Een deal met koopjedeal

Echte aanrader betreft snelle levering en service.

Jose

Mooie planten

Planten besteld en heel goed afgeleverd

HG

Goede service

Goed en goedkoop, levering volgens afspraak

Maria

Leuke producten

Makkelijke website ,snelle bezorging

Snel in huis

Snelle levering en aantrekkelijke prijzen.

Eline

Proces klopt, inhoud matig

Service bezorgen is goed. Kwaliteit producten wisselt nog al. Soms is de info in de advertentie misleidend

Betrouwbaar en snel

Tot nu toe zijn al mijn aankopen goed en snel afgehandeld

11-08-2017

Kopen bij koopjedeal is theo best deal.

Goede communicatie als er een probleem is met het uitleveren.

Leo

Gewoon goed

Bij mijn eerste bestelling,een paar jaar geleden ging een bestelling niet goed door mijn toedoen [een letter in de postcode verkeerd ingevuld,]naar een mailtje kosteloos opgelost,ik bestel regelmatig bij koopjesdeal en het gaat gewoon goed,een tevreden klant

Snel

Snel leveren en afhandeling

Prima response

Vergissing/verwarring bij bestelling. Per direct hersteld!

Paco

Goed

Niks op aan te merken, alles verloopt zoals het hoort

Maria

Prima webwinkel, mooie aanbiedingen

Ik ben heel tevreden over koopjedeal en heb er al heel vaakk bestellingen geplaatst. Nooit problemen met de leveringen of de klantenservice.

Maar tegenwoordig moet ik de bestellingen helaas laten afleveren op een servicepunt omdat ik (80 jaar) zeer hardhorend ben en de huisbel meestal niet hoor. Dus als ik de bestelling thuis laat komen moet ik meerdere uren voor het raam gaan zitten om de bezorger niet te missen. Waarom zet Koopjedeal het tegenwoordig nooit meer bij de beschrijving als een produkt door de brievenbus past. Dat zou mij, en mij niet alleen denk ik, een rit naar een afhaalpunt besparen. Ik zou het bijzonder fijn vinden als jullie mijn verzoek zouden inwilligen, want heel vaak zie ik van een kleine bestelling af omdat ik niet zeker weet of het door de brievenbus past

Mieke

Prima!

Mooie dekbedovertrekken gekocht voor goede prijs. Netjes geleverd binnen de afgesproken tijd.

Gerda

Perfect

Netjes en correct op tijd

Bezorging

Prima na 2dagen in goede orde ontvangen

Ingrid

Heel betrouwbare website

Heel interessante aanbiedingen, goede prijs, goede service, echt betrouwbaar!

Hier werd ik blij van.

Had dekbedovertrek besteld, bleek nadat (het volgens de voorschriften ) gewassen was dat er enkele gaatjes ontstaan waren. Gebeld en gemaild met foto's : geen probleem, er wordt een nieuw exemplaar opgestuurd. Snel ontvangen en naderhand nog van Jenna een excuusbrief ontvangen. Perfecte service en nogmaals dank.

Gr Ruud Dieters

Doen wat ze zeggen

Meerdere keren wat besteld. Alles prima geregeld. Service oké, niets op aan te merken

Humphrey

Sensorverlichting

Heb deze 's avonds besteld en de volgende dag al klaar stond voor verzending. Had deze binnen 2 dagen in huis op adres die jij opgeeft.