Arno

TOP. !

Goeie Service , snelle en correcte levering. Zeer tevreden.

Ferry
21-08-2017

Koopjesdeal met hoge kortingen.

Aankopen die ik heb gedaan zijn van goede kwaliteit en kreeg spaarpunten waarop ik ook nog een goede korting kreeg.

Huub

Alles perfect verlopen

Snel verzonden, goed verpakt, prachtige producten, goed aangegeven wanneer het product onderweg is en geleverde tijd. TOP!

Winstpakkers

In de meeste gevallen zijn de aangeboden artikelen echte winstpakkers, hoewel je natuurlijk niet elk artikel kunt gebruiken. De levering verloopt naar mijn ervaring altijd goed.

Marja

Super snel geleverd

Opnieuw scheermessen besteld en weer super snel on huis! Top service!

Joost

Koopjesdeal.nl handelt snel

Koopjesdeal bevestigt onmiddellijk mijn aankoop en informeert mij vervolgens over de routing van mijn bestelling Zeer klantgericht.

21-08-2017

Pakkende snelle teksten en foto's

Het nodigt uit te kopen. Hoewel dat natuurlijk ook wel een beetje gevaarlijk is. Je geeft gemakkelijk uit. Maar als dat kan koop je snel en gemakkelijk een goed product.

Telefonisch contact was ook vriendelijk en overtuigend toen er een klein probleem in de adressering was ontstaan.

21-08-2017

Je krijgt wat je verwachtte

Regelmatig bij koopjedeal.nl gekocht. Snelle levering, goede kwaliteit en lage prijzen. Aan te bevelen!

Christa
21-08-2017

Goed, gevarieerd en snel.

Goed aanbod, snelle service en bezorging, goede producten.

Anny

Super snel

Besteld verzonden snel geleverd.

Ben

Dealen.graag

Snelle service én.prima prijs

Cees

Échte koopjes!

Snelle levering en keurig verpakt.

Willy
21-08-2017

Super service en top leveringen

Nog nooit iets verkeerd of niet gekregen

Ricky

Alles is oké.

Alle artikelen die ik bestel zijn zeer in orde. En is dat niet zo dan is het geen probleem en mag ik ze gewoon terugsturen.

Tessa
21-08-2017

Veel verschillende artikelen voor leuke prijzen.

Veel verschillende leuke artikelen voor leuke prijzen. Vaak ook leuke acties met kortingscodes of korting op bezorgkosten. Ook kun je punten sparen.

Altijd goed

Snel en korrect.

Roelie

Gordijnen

Perfect goede kwaliteit

Super snel

De laatste bestelling zeer snel geleverd. Ga zo door.

Paula

Koopjedeal echt een aanrader

Besteld en snel en netjes ontvangen.

Geert

Als vanouds