Gerda

Uitstekend

Tot nu toe altijd een goed product voor weinig geld

Gert-Jan

Nette en snelle levering

Het door ons bestelde artikel werd snel en netjes afgeleverd. Ga zo door!

J.

Verbeterpuntje.

Prima snelle verzorging van mijn bestelling . Jammer alleen dat dan het ingehuurde bezorgbedrijf steken last vallen. Bij de 1e poging tot bezorging van een groot pakket hebben ze geen contact gezocht, dus bezorgpoging mislukt. Bij mailen en bellen geen contact gekregen. Pas 8 dagen later via email een melding gekregen dat er op dag 9 bezorgd ging worden. Toevallig was ik toch thuis, maar klantvriendelijk is dit niet te noemen.

17-08-2017

Levering na een dag door geplande vakantie

Nadat ik had aangegeven dat ik een aantal dagen niet thuis zou zijn werd deze reeds de volgends af afgeleverd , zodat wij, nog voor we weg moesten dit konden uit proberen . Waarvoor mijn dank

Snelle afhandeling

Geen gedoe. Na betaling snel bezorgd

Edith
17-08-2017

De beloftes over levertijden worden waargemaakt.

De bestelling worden goed ingepakt en bezorgd op het afgesproken dagdeel. Retouren worden snel en correct afgehandeld.

Plakmatjes

Mooie aanbieding, makkelijk besteld, veilig betaald en snel geleverd, dat is Koopjedeal!

Maud

Tevreden

Snelle levering en service

Nol.
17-08-2017

Goede ervaring met Koopjedeal.

Geweldige service en levering.

Cees
17-08-2017

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer je pakket komt

Pakketjes komen altijd keurig aan.

D. Green

Leuke koopjes.

Meestal vind ik leuke gadgets bij koopjesdeal, soms ook dingen, die ik echt nodig heb. De levering van de goederen laat soms te wensen over, lange aflevering.

Jeanette

Snelle levering

Snelle levering en bij ruilen prima afhandeling

Willy

Muggen killer werkt niet

Muggen en ongedierte killer werkt niet Nog steeds vliegen en muggen in de slaapkamer

Tino

Uitstekende service

Ik bestel al verschillende jaren spullen bij koopjedeal en altijd werd het op het aangegeven moment geleverd.

Toen een tuinslang zomaar kapot knapte en ik daarover belde kreeg ik meteen een nieuwe toegestuurd.

Dat noem ik een uitstekende service.

Nico

Beoordeling heel positief

Wij hebben al heel veel gebruik gemaakt van koopjedeal'. Als je iets besteld snelle leveringen en goed koopkoop. Als je een vraag stelt nemen ze de tijd voor je en zijn ze heel vriendelijk. Zijn er problemen word er altijd een goede oplossing gevonden. Je kunt ook achteraf betalen dat is ook een voordeel.

Ans

Eerlijkheid duurt het langst

Ik had twee lampen gekocht waarvan er 1niet deed. Binnen een week kreeg ik antwoord en een nieuwe lamp. Dat is service

Gieneke
16-08-2017

Prima website snelle en accurate levering

Prima op de hoogte gehouden van de status, pakketje was zelfs een dag eerder als eerst werd genoemd

Diana
16-08-2017

Vriendelijk geholpen aan de telefoon

Retour gordijnen en ruilen voor grotere maat. Zeer goed geholpen aan de telefoon.

Jan G.

Het werkt prima!

Snelle levering van producten!

Antoinette

All all all the best

Een grote aanrader. Zeg het voort zeg het voort. Jullie doen zoals het hoort in een woord.Antoinette Woudstra - Walravens.