Klaas

Retour

Bijna alle produkten die ik bij jullie heb besteld waren oké. Eenmaal moest er iets retour en dat vond ik vrij omslachtig.

Jacob

Snelle levering

Goed artikel o.k

Anita
24-08-2017

Goede kwaliteit en goede service

Bestel regelmatig bij koopjes deal. Altijd snelle en correcte afhandeling. Ook retour sturen geen problemen. En het betaalgemak van afterpay is ook super. Dus in kort gezegd. Super tevreden

Helen

Zonerdekbed

Ben er erg te vrede over

G.roos
24-08-2017

Bij onze retour zending is er adequaat positieve respons verzonden

De bestelling was correct uitgevoerd en ook goed geinformeerd hoe de verzending verliep.

Emmie

Goede ervaring opgedaan!

Door een foutje mijnerzijds heeft Koopjedeal het voor mij voortreffelijk opgelost.

W H

Vlot geholpen

Tot nu toe vlot geholpen met een defect aan bluetooth tablethouder. De oplossing moet echter nog komen, dus uw vraag om een beoordeling is wat prematuur. Ik wacht af.

Jules

Verrassend !

Vele keren wat besteld- vele keren vlot en goed geleverd

Goede kwaliteit en klantgericht

Ik ben tevreden over de afhandeling van de bestelling. Goede website Systeem met korting is mooi meegenomen

Bep

Goed en betrouwbaar.

Ik heb al vele malen artikelen gekocht en ze zijn tot nog toe altijd goed bevallen . leuke en goede koopjes goedkoop en snel in huis hoop nog vaak te kopen. en zijn er klachten deze worden snel en netjes opgelost.

Niels
24-08-2017

Hele fijne service, betrouwbaar adres voor aankopen.

Prettige website, snelle service en binnen een prima termijn worden de goederen geleverd.

Marianne
24-08-2017

Pakkende advertenties in de krant met veel diversiteit in aanbod

Mijn bestelling werd correct verzonden en ik mocht gratis het artikel wat niet paste retour zenden. Mijn geld kreeg ik snel terug op mijn bankrekening. Prima service!

IPhone 6s binnen 3 maanden kapotte batterij; geen garantie

Bij Koopjedeal refurbished iPhone 6s gekocht in mei 2017. In augustus 2017 kapotte batterij. Geen vergoeding noch garantie. Na email contact hierover met D. van Koopjedeal arrogant en zonder inhoudelijk op mijn punten in te gaan behandeld. Ik koop hier nooit meer iets.

Christine

Goed geregeld

Alles netjes afgeleverd

Harry

Snel en goed!

Ik bestel vaker per jaar artikelen bij Koopjedeal. Er wordt snel verstuurd. Vaak is zending de volgende dag al binnen. De prijs/kwaliteitverhouding is goeds.

Lies
24-08-2017

Prima service waar voor je geld

Snelle levering goeie producten waar voor je geld

Vertrouwensrol, Klantgericht en zorgvuldig

Bij iedere bestelling ben ik correct begeleid bij mijn aankopen bij Koopjedeal. De mogelijkheid van Afterpay is een mooie service.

Katrien

Eerste kennismaking

Positieve eerste ervaring.

Geesje

Prima afhandeling

Alles gaat erg gemakkelijk. Vooraf betalen is niet prettig, maar ik begrijp wel de noodzaak. Prima product.

Jaap J

Echte dealkoopjes

Leuke aanbiedingen tegen scherpe prijzen en buitengewoon accuraat en snel uitgevoerd!