Ans
24-08-2017

Top webshop

Hele goede ervaringen bestelling netjes en op tijd geleverd.

Ben

Doen wat je belooft

Goede info op saite over produkt.

Stipte bezorging.

Marianne

Altijd goed.

Bestellen is eenvoudig, de communicatie keurig en de levering conform de indicatie; gewoonweg heel netjes en altijd goed.

Ineke

Service

De service is fantastische na 4maanden was een luxe riem kapot en na een formulier in gevuld te hebben kreeg ik gelijk een nieuwe! zonder moeilijk te doen .toppie! ! Goed bereikbaar en gelijk tel . Contact.

Antoon.

Koop goedkoop koopjes

Diverse malen dingen besteld en telkens snel en goed verpakt ontvangen. Ook het kunnen volgen van een zending werkt perfect.

Sjoerd
23-08-2017

Kwaliteit voor een lage prijs

Kwaliteit vor een lage prijs

23-08-2017

Koopje-s- maar niet altijd een top deal

Regelmatige koper. Gilette fusion altijd goed bijvoorbeeld. Maar zoals overal en altijd : als je denkt dit kan eigenlijk niet dan is het ook een wegwerpdeal. Net niet duurzaam genoeg. Beetje Blokker effect! Dus kopen bij Koopje deal! Be alert! Qua service en chat hulp niet op aan te merken. Top!

Lonneke

Erg tevreden!

Goede en snelle levering, goede prijs!

Chrit
23-08-2017

Goede kwaliteit die snel geleverd wordt.

Na bestelling van de gewenste artikelen voor een leuke prijs werden deze ook nog eens binnen 2 dagen thuis afgeleverd. Kortom, goede en snelle levering van artikelen voor concurrerende prijzen.

Lekker slapen!

Prima product, snelle service, mooie prijs!

23-08-2017

Een thermometer die oplicht in he duister

Opgave was dat de levertijd 10 dagen zou kunnen duren. de volgende dag hebben ze het afgeleverd.

Freddy

Geweldige service

Alles zoals koopjedeal het via de mail met me heeft gecommuniceerd zo is het ook gegaan. Zonder wachttijd.Goed bezig koopjedeal!

Doet wat het belooft

Prompte en passende afhandeling

23-08-2017

Omruiling kapotte gesp van riem

Bijzonder positief, de nieuwe riem was binnen 5 dagen weer in huis! De gesp ging binnen 10 dagen kapot en ik kon hem probleemloos omruilen.

Huub
23-08-2017

Goede inlichtingen bij de produkten

Mijn laatste gedane bestelling verliep geheel zoals het moe zijn.

Wil

Vlug in huis

Prima, helemaal tevreden.

Maarten

Prijzen merkartikelen veel goedkoper

Snelle levering van spullen

Cees

Bestelling toch kunnen plaatsen

In eerste instantie lukte het niet om mijn bestelling te plaatsen met een korting code. na contact met koopjesdeal een nieuwe code gehad met succes. bestelling was snel geleverd binnen 2 dagen. ik ben erg bij met mijn borenset van goede kwaliteit en kan weer jaren vooruit. prima sevice en goede producten

Th

Makkelijk en sne

Het is de beste site om iets snel in huis te hebben wat je op hun site ziet

Prima gevoel

Tot nu toe zeer tevreden over alle bestellingen. Netjes verpakt en altijd op tijd.