Emiel
03-08-2017

Producten niet altijd geweldig

Ik kocht een ventilator voor bij de computer, maar met een scheet maak ik meer wind dan dat dit ding lucht verplaatst.

Verrassend

Regelmatig artikelen bij Koopjedeal.nl besteld, juist omdat ze van die leuke en aparte spulletjes en hebbedingetjes verkopen maar ook grotere artikelen voor huis en tuin vaak in de aanbieding hebben. De artikelen die ik heb besteld werden altijd keurig netjes op tijd afgeleverd en mocht er een vertraging van levering optreden laten zij dat altijd keurig op tijd weten. TOP!

Kasper

Prima

Snelle service en leverijng.

Jeannet

De ideale koopsite

De bestelde producten heb je zo thuis en goed bezorgd de prijzen zijn laag kan iedereen aanbevelen.

Snel en goedkoop

Leuke aanbiedingen, snel geleverd en voor een leuk prijsje

Klaas
02-08-2017

Voor een koopje onder de douche!

Wat een prachtige aanbieding en dat juist op het moment dat ik de regendouche nodig had!

Janny

Persoonlijke service en advies

Ik vind het heel fijn om bij het kiezen van een product navraag te kunnen doen per telefoon of via de chat en mail. Ik heb de service en het advies als zeer persoonlijk ervaren. Tot mijn verbazing kreeg ik zelfs een handgeschreven kaart, waarin ik bedankt werd voor het vertrouwen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een webwinkel en ik was er erg blij mee. Ik heb diverse keren producten besteld die goed bevallen, al zat er ook wel een miskoop tussen die niet aan de verwachting voldeed. Over het totaal van mijn aankopen ben ik meestal zeer tevreden.

Toon

Goed georganiseerd.

Werkt perfect en op de afgesproken tijdstippen

Manon
02-08-2017

Snelle bestelling, snelle betaling, snelle bezorging!

Ik heb de sleep med memory foam kussens besteld bij Koopjedeal.nl en ben zeer tevreden! De bestelling verliep erg gemakkelijk en betalen ging veilig. Ook de bezorging was binnen 3 werkdagen gepiept. Ik kan het iedereen aanraden. Het product is ook geweldig.

Dhr van Gils.

Perfect koopjesdeal

Ben al een tijd klant in jullie organisatie. En daarom ook jullie site vast in mijn systeem gezet. Ook mondelinge reclame geeft ik persoonlijk door. Aan Familie Vrienden.

Met de vriendelijke groet. Dhr van Gils.

Zeer scherpe prijzen

Alles wat ik tot nu toe besteld heb, was zeer scherp geprijsd, zeer snel geleverd en van prima kwaliteit.

Rick

Perfect

Van bestellen tot levering uitstekend

Harry
02-08-2017

Over het algemeen: goed spul en waar voor je geld!

Maar niet zo overdrijven m.b.t. de normale prijs. De mensen zijn niet achterlijk en kunnen heel gemakkelijk achterhalen wat de prijs van een produkt is indien je het elders koopt. Bv Schroef/boormachine zgn prijs € 199,95, Koopjedeal prijs € 59,95. Prijs bij Wolgang(fabrikant) € 114,95

Petra

Heel veel voordeel

Ik heb verschillende aankopen gedaan, en het bevalt me allemaal goed. zeer veel goede aanbiedingen en keuze,s voor ieder wat wils. dus koop je deal.

02-08-2017

Betrouwbaar en prima service.

Louter positieve ervaringen.

Nannah

Leuke tasjes

Ben bij met mijn nieuwe tasjes

Sonja

Snelle levering

Vandaag besteld en de volgende dag geleverd

Wilma

Dagelijks geweldige aanbiedingen

Voor iedereen bied koopjedeal mooie aanbiedingen, vlotte levering.

Willemien
02-08-2017

Dat wat je wil, krijg je thuis bezorgd.

Als senior lijkt het lastig om digitaal je bestelling te doen. Maar dat valtvreize mee,door afther pay voelt het goed.

Hedwig

Super organisatie

Werkt perfect, alles snel binnen