Eduard
16-06-2023

Bestelling gedaan, betaald en nog niets geleverd. Geen antwoord op de mail, klantenservice niet te bereiken. Kortom slecht heel slecht.

Redmur
05-02-2023

Slecht zeer slecht en nog slechter

WEES GEWAARSCHUWD

Fiona
18-01-2023

Nadat een bestelling bij DHL is zoekgeraakt,van Koopjedeal gratis het product opnieuw verzonden.Klasse!en zeer goed geholpen door de klantenservice van koopjedeal.

Rina
14-01-2023

Het gaat over een tv die ik betaald heb.

Kreeg bevestiging mail van betalen.

Week erna een mail dat het product niet leverbaar was.

Ik wilde me geld terug.

Vervolgens week erna (had al andere tv gekocht)

mail dat me pakket onderweg was.

Heb ze heel vaak bericht gestuurd dat ik het niet wilde en me geld terug wilde.

Kreeg toch de tv.

Kreeg ik week erna mail dat ze de tv zouden ophalen en daarna zou ik mijn geld terugkrijgen.

Mijn vertrouwen is helemaal weg heb tv niet meegegeven ik moet maar zien daf ze het geld terug hadden gestort.

Staat nu in de hoek nieuw in doos .

Slapenloze nachten

Nooit zal ik daar ooit nog iets bestellen.

U bent gewaarschuwd

Roberto
12-01-2023

Het gaat hier over ordernummer KJD688725 . Ik bestel op 05 januari 2023 4 artikels waarvan ik op een redelijke korte termijn mijn bestelling thuis krijg , maar bij het openen van het pak blijken er 3 artikels in plaats van 4 artikels in te zitten en mis een de LED fietslamp - Oplaadbaar van 16,37 € . Ik heb onmiddellijk bij hun gemeld via email met de vraag als ze er van op de hoogte zijn of als dit artikel na gestuurd word maar ik krijg een automatische standardmail dat ze het druk hebben en blablabla maar een echt antwoord heb ik tot op heden niet . Telefoneren is ook geen optie want er word geen telefoon opgenomen dus een sisser . Dus zijn we ondertussen een heel tijd verder en nog steeds geen antwoord .Trouwens de vorige bestelling heeft ook lang op zich laten wachten . Het zal niet meer waar zijn koopjedeal dat ik bij jullie nog iets bestel want in China bestellen is correcter en sneller . Levering maximum 5 dagen :-) :-) laat me lachen!

Suzanne
10-01-2023

Ik heb een bestelling gedaan maar na 3 weken nog niets ontvangen. Al diverse mailtjes gestuurd maar ik krijg geen reactie. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik krijg een bandje dat ze zijn gesloten.

Bram
09-01-2023

Hier een kast gekocht. Verkeerde afmeting werd geleverd. Na vele telefoontjes en mails na 3 weken nog steeds niet opgelost. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar, terwijl ik tijdens openingsuren bel. Koop hier niet, zie de vele negatieve revieuws

Lydia
09-01-2023

Hebben een Blender gekocht, het duurde al even voor we hem binnen kregen en toen we hem binnen kregen was heel het glas gebroken. Probeer al 1.5 week te contacten. Bellen krijg ik een bandje we zijn gesloten. Met de mail krijg ik binnen zoveel werkdagen krijg u antwoord. Tot op heden nog steeds niks ontvangen. Het is toch 55 euro wat nu weg gegooid is. Ik zou graag in contact willen komen. Ik vind dit echt teleurstellend. Zo te zien zijn er bij meerdere mensen al veel dingen verkeerd gegaan! Wat een kut bedrijf!

Marion
08-01-2023

Blijkbaar moet je eerst een teleurstellende review schrijven om antwoord van jullie te krijgen, althans bij een paar negatieve reviews zie ik een antwoord staan.

Heb 21 december een retourzending aangemeld, aangezien het bestelde vest te groot was.

Keurig antwoord teruggekregen dat de mail goed ontvangen was en binnen 3 werkdagen afgehandeld zou worden.

Toen bleef en blijft het stil.

28 + 30 december, maar ook 4 + 6 januari gemaild, gebeld.

Krijg je dat jullie gesloten zijn, terwijl op jullie site staat dat jullie van maandag t/m vrijdag geopend zijn

Zo ga je toch niet met je klanten om.

Marion Geluk

Martina
07-01-2023

Sloffen geretourneerd, dd. 19 december jl. Daarna niets meer vernomen, ook niet na enige mails, dus ik heb de aanschafprijs betaald en retourkosten van meer dan € 7,-, en geen sloffen.

Vera
06-01-2023

Gordijnen besteld maar te weinig haken erbij. Na vele mails niets vernomen, slechte service. Voor mij de laatste keer koopjedeal.zeker!

Bartpeggydouschka
04-01-2023

Zijn "NOOIT " telefonisch bereikbaar krijgt alleenmaar te horen we zijn gesloten, producten worden niet geleverd enz. enz. Staat ook op hun website dat ze bereikbaar zouden zijn via WhatsApp speciaal dat hun via een vaste telefoon te kunnen communiceren met WhatsApp?

Cees
26-12-2022

Op 15 oktober 2022 heb ik een Luxe Solar Buitenlamp gekocht die op 19 oktober is geleverd.

Vervolgens gaat de lamp na vier dagen goed functioneren defect, dit heb ik op 7 november gemeld.

Na tweemaal vragen naar de voortgang krijg ik op 24 november bericht dat ik een nieuwe lamp krijg toegestuurd.

Vervolgens vier maal navragen naar de voortgang van de toezending van de nieuwe lamp met als resultaat een email op 22 december of de lamp op 19 oktober (1e levering) mogelijk bij de buren is geleverd. Kortom ik wacht nog steeds op de toegezegde vervangende lamp.

Als ik op 26 december op uitnodiging van koopjedeal.nl een review wil schrijven is dit niet meer mogelijk omdat betreffende Luxe Solar Buitenlamp met sensor uit het assortiment is genomen.

JanWillem
26-12-2022

Al 2 maand doodgegooid met mail van Koopjedeal, elke keer afmelden ingetoetst. Maar ze blijven mail sturen. Ben koopjedeal.nl goed zat!

Eddy
20-12-2022

Zondag bestelling gedaan van een product dat onmiddellijk leverbaar zou zijn. Tot nu zelfs nog geen bevestiging van verzending. Klantendienst quasi niet te bereiken en als je ze aan de lijn hebt kunnen ze geen nieuws melden, geduld hebben. Kijken zelfs niet hoe het staat met je bestelling en geld terugstorten is geen optie. En de slechte reviews die ik las over hun worden afgedaan als negatieve mensen die zo over hun schrijven. Wordt dus totaal geen aandacht aan besteed. Nu maar afwachten of ik mijn producten deze week zal ontvangen. Bevestiging van bestelling was onmiddellijk, dat wel natuurlijk maar dan stopt alle dienstverlening.

Andreas
16-12-2022

Heb een product retour gedaan maar hoor niets meer en ze zijn ook niet te berijken

DS
02-12-2022

Parasol gekocht maar kreeg een kapotte. Tot op heden werd alle mail netjes beantwoord. Terugsturen was ook een heel gedoe, maar dat komt omdat de koeriersdienst niet meewerkte. Nu zit ik op mijn geld te wachten, maar krijg nergens geen antwoord meer op, en telefonisch zijn ze niet meer te bereiken ineens.

Sofie
30-11-2022

Ik bestelde draadloze oordopjes en kreeg een lantaarnset. Beter iets dan niets, maar ik zie toch graag de oordopjes. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en per mail krijg ik geen reactie op mijn vraag hoe dit op te lossen.

Dit is mijn eerste ervaring met Koopjedeal, maar geen beste eerste indruk. Hopelijk zie ik nog mijn oordopjes geleverd.

Rik
27-11-2022

Ik heb een dekbedovertrek gekocht en kreeg de verkeerde

De kussenslopen waren geraffell en gescheurd

Koop niks bij koopjedeal alleen maar rotzooi en als je het terug wil sturen komen de bezorgingskosten zelf betalen.

Het is een rotbedrijf met vullis artikelen

Tessa
19-11-2022

Na verschillende verkeerde leveringen mijn bestelling niet ontvangen. Ze vragen om onzinnige fotos en beloven dat het dan goed komt tot op heden nog geen cactus ontvangen van 55.euro

Bestel hier niks