25-08-2017

Waar ik voor viel? Natuurlijk voor Koopjedeal!

Alles altijd zonder problemen !

25-08-2017

Duidelijk en snel.Komen hun belofte na.

Met een bestelling lukte het mij niet om in aanmerking te komen voor gratis verzending. Dit was alleen in het weekend geldig. Na een telefoontje kon ik alsnog bestellen zonder verzendkosten ook al was de termijn al verstreken. Grote klasse.

Lies

Super service

Goede service super tevreden

Cees

Eenvoudig en snel

Zoals gezegd, bestellen is eenvoudig, de aflevering gaat snel. Enig minpuntje, maar dat ligt denk ik niet aan Koopjesdeal, is dat de doorverwijspagina van ABNAmro bij betaling niet alt ijs direct beschikbaar is. Wellicht is hierover te praten met die bank.

Betrouwbare Meid

Slechts een keer bleek een gecombineerde aankoop problemen te geven. RVS Regendouche bleek niet (meer) te leveren. Na in eerste instantie onjuiste koppeling van ordernummer in systeem van magazijn en later bleek ook in ander systeem. De verzending van de gelijktijdig bestelde inktpatronen en scheermesjes verliep ook niet zoals mag worden verwacht. Wel inktpatronen, scheermesjes eerst bij navraag waar deze bleven. (Wellicht vakantiekrachten in dienst gehad?) Als alternatief voor de regendouche gegaan voor de RVS Prullenbak. Al met al dus wel een koude douche. Wel goed en leuk contact gehad klantenservice, Dat dan weer wel.

Huup

Aanrader

Goede producten en snelle levering.

Govert

Geen mening

Alles is goed in mijn ogen,alleen is het mogelijk om de aankoop proseduren wat te vergemakkeleken met namen met namen voor u ouderen klanten.

25-08-2017

Van batterij tot parasol, Koop het hier, het kost geen drol.

Alleen positieve ervaringen met levertijd, prijs en kwaliteit. De De aanbiedingen smaken naar meer ! Een keiharde aanrader.

Meer dan Uitstekend.

Uitsluitend positief. Ruime keus, goede toelichting bij de artikelen, gemakkelijk te bestellen en te betalen en sneller thuis bezorgd dan voorspeld. Compliment.

Henk Jan
25-08-2017

Supersnel en supersimpel !

In één woord: geweldig

Gertjan

Goedkoop Winkelen

Iets wat je nodig hebt en je kan het niet in de winkel vinden, kan je misschien wel bij Koopjedeal.nl vinden en dan nog goedkoper ook, dat is toch geweldig.

Nathalie
24-08-2017

Leuke artikel voor mooi prijsje

Snelle levering Betrouwbaar Veel keuze aan artikelen voor mooie prijzen

Nelly

Super

Voortreffelijk goed mijn hoesje na 2 dagen in de brievenbus

Bab

Prima

Goed op de hoogte gehouden van aankoop omdat 1 van de gekochte spullen niet leverbaar was

Uitstekende aanboden

Absoluut de moeite waard om elk aanbod te bekijken

Albert

Verbazingwekkende koopjes

Een waterkoker van 60 voor 20 euro.

It's a deal

Snelle en zorgzame levering

Jeannette

De moeite waard

Ik heb al verschillende bestellingen gedaan, en als er eens iets fout ging of je was niet tevreden over het product, dan werd het altijd vriendelijk opgelost.ik ben zeer tevreden

Inge

Prima en snelle service!

Mijn bestelling werd snel geleverd en ook werd er correct gereageerd op mijn vrasg, hoe ik het kon retourneren. Het pskje afgeven bij DHL gaf wat meer problemen, maar dat is uiteindelijk ook gelukt!

Klaas

Retour

Bijna alle produkten die ik bij jullie heb besteld waren oké. Eenmaal moest er iets retour en dat vond ik vrij omslachtig.