaal niets opgeleverd en ben ik tot op heden mijn geld kwijt.

Gewoon prima

Orders altijd correct uitgevoerd. Order verloop altijd keurig doorgegeven. Dus gewoon dik tevreden.

Een aanrader !

Snelle levering van goede producten voor een aantrekkelijke prijs.

Th.

Service zoals het hoort

Ledlichtbollen voldeden niet aan de verwachting. Na overleg met de klantenservice, op zondagmiddag, is een goede oplossing gevonden. De producten werden zonder meer terug genomen.

Toos
27-08-2017

Bij koopjedael koop je met hart en ziel

Goede artikelen .snelle aflevering. Duidelijke beschrijving voor bestelling.

Jean

Snelle service.

Goedkoop. Artikelen die ik normaal niet in de winkels zou kopen.

Prima service

Goede artikelen, afspraken worden nagekomen en bij retourzendingen wordt alles snel en naar tevredenheid afgehandeld en/of terugbetaald