12-09-2020

Het was geweldig.

De bestelling is op tijd bezorgd.

12-09-2020

Betrouwbaar

Koopjedeal doet wat het beloofd en daarom zijn ze voor mij betrouwbaar. Als er een probleem is dan lossen ze dat keurig op in de wetenschap dat zij afhankelijk zijn van hun leveranciers. Het gaat niet alleen via de mail maar je wordt zelfs gebeld! Inmiddels heel wat afgenomen bij Koopjedeal. Ik blijf dat zeker doen omdat ze betrouwbaar zijn en de prijzen zijn goed voor evenzo goeie producten

11-09-2020

Top

De artikelen waren Top en snel geleverd!

11-09-2020

Top deal

Nette en goede levering

Echt een top deal

Ik heb echt veel.plezier van mijn aankoop

Ludo

Opvolging van een levering

Ik had een bestelling van 4palmboompjes en bij de eerste levering wr

erd er1 doos geleverd met 2 boompjes.ik heb dan naar de verkoopdienst gebeld met de belofte dat ze deze zaak zouden opvolgen,De dag erna komt de 2de doos bij mij geleverd met ook 2boompjes. DRIE dagen later krijg een mail van Koopjedeal met de vraag of alles in orde is met de levering. Ik heb een mail terug gestuurd met de vermelding dat ik alles ontvangen heb.Van daaruit deze verdiende 10 en de beste groeten van een zeer tevreden klant;Groetjes Ludo

Wilfred

Prima

Snelle levering super

Lina

Mooie produkten

Snel geleverd en van goede kwaliteit

Tzaar

Doeltreffent!

Doelmatig voor elke verwante klus!

Nicole
06-09-2020

Zweefparasol

Zeer vlotte levering. En heel tevreden over de kwaliteit.

05-09-2020

Easy shop

Ruime keuze en als je wat besteld wordt je goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

Aanrader!

Betty
05-09-2020

Perfect!

Besteld en snel en correct het pakje ontvangen. Met mijn dank

Carla

Tevreden

Ik heb laatste tijd best al aardig wat besteld bij koopjesdeal,tot nu toe bevalt het prima,

Goede en alles komt redelijk snel op tijd,

Maddy

Mooi goedkope spullen

Snel geleverd goed in gepakt al veel daar geshopt

Christian

Prima webshop!

Al veel aankopen gedaan en nog nooit teleurgesteld!

Ronny
01-09-2020

Perfecte service

Zeer vlotte levering en zoals steeds een zeer correcte service

Henny
31-08-2020

Service ten top

Even dacht ik dit gaat goed fout, toen mijn bestelling incompleet werd geleverd. Het bleek een fout die gemaakt was. Toen achteraf het artikel niet geleverd meer kon worden volgde een restitutie binnen 3 dagen. Geen gezeur, geen welles nietes, geen touwtrekkerij of vertraging maar gewoon klantenservice zoals het hoort. Toppie

31-08-2020

Bureaustoel

Snel en goed geleverd, een paat oneffenheden aan de onderkant maaar niet zichtbaar

Peet
30-08-2020

Goede service

Levering was perfect, het volgen van het pakketje was goed.

Wilfred
28-08-2020

Snelle service

Zeker snel geleverd al heel vaak besteld bij hun nu zelfs VIP geworden kreeg leuk prentje!

Gwan
27-08-2020

Koopjesdeal zeker een aanrader

De producten zijn van goede kwaliteit tegen lage prijs. Ik heb goede ervaring met koopjesdeal. Zeker een aanrader