Prima communicatie

Ik kreeg bericht dat de levering vertraagd was en hoe lang het naar verwachting nog ging duren. Uiteindelijk is ex alles toch nog heel snel geleverd.

Top ervaringen met Ilse Koopjedeal.nl

Veel keuzes, goede aanbiedingen en goede bezorging binnen afgesproken tijden!

Anneke

Led lampjes voor buiten

Besteld en wordt netjes geleverd!

Karel

Van Ilse ga je houden!

Na de bestellnig krijg je spoedig bericht wanneer je het bestelde tegemoet kan zien. Ook bij vertraging in de aflevering wordt je tijdig op de hoogte gesteld.

Heel goeg

Goede er varing

Angela

Hele goede service

Ik had verkeerde cartridge besteld. Heb ze geroutineerd en kreeg zeer snel de juiste thuisgestuurd.

Gert

2x pech, 2x goed opgelost

Voor 2e maal hp cartridges retour gestuurd. 1 cartridge werd niet herkend door printer in beide gevallen.Na retour gestuurd door Koopjedeal geld retour. Top

Sjak

Service

Bestelling supersnel binnen. Maar bij een retour MOET je je hele vrije dag thuis zitten wachten.geen dagdeel niets kunnen ze doorgeven! Heel jammer dus!

Giovanni

Retourzending naar tevredenheid opgelost

Mijn bestelling voldeed niet aan mijn verwachting en is echt tot tevredenheid opgelost ik mocht het product behouden en kreeg een tegoed bon

Tineke

Toezending bestelling

De ene bestelling wordt sneller verzonden dan de andere. gelukkig wel een mail dat de verzending later wordt verzonden.

Toos

Led lampen en onkruidbrander

Ik heb telefonisch besteld goed netjes te woord gestaan en goede uitleg over de achteraf betaling gekregen

Nelly
15-08-2017

Goedkoop goede en snelle levering

Alleen maar lof prettig winkelen

Marian

Overgordijnen

Ik heb een poosje geleden van die verduisteringsgordijnen besteld in de kleur donker taupe, terwijl ik heel graag donker bruine gordijnen wou bestellen. Die kleur stond wel in de lijst met vb. van de verschillende kleuren. Kon dus niet besteld worden, dan heb ik zoiets van waarom staat die kleuren er dan wel tussen. Wat heen en weer gemaild en werd mij heel duidelijk en vriendelijk uitgelegd, wat en hoe ik dat moest doen. Over de service ben ik heel erg goed te spreken.

Vriendelijke groet, M Sibon

Winifred

Geweldig !

Leuke prijzen, keurige service en goede kwaliteit

Ed

Fit for purpose

Ongedwongen komt er altijd wel wat langs waarvan je denkt: ja, waarom niet, was ik toch ooit van plan aan te schaffen

Martien

Alles goed

Geen klachten ooit gehad

Marjan

Snel en efficient

Een product dat niet werkte werd zonder probleem nogmaals aangeleverd zonder financiële verplichting

Jo

Correcte afhandeling!

Valt niet veel te vertellen. Geen punt van critiek.

Helena

Geweldige snelle service!

Dit had ik nooit verwacht, SUPER

Hendrik
15-08-2017

Na regen komt zonneschijn!

Ondanks het slechte weer, toch maar een zwenkparasol besteld. Super levering en as. week veel mooi weer.