Rini

Deal die beviel

Je ziet elke dag nieuwe interessante aanbiedingen, laag geprijst binnen een paar klikken bij je thuis

Komt afspraken na

De website van Koopjedeal is helder, goede foto's. Levering van de bestelde artikelen prompt. Prima service wat mij betreft!

Walle

Service is perfect

Service is perfect, maaaar de stofzuiger zonder stoflaken zou heel stil zijn. Nou dat valt vies tegen. Hij maakt juist veel lawaai. Hij werkt echter prima. Ziet er goed uit doeg wat hij moet doen. Accessoires zijn ook o.k. Maar maakt net zo veel lawaai als het ding wat ik al had. Heb alle verpakking al weggegooid en houd hem dus.

Susan

Goede service, gratis retour

Tot nu toe altijd tevreden, een snelle bezorging en geen probleem bij een retour

Makkelijk en goed

Veel aanbiedingen wel jammer dat er meerdere mails per dag komen.

Loek
01-08-2017

Deal is Deal, daar staan ze voor.

Koopje deal is meer dan een web winkel Koopjedeal is een winkel met goede garanties voor hun koopjes en hun klanten. Een deal is een deal tot dat de klant tevreden is.

Jack

Je krijgt wat je ziet

De bestellingen worden snel en netjes geleverd voor superlage prijzen

Leo

Practiche. Gegevens

Heel overzichtelijk gegevens

Barbara

Prima internet bedrijf

Goede kwaliteit voor een lage prijs

Ruimhartig retourregeling

Na een half jaar kon ik nog een lichtslang in de verpakking retourneren. Ik was er nog niet aan toe gekomen die te bevestigen en omdat ik ga verhuizen zal ik dat ook niet meer doen. Was geen probleem en kreeg een tegoedbon. Prachtig geregeld!

Hendrik
01-08-2017

Goede service voor een kleine prijs

Snel bezorgd. Beschrijving correct. Geen tegenvallers

Andre

Prima service

Prima. Jullie maken waar wat je beloofd. Dank je wel.

01-08-2017

Leuke aanbiedingen, goede retour service

Leuke voordelige aanbiedingen. En als het een keer niet in de de smaak valt geen gezeur, retourneren en snel geld terug.

Prima service

Alles goed geregeld

"Prima de lux!

Alleen maar positief. Bestelling wordt correct behandeld en z.s.m. afgeleverd wat meestel binnen 2 dagen is. Geen flauwekul er om heen maar direct to the punt. Hulde voor het hele team en alle medewerkers.

K.H.

Uitstekende informatie

Het door mij bestelde artikel kwam eerder dan was aangegeven. Ik werd hiervan goed op de hoogte gehouden.

Ger
01-08-2017

Jullie komen na wat je beloofd.

Binnen de afgesproken tijd is je bestelde artikel in huis.

01-08-2017

Koopje deal: teleurstellingen nihil!

Koopjedeal is voordelig, komen hun afspraken na en aankomen leiden nagenoeg nooit tot teleurstellingen.

Corrie
01-08-2017

Niet wachten niet smachten gewoon kopen!

Artikelen leuk. Soms klein beetje duurder dan action. Vlotte verzending.

Anno

Leuke deals op koopjedeal

Elke bestelling altijd binnen beloofde tijd binnen.