Dré

Goed, goedkoop en snel

Na bestellen en betalen is het product snel en goed afgeleverd

Nico

Uitstekende aanbiedingen.

Tot nu toe zeer tevreden over service, afhandeling en communicatie.

Janny
19-08-2017

Alles prima in orde en snel geleverd!

I pad hoesje besteld. Ziet er goed uit. De tijd zal nog moeten uitwijzen hoe de kwaliteit is.

Rita
19-08-2017

Prima koop en snelle levering

Diverse dingen gekocht, tot nu toe steeds zeer tevreden over de producten en over de snelle levering!

Winfried

Koopjesdeal

Snelle service en levering. toppie

19-08-2017

Altijd een super snelle levering!

Heel vriendelijke postnl bezorger.

Scherpe aanbiedingen

Onlangs wat keukengerei gekocht. De prijs was zo scherp dat ik voor beide zoons ook maar een set gekocht heb.

martin

Deal met Koopjesdeal!

Vlotte telefonische verbinding met Koopjesdeal! Goed advies over de a.s. aankoop - in dit geval een i.phone- ! Snelle levering volgens afspraak. Prima!

Tiny

Snelle service

Levering binnen 24 uur

H.J.J

Een deal is betrouwbaar

Een verkeerde nummers opgegeven ,geen probleem , Koopje deal , ruilt het kosteloos . bedankt

Prima de luxe

Prima de luxe

Nicole

Goede service

Als je niet tevreden bent kun je het object gratis terug sturen, dat is mooi. De kwaliteit van het aangebodene is niet altijd even goed, dat is vaker een zesje.

Mlh
18-08-2017

Koopjedeal is superdeal en superservice

Keuze is goed, bezorging is snel en goed. afterpay mogelijkheid is helemaal top

Elfrida
18-08-2017

Koopjedeal voor een goedkope goede deal

De spullen die ik besteld heb waren van goede kwaliteit voor een goede prijs, de zending is goed te volgen zodat je precies weet wanneer hij onderweg is en afgeleverd wordt. Er zijn genoeg mogelijkheden om dit aflevering moment te verzetten als je niet thuis bent, netjes verpakt en netjes geleverd.

Si

Leuke aanbiedingen

Al van een aantal leuke aanbiedingen geprofiteerd

Marjolijn

Bijna alles naar wens

Stevige cover voor mijn IPad . Het kleine nadeel dat de opening voor de camera niet goed aansloot heb ik opgelost met een stanleymesje

R.
18-08-2017

Met koopjedeal in beeld weet je wat het scheelt!

Tevreden, maar een per ongeluk te veel besteld aantal, niet meer op tijd terug kunnen draaien.

Service koopjekoopjedeal

Alles altijd goed geregeld . Goede informatie over bestelling en levertijd . Een keer een verkeerde levering gehad en die hoefde ik niet terug te sturen en kosteloos alsnog de goede bestelling geleverd gekregen . Klasse !

Esdra
18-08-2017

Mooie aanbiedingen tegen scherpe prijzen. Koopjes dus!

Het is simpel. Je ziet een aanbieding die je past, je bestelt en in no-time wordt het bij je afgeleverd.

Top aanbiedingen

Super snelle levering en prima klachten afhandeling